nedeľa, februára 27, 2011

Premiéra




Ako už Evička v komentári nadškrtla, my, obyvatelia našej krásnej metropoly, sme mali tú česť a navštívili sme slečnu Marunovú v mieste jej bydliska. Spočiatku to vyzeralo na pomerne chladnú návštevu, nakoľko nás čakali stoličky na dvore pred oknom. Evička mala samozrejme rezervované najlepšie miesto, ale mne sa podarilo uchmatnúť termosku s čajom. Slečna Marunová sa dokonca na malý okamih objavila v okne, no potom zlomyselný Maťko spustil žalúziu a bolo po divadle. Našťastie sa mladorodičia nad nami zľutovali a svoj poklad nám ukázali naživo. Tí odvážnejší si ho mohli aj do rúk chytiť. Musím skonštatovať, že Lucinka je mimoriadne spoločenská, celú návštevu spokojne spinkala a z tejto aktivity ju nevyrušila ani rodinná hymna. Je pravda, že pri absencii Břenka postrádala tie správne decibely, ale aj tak. No a nemusím Vám vravieť, že Lucinka je stále krásna, stále vlasatá, s najkrajšou hlavičkou akú si viete predstaviť. Akurát teda kúpanie sa nekonalo, lebo splnomocnenie od Kaťulky nedorazilo a tak nemal kto na túto dôležitú činnosť zodpovedne dohliadať. Ale dostali sme najesť, napiť a ešte aj dezert bol. A už teraz sa tešíme na ďalšiu návštevu :-)

6 Comments:

Anonymous Anonymný said...

juj normalne Vam zavidim, ze ste mohli byt nazivo s malym pokladikom.
Aspon ze su fotky a tato nasa stranka.
Dako mi doslo luto ze som nebola s vami.
Vasa este stale a nadlho dojata Mivi

10:21 PM  
Anonymous Anonymný said...

Len taka mala technicka otazka od vidiecana. A mali umyte okna.
Ddk.

10:23 PM  
Anonymous Anonymný said...

I kdyz jinak nezavidim, tak toto ano. Ale i my se dockame.

10:33 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tie okná som zabudla skontrolovať, ale keď na to teraz myslím, asi nemali, veď preto rýchlo stiahli žalúzie. Ale ja som si umyla ruky hneď ako sme prišli, takže keby Ťa zaujímala hygiena, ja som bola OK.

E.

11:02 PM  
Anonymous Anonymný said...

Joj, tak toto sa mi pacilo, jak s Vami vybabrali, za tym oknom vyzerate skvele.Musim, ale skonstatovat, ze Evicke a Bozenke to slusi, ale nech sa moc nepysia cudzim perim, nech poprosia svoje deticky o vnucatka. Lucinka je nadherna a je borec, ze Vas ustala. Marunovi to robia dobre, ze ju zoznamuju s pocetnou rodinou postupne ! Vasa Katulka

2:42 PM  
Anonymous Anonymný said...

Čauko rodinka musím priznať že ste skvelo zvládli nachystaný forik ale to uz nie je nic nove, pretoze to patri k nam, k Hujerovcom. Vzdy nieco vyparatit a zasmiat sa. I na vlastny ukor co nedokaze kazdy. Treba povedat, ze den ubehol velmi rychlo a bol uplne ale uplne skvely i ked priznavam bez mucenia ze som vzhladom k malej indispozicii ku koncu vypadol z diania. Asi to budu tie dedkovske povinnosti a unava pripijat na dostatok mlieka. Pravdou je, ako uz bolo spomenute, ze mala Lucka ukazkovo zvladla cely vecer. V pohode si pospinkala na rukach kazdeho kto ju chcel v rukach ponosiť. Musim sa priznať, ze chodim potajomky do izbicky za malou nadychat sa tej krasnej babetkovskej vone. Uzasne. Pohlad ako usmievavo spi alebo sa natahuje je nadherný. Uz som pomaly zabudol ake to bolo krasne pri nasich detoch a teraz sa to opat vynara. Neterky a synovcovia ak mate radi svojich rodicov tak im doprajte tento nadherny pocit. Vas Stevulik.

10:21 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home