piatok, januára 14, 2011

Správa z Thajska

Pre tých, ktorí sú zvedaví, ako sa majú naši cestovatelia krátka správa, že aj pán Vladimír, aj slečna Vierka sú v poriadku. Dnes mali fajn deň, včera ich zastihla tropická búrka, takže boli nútení kúpiť si pršiplášte, inak by sa von nedostali. Počasie je premenlivé, zažili dni, keď bolo pod mrakom, horúčava ich tiež neobišla. Jedlo je údajne tiež fajn, hoci Vierka dnes konzumovala iba kolu a ryžu. A že by na tej strave dlho nevydržali, že jeden základ a iba prílohy sa menia. Tak toľko som sa dozvedela. No a inak aj Miška je v poriadku :-)

4 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Joj, to som si oddychla , ze je vsetko v poriadku. Uz som mala strach ze sa nam Vovuska pres...e az do nepoznania. Asi ani slecne Vierke mc nerobi dobre ta pikantna strava. No som zvedava na ich zazitky, uz sa tesim.
Vasa Katulka

5:43 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ja, ked som cestoval a cetujem do exotickych krajin ,tak som si vzdy bral,beriem so sebou kvalitnu slivovicu a pred kazdym jedlom som si daval stamprdla,co malo za ucinok ,ze som sa vyhol neprijemnym crevnym prahanackam..... ,Vlado aj som myslel, ze si nieco beries so sebou..........,uzivajte si a dokumentujte ,nech aj my vidime ,co krasne ste videli Ich wunsche alles gute lubo

6:22 PM  
Anonymous Anonymný said...

Drahi cestovatelia,
uz sa aj ja tesim na vase zazitky a hlavne fotografie.Lebo ako sa hovori:jedna fotka je hodna tisic slov.Co ma upomina na tie este nezverejnene fotky zo svadby a z Vianoc.Nedalo by sa to nejako posurit?Aspon nejake?Prosim,prosim.
Zdravi Mtzk

2:58 AM  
Anonymous Anonymný said...

Dockej casu jak hus klasu. Zatim sedime v Blave.Kychame a vzdychame nad tou zimou.Prijedeme do FFM a podrobne napiseme , pripravu na cestu do noveho neznameho svetadilu.Take se podelime o nove zazitky.Nic nezamlcime. Tak jeste nekolik dni strpeni - dockate se. -

7:31 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home