utorok, novembra 30, 2010

Raňajky


Máme za sebou rodinný víkend. Oslávili sme Kataríny pri vynikajúcom kačaco-lokšovom menu a na ďalšie ráno sme ostali verní raňajkovej tradícii. Tentokrát sme sa zišli v Karlovej Vsi. A latifundia má za sebou prvú hujerovskú zaťažkávaciu skúšku. Poviem vám, bolo to celkom náročné vymyslieť menu a nakúpiť pre toľko hladných krkov. Ale nakoniec bolo všetkého dosť. Aspoň sa mi to tak vidí. Akurát som asi mala navariť aj obed. Lebo raňajky trvali tradične do druhej, tak neviem, či hostia neodchádzali hladní. V každm prípade som veľmi rada, že ste ma navštívili. A teraz som PN až do piatku :-( Dúfam, že zvyšná časť rodiny dobehne návštevný deficit vo veľmi krátkom čase. Napríklad na Vianoce...

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Nazdar rodinka, tak som smutna, ze som nemohla na tento vynikajuci vikend prist a byt s Vami. musim si to vynahradit. Urcite bola vynikajuca zabava a jedlo.
Vasa Katulka

12:00 PM  
Anonymous Anonymný said...

Zdravím všetkých účastníkov i neúčastníkov nového Hujerovského hniezda - Gabikineho bytu.
S radosťou konštatujem, že okrem rozšírenia členov Hujerovského klanu prichádza aj k rozšíreniu ich latifundií. Nové hniezdo poskytnuté za účelom nakŕmenia hladných krkov bolo veľmi útulné a samotné kŕmenie bohaté a každý mal možnosť si nájsť čo mu najviac chutí. S pochopením vnímam Gabikinu nasledovnú oddychovnku, ale aby bolo jasné mladí!tak toto je realita. Teraz sme my rodičia ešte mobilní a ako tak rozumovo v poriadku, ale čo neskôr? Nestraším len upozorňujem. Pravidelným tréningom t.j. častejšími návštevami vo Vašich nových príbytkoch môžete získať patričnú prax, odolnosť a odbornú spôsobilosť na zvládnutie takýchto fyzických a psychických náporov.
Váš Števulík

8:38 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home