piatok, januára 07, 2011

Hneď na úvod jedna správa od našich cestovateľov. Cez skype dnes hlásili, že sú v poriadku, počasie upršané, akurát že Vladuško asi podcenil vypaľovanie červíka. Ale dnes už jedol.
Inak máme za sebou oslavu Števulíkových okrúhlych narodenín, ktorá sa niesla v športovom duchu. Hujerovci si to rozdali na bowlingovej dráhe. Osobne s veľkým napätím očakávam vyhlásenie výsledkov. Kým sa tak stane, posielam Števulíkovi aj cez internetový priestor jednu veľkú gratuláciu, nech ho hlavne zdravie poslúcha, aby sa mohol so všetkou hrdosťou a vážnosťou zhostiť úlohy dedka, ktorá ho čaká.
V rýchlom slede nasledovali Vianoce. Počet osôb pri štedrovečernom stole sa ustálil na čísle 18, k tomu dvaja havkáči a jeden Hujer na ceste. Bez veľkých ceremónií sme sa tešili, že sme spolu. A neznižujúc duchovný rozmer týchto sviatkov sme s veľkým nadšením rozbaľovali množstvo vianočných darčekov, ktoré aj tento rok ježiško nechal pre nás poslušných pod improvizovaným vianočným stromčekom. Pred rozprávkami dostalo tento rok prednosť DVD z rodinnej produkcie a o pol noci prišlo na údené mäsko. Dúfam, že povolanejší doplnia údaje o množstve kapustnice, zemiakového šalátu, kaprov, filé, či koláčov, ktoré skončili v našich bruškách. A ja dúfam, že moji nocľažníci sa v latifundii dobre cítili.
No a ani sme sa nenazdali a prišiel rok 2011. Časť rodiny krátko pred jeho príchodom navštívila divadlo a súdiac z ich nadšených komentárov môžeme my ostatní, čo sme sa praobyčajne zabávali, ľutovať. Údajne to bol veľký zážitok. Snáď sa teda veľkých zážitkov dočkáme aj v novom roku a nielen v divadle.
Nech je rok 2011 šťastný, nový, zdravý a hlavne úspešný...

7 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Dakujeme za novorocne zelania a tiez vam vsetkym zelame to iste.Samozrejme,ze sme prisli o krasne zazitky a dobre jedlo ale tak to uz ide.Jednoducho sme si strelili do nohy.Nemusim vam asi nikomu vysvetlovat ako nam vsetci chybate.Ale ak Panbozko da,budeme zase skoro spolu.Nech sme len zdravi.Vsetkych zdravi a bozkava...Mtzk

7:34 AM  
Anonymous Anonymný said...

Tak z pravdou von do Noveho roku ! Priznam sa, ze sa mi vobec nechcelo ist na sviatky domov(stale je Blava mojim domovom), ale nelutujem, bolo to vsetko uzasne, este aj moja vecne ufrflana dvojicka bola skvela.
Mojam branica uzazivala zase soky!Skratka Vsetci ste boli uzasny, skvely, mam Vas Vsetkych rada !
Vaša Katulka

1:50 PM  
Anonymous Anonymný said...

ahojte vsetci,po prvykrat sa prihlasujem aj ja, na hujerovsku stranku a chcel by som len podtknut,ze pre mna to boli ine vianoce ,ako som zazival doteraz...vianoce v takejto pocetnej skupine zabavnych ludi boli krasne ,vesele,uvolnene s chutnym jedlom ,kolacikmi,dobrym ceskym pivom ,to som totiz pil a aj ked sa mi chcelo velmi spat po bohatej veceri a rozdani nespocetnych darcekov, vydrzal som na, pre mna netradicne udene... pozdravujem vas a tesim sa na dalsiu neopakovatelnu akciu ,kde nas bude o jedneho viacej see u later........ rok 2011 nech je pre vsetkych Vas lespi,ako ten stary...
Lubo

9:34 PM  
Anonymous Anonymný said...

Milí moji, trvalo mi to trochu dlhšie kým som sa pozrela na stránku. Ja sa akosi po tých sviatkoch neviem spamätať a vrátiť
do neromantickej reality. S veľkým smútkom budem zajtra baliť moje vianočné ozdoby a celý rok čakať
na ich opätovné vybalenie.
V posledných rokoch tie krásne chvíle, ale aj obyčajné víkendy,
trvajú nejak "prokletě" krátko.
Ešte že to bábo je na ceste, lebo inak nemáme tak skoro žiadne rodinné stretnutie a čakať až na majáles by bolo dosť dlho.
Bolo nám všetkým vynikajúco, spoločnosť úžasná, naše detičky s najkrajšími hlavičkami tiež, užili sme si to!
Na Gabuškine latifundium som nezaznamenala žiadne ponosy, práve naopak, chlapci sa tam cítili výborne a dievčatko (Miruška) tiež.
Števulík, takú párty s bowlingom by sme mohli realizovať aj častejšie, ja si dám skrátiť nechty, aby sa mi neolamovali počas hádzania guľami a môžeme začať.
Všekým prajem zdravý, krásny a šťastný rok a dúfam, že na ďalšie Hujerovské stretnutie nebudeme dlho čakať, najdlhšie do príchodu nového človiečika, ktorého s láskou všetci očakávame.
Ľúbim Vás všetkých.
E.

9:37 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte rodinka,chcela som sa ozvat ako prva, ale rodicovske problemy mi to nedovolili.(Varujeme Mischku a ta si ma celkom okupuje a aj ked sedim pri pocitaci,chce byt na mojich kolenach a na jednej ruke chce mat polozenu hlavicku. Teraz uz lezi s Jurkom v posteli, tak rychlo pisem. Inak je velmi poslusna a mila)).V prvom rade by som sa chcela Vám vsetkym podakovat, ze ste prijali Jurulikove a moje pozvanie a stravili Vianoce po dlhom case opat aj na Karloveskej.Zistili sme, ze volakedy najvacsia latifundia s dobre vybavenym riadom,hrncami,s miestom na spanie a sedenim uz zdaleka nestaci, keby prislo aj zamorie, tak musime este jeden stol a 2 stolicky prikupit.Bolo mi s Vami skvele a som vdacna nasim rodicom, ze mi dopriali takuto rodinu.Vasa ZabaBO

10:55 PM  
Anonymous Anonymný said...

To som zabudla napisat, ze na stastie Gabika je len cez dvor, aj miesto na spanie sa naslo pre 13 ludi.Keby sme mali nejake matrace, tak sa urcite pomestime vsetci, u Gabiky zostala 1 izba neobsadena. Bozike

10:58 PM  
Anonymous Anonymný said...

Zatial tie dve stolicky a stol nekupujte,ale keby sme naozaj mohli prist,dam vam do predu vediet,lebo nam by sa to do kufra nepomestilo.(ale na stany pre sestricky-zabicky miesto vzdy bude)
Bozkava...Mtzk

3:05 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home