utorok, júna 20, 2006

Po voľbách

Že som už dlho nič nenapísala. S takouto sťažnosťou sa na mňa Miruš obrátila. Priznávam, trošku som náš rodinný blog zanedbala. Ale z objektívnych príčin. Aspoň dúfam, že ich rodina za také uzná. Teda, príčina je jedna jediná. Predčasné parlamentné voľby. Tie sú pre každého novinára udalosťou a hromadou driny zároveň. Práve oni sú dôvodom mojej neúčasti na ostatnej rodinnej grilovačke, ktorou sme, verím že úspešne odštartovali niekoľko ďalších posedení pri mäsku (Miruš bola nadmieru spokojná musím povedať). Ale odvoliť som stihla. So zaťatými zubami dostal môj hlas líder pravice. Tak to ale vyzerá, že vo vláde po ôsmich rokoch nebude. Že sa nám tam tlačí Robert so svojimi podnikateľmi. Len ešte nie je celkom jasné, koho si so sebou vezme. Nech premýšľam koľko chcem, žiadna z možných alternatív sa mi nezdá dobrá. Len tá s Mečiarom a Slotom mi príde úplne najhoršia. Senilný blázon, notorický nacionalista a po moci bažiaci populista. Aj takých sme si zvolili. A tak sa mi zdá, že iba na Slovensku rastú politikom percentá priamo úmerne s promile v krvi (pre neznalých pomerov – Slota sa nám v kampani podgurážil, médiá to nakrútili a voliči ho podporili ešte štedrejšie). Ale aj tí kádeháci a Maďari sú na vážkach. Tak teda. Toľko malé povolebné okienko a teraz k tomu podstatnému. Vyhlasujem tipovaciu súťaž. Kto uhádne novú vládnu koalíciu, na toho čaká v Liptovskej Tepličke veľké medovníkové srdce. V prípade, že bude úspešná teta z Kanady, dostane cenu poštou. Pre Kaťulku jedno upozornenie: Na Slovensku komunisti do parlamentu neprešli, takže tých treba vynechať (asi ľudí ich reči o tom, že za totality sme slobodne mohli cestovať príliš nepresvedčili).
A poďme ďalej. Boženka je vo Francúzsku, program je nabitý, žiadne flákanie, aby ste si nemysleli. Ale zachraňovanie s najväčšou pravdepodobnosťou nebude, má svoju tlmočníčku, takže je v bezpečí.

4 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Gabuška, netreba plakať, ešte sa môžu spojiť všetci kresťanskí demokrati, Mečiara vezmú do závesu a Ficko so Slotom zostanú z hry von. A v takomto prípade beriem bank, lebo tento nápad som v rámci rodiny publikovala prvá.
E.

9:21 AM  
Anonymous Anonymný said...

Priznám sa, že som celý Tvoj predvolebný maratón zažívala s tebou, ale priznám sa dobrovolne, že mám v hlave guláš. v jeden moment sa mi zdal prijatelný Dzurinda a zase na druhú stanu niektoré dobré nápady mal aj Fico, to ostatné ma moc nezaujalo. ja si netrúfam povedať jak to dopadne, no oni sa už o tie korytá nejak rozdelia, nemajte obavy.Možno nakoniec aj Fico, i keď prisahal , že s Dzurindou nikdy, sa spojí. Pozrite sa na príklad Topolánek a Paroubek. Pred voľbami na seba kydali hnoj a teraz sa tajne schádzajú a možno to dajú nejak dohromady. To je podĺa mňa všetko len boj o rozdelenie koristi a mi blbci ich budeme živiť. Je to jedno či na Slovensku, v Čechách, alebo v inej krajine, všade to je stejné.Preto si netrápte hlavu, užívajte si života, radujte sa z každej minúty, hlavne buďme všetci zdraví a vždy spolu.Vaša Kaťulka

9:43 AM  
Anonymous Anonymný said...

Deturence drahe,Katuska ma pravdu,sluby politikov vydrzia len do volieb,potom sa na vsetko jednoducho zabudne.Keby politici boli cestni,neboli by v politike.Tak sa netrapte a venujte sa jeden druhemu.Dobre spolu vychadzat je nasa rodinna sila a mnohi nam ju zavidia.Viem,ze marcipan nevyhram,ale mam vas a to je to najvzacnejsie.G

7:54 AM  
Anonymous Anonymný said...

Takze aj ja sa pridam k tipovaniu lebo mam rad sladkosti a kedze nebola vyhlasena uzavierka tipovania oznamujem Vam, ze tipujem koaliciu FICKO - Smer v SLOTOVOM SNS pohariku za dozoru a vzapeti zmazania dokazov Meciarovou LS-HZDS. Tusim som sa teda nemylil a sladke srdiecko je moje. Nuz a zaroven je toto moje vitazsrvo prikladnym dokazom ako sa mi slovaci vieme rychlo prispôsobit a vyuzit situaciu. Mam zato, ze vsetrky tie osieracky ktore mali medzi sebou vsetci hlavaci a z ktorej kolvek strany medzi sebou su v zaujme ich vlastnej moci minulostou a teraz sa budu len tliapat po chrbtoch ako sa maju vzajomne radi. Preto davam tymto prikaz aby kazdy respektoval a hlavne prisne dodrziaval Kaťulkinu radu serme na nich uzivajme si zivota, radujme sa z kazdej minuty kedy mozeme byt spolu, pocut sa a v zdravi sa tesit na nove stretavky Vas Stevulik.
P.S.
Aby som nezabudol. Pan premier to prasa, teda dve prasata, treba strazit aby nepozrali vsetko a nakoniec aj Vas. A to srdce co som vyhral poslite postou na adresu Domov Dochodcov, liečebna ELEKTRA SMERova 11, Rumova Zilina.

10:02 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home