štvrtok, februára 10, 2011

Lucinka


Tak a je to tu. Na svete je ďalší Hujer. Vlastne Hujerka. Lucia Marunová. Narodila sa dnes o 14.30 hod. v Ružinovskej nemocnici. Miery má priam modelkovské: dlhá je 49 cm a váži 2930 gramov. A je v poriadku, rovnako ako jej mamina, ktorá je týmto oficiálne ospravedlnená zo sobotňajšej oslavy. Všetci ostatní majú účasť povinnú, aby sme spoločne príchod 21. Hujera medzi nás oslávili.
Zatiaľ aspoň touto cestou obrovská gratulácia šťastným rodičom, dojatým starým rodičom a čerstvému strýkovi. Veľmi, veľmi sa z malej Lucinky všetci tešíme...

15 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Aj keď som ešte nevidela foto, je to najrajšie bábo na svete!!!
A je naše, hujerovské.
Veľmi, veľmi sa tešíme a ľúbime ju.
Maminke a ocinkovi ešte raz srdečná gratulácia a pripomienka ocinovi - kde je fotka, há?
Bozkávam a ľúbim Vás všetkých, som náramne šťastná.
Pricestoval Kamil Břenek, ideme si pripiť na zdravie a na mliečko.
Evike

6:32 PM  
Blogger gabuska said...

mimochodom, mala slecna sa narodila takmer presne na piate vyrocie existencie nasho rodinneho blogu :-) to len, ze celkom dlho uz o nas piseme...

6:33 PM  
Anonymous Anonymný said...

Konštatujeme (Kamil a ja),že dieťa je veľmi dobre stavané a súce do sveta, taže sa nemusíme obávať, že by utrpela šok z našej rodiny. Je to baba ako má byť!
A najkrajšia v celej pôrodnici aj na svete.
Tešíme sa, až ju uvidíme doma, aj maminku.
Rýchlo sa zotavte, lebo sa už nevieme dočkať.
Romi, Kamil, Eva a Riško sa pridáva zo zálohy, má nočnú, ale správu dostal a veľmi sa teší a obe dievčatá bozkáva. Ocinovi gratuluje.

7:25 PM  
Blogger gabuska said...

A vsimli ste si, ze Lucinka ma uplne, ale ze uplne najkrajsiu hlavicku? :-)

7:42 PM  
Anonymous Anonymný said...

Dobry vecer.
Sedim a kutrem sa v Pc.Naraz fotka. Kuknem lepsie a jebroch ci
Hujerka.Mala cerstvucka a hlavne peknucka.No Hujerka.A ani nevadi ze je uz Hujerek viac ako Hujerovcu.Tesime sa z maminou,tatinom,babkuo a dedkom a z restom Hujerovskej familie.
Z Frankfurtu Ddk a sl.Vierka &Palko.Miske sme to tiez povedali ale zatial sa nevyjadrila.

8:46 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak vitaj zlata nasa Lucinka,
konecne sme sa Ta dockali.Velmi Ta vsetci lubime,zatial si ani nevies predstavit.Lenze coskoro budes citat,tak to rychlo spoznas aki sme.Zatial spinkaj,papaj atd...,
aby si bola zdrava.(krasna uz si).
Gratulujeme maminke,ockovi,starim rodicom,strykovi k ich pozehnaniu!
Vsetkych vas zdravia David a MtzK.

9:26 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak toto je najúžasnejšia správa za posledné obdobie ! Lucinka je krásná,
aj tá úžasná hlavička ! No čo povedať, Lubo a Babul, podarila sa!
Gratulujeme,dedkovi a babke tiež.
Vaša Kaťulka

9:35 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ešte k tej fotke, všimli ste si ,že je nejaká naštvaná ? Asi sa jej nepáči že už musela von a to ešte nevie, čo ju všetko čaká !
HUJEROVCI !!!

9:43 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte banda,myslim, ze toto sa tak skoro neda stravit. Ja som sa pri Stevulikovej SMS najprv rozplakala a potom som koktala a snazila sa dovolat ujovi porodnikovi, aby mi to potvrdil.Neuvedomila som si, ze on este vsetko dokoncuje, aby bola Babulka opat vo forme. Tak vitaj Lucinka a nech sa Ti medzi nami darí a zvykni si na nas co najskor.Pocuvajte Vy ostatni, nielen ze ma najkrajsiu hlavicku, ale bude aj najmudrejsia, najlepsia a najlubenejsia. To len, aby sme nevysli z tradicie.Vsetkych Vas objimam a bozkavam.ZabaBO

10:56 PM  
Anonymous Anonymný said...

toto je najúžasnejšia sprava na svete, do rodiny nám prišiel nový človiečik, veľmi sa teším. Ja som asi bosorka bo som si nedavno pisala s gabuskou a vravim jej sranda by bola keby ten ich adamko bola zdravá lucinka a pánboško ma vyslišal.Gratulujem mamulke babulke, tatovi lubovi a som šťastná, že sú obe babenky v poriadku. Všetkých Vás veľmo ľúbim!!!
Vaša Miruška

12:12 AM  
Anonymous Anonymný said...

Dakujem s Babulkou a Luckou za komentare a ze je treochu zamracna? to som rad,ze som ju mohol aspon takto odfotit,totiz, ked som ju chcel odfotit ,tak zacala plakat a to sa zopakovalo aspon trikrat ,cize vyslo mi z toho ,ze je to skutocne baba,ktora ,ked nie je pripravena na fotenie ,nebude ju fotit nikdo ani tato. Papa pachtivo a uz aj prdi ,aj setricka bola z prekvapena ,ked zistila ,ako hned zacala copkat ,je to sikula ...babul je v poriadku tiez,lubim ich ,zdravim hujerovcov

10:08 AM  
Anonymous Anonymný said...

Tak je tady !!! Novy Hujer...
ked uz na nas mald muzi neni spolehnuti tak to musi urobyt babula !!! Congratulations !!!!

Duvam ze sa uvidime a aj mladu.

P.s. dlho som nepysal ... tak to aj vypada :-)

12:29 PM  
Anonymous Anonymný said...

ahojte Blaváci, chceli by sme Vám pogratulovať k Vašej nádhernej slečne, je krásna, dobre sa o ňu starajte, že máme dobrú partiu pre nášho Samuela. On už síce behá ale to nič, šak Lucinka to dobehne a budú behať po Tatrách spolu...papa rodina Sarnovská ml.

3:00 PM  
Anonymous Anonymný said...

Pre tych ,ktori nevedia novinky,Lucka je v poriadku a mamina tiez ,potvrdil mi to dnes MuDr Papcun ,cize tak v utorok by mali byt baby doma ,mala cuca a cuca a mama ma mlieka vela ,lebo aj my prispievame k tomu kazdy vecer s pozdravom tato lubo

11:10 PM  
Anonymous Anonymný said...

Blahozelame mladomanzelom k zlatuckej Lucinke a tiez celej rodine k milemu prirastku
I&T Richm

7:37 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home