pondelok, februára 21, 2011

Návšteva


Po dnešnom telefonáte s Babulkou tu mám dôležitú informáciu. Už túto sobotu približne o 15.00 hod. má prvá várka Hujerovcov z hlavného mesta jedinečnú príležitosť vidieť malú Lucinku naživo a nielen cez sklo. Podmienkou je dobrý zdravotný stav. Lístky do prvej rady zatiaľ ešte sú, ale treba sa poponáhľať, je o ne mimoriadny zájem. Oficiálne prívitanie slečny Marunovej medzi občanov sa uskutoční na jar a samozrejme budete včas informovaní.

Stále vravím, že život v metropole má svoje veľké výhody...

11 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Kedy pridu na radu sedlaci?
Ddk.

6:33 PM  
Anonymous Anonymný said...

Jaj, celá malá vodníčka, vidno,že si užíva ! Škoda,že nemožem priletieť, mám nejaké soplíky, tak snáď nabudúce. Musím stanoviť náhradnú ŠTK, aby všetko poriadne skontrolovala, či je postup správný ! Nič neodflákať !
Vaša Kaťulka

2:00 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ja sa ospravedlnujem ale tento vikend oslavujeme narodky s Miskom a jeho rodinou a s Ivkom, a aj tak na mna cosi lezie no chlap to nieje. Vsetkych Vas bozkavam.
Vasa Miruska

5:23 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak, Lucinka má rada vodu po mne!!!Kaťulka z Prahy a Miruška z Bystrice nevedia čítať, lebo je pozvaná len Bratislava.Prave sa aj s Jurkom cpeme vitaminkami, aby sme si tu udalost nenechali ujst.Tesime sa!!! :o))) ŽabaBo

7:38 PM  
Anonymous Anonymný said...

Malá je ozaj verná svojmu znameniu, vidieť, že vo vodičke je doma.

Kaťulka, neboj sa, ja Ťa v kontrole zastúpim, nedopzjem sa síce ničím iným než ovocím, ale verím, že budem fit. Ak by, nwdajbože predsa, za oknom, v mraze, nikoho nenakazím a vidieť budem všetko.
Vidíte aké výhody má život v hlavnom meste? So veľmi rada, že som sa nasťahovala do najbližšej dediny, aspoň mám prednosť pred sedlákmi z Frankfurtu a z Unhošte.
Kanadu radšej nespomínam, to je osobitná kapitola. Ešte že máme Gabušku a blog, inak by prišli o všetko.

Tento pokrok je výborná vec, vidíme sa a počujeme každý deň, ani mi to nepríde, že sme od seba tak ďaleko. Verím tomu, že keby sa toho dožila mama, lietala by po internete jedna radosť a skype by mala zapnutý nonstop.
No a keď sa dožijem stovky, určite sa budeme už teleportovať a navštevovať sa budeme oveľa častejšie než teraz.
Nieže si teraz všetci zmeníte bydliská!

Tešujem sa na sobotu, dovtedy sa opatrujte.

E.

8:41 PM  
Blogger gabuska said...

ked sa k tomu nikto nemate, tak ja si rezervujem prvu radu...no a Evi, musim povedat, ze si ma uplne pobavila, si tu predstavujem babicku za pocitacom, ako skypuje :-)))

8:58 AM  
Anonymous Anonymný said...

Eviko!
Ked ty budes mat sto tak bude
Ozaj fungovat bimen ale pre istotu ti ho vypnu,kto by ta chcel mat kazdu polhodinu doma.Nedajboze zostroja taky ze sa mozes rozdelit na viac casti a to by trpela cela rodina.

7:35 PM  
Anonymous Anonymný said...

Števo a Katka gratulujem k nádhernej vnučke!

Prajem jej veľa štastia a zdravia v živote a vám a rodičom veľa radosti z nej.


Magda z Prayovej

11:02 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak toto už je aký odvážlivec, čo tu píše o bimene, ešte ho ani nemá
doma a už si ho vypína predo mnou a ani sa nepodpíše?
Neviem, ale asi si budeme musieť pohovoriť!

Zistila som, že v tejto rodine vykapávajú dobré mravy.
Človek príde navštíviť nového človiečika a dedko Štefko nám nachystá sedenie na dvore pod oknom, aby sme odtiaľ čumeli ako kúpu našu najmladšiu Hujerku a aby toho nebolo málo, Maťko nám ešte aj žaluzie spustí! Ešte že mi tam rezervovali najmäkšiu podušku a dali nám dve termosky s čajom.
Neviem akým činom sa nad nami zľutovali, ale nakoniec nás vpustili dnu, aj najesť a napiť nám dali.

Maličká je úžasná, bez ujmy aj rodinnú hymnu pretrpela, aj náš povestný hujerovský "džavot". Verím, že rodičia, starí rodičia
a strýčenko ju nebudú musieť celú noc z toho všetkého spamätávať.

Bolo mi s Vami všetkými veľmi dobre a teším sa na ďalšiu rodinnú akciu.

E.

12:31 AM  
Anonymous Anonymný said...

Milí moji, práve som sa vrátila z jednej veľmi výzmanej akcie - náš bratanec Alojz Janečka oslavoval
80. narodeniny a ja som tam bola
ako vyslanec alebo vzorka rodiny Horánskych.

Stretla som sa tam nielen
s oslávencom, jeho synmi a ich rodinami, ale aj s Johankou a jej manželom, Dankou, Jožkom, Stankom, Drahuškou a jej manželom.
Pospomínalo kopec vecí z detstva, pri ktorých som len čučala, lebo nič z toho som nepoznala. Alojz nám upresnil, odkiaľ prišli naši starí rodičia do Sološnice. Teda, minimálne starenka pochádzali z okolia Piešťan.

No a ešte jedna veľmi dôležitá vec, ako došiel náš tato k priezvisku Horánsky.
Stanko nám oznámil, že mu strýco Alfonz, tatov brat, povedal, že žiadne dohady o tom, že tato sa hanbil za rodinu alebo že ho niekto nahneval, nie sú pravdivé.
V časoch Slovenskej republiky sa muselo všetko české potlačiť a štátni zamestnanci, ktorí mali české alebo česky znejúce mená, si museli dať slovenské mená, pokiaľ chceli zostať pracovať v štátnej správe. Takže žiadna dráma v rodine, len obyčajní pakovia na úradoch.

Johanka sa mi vyhrážala, že ma predbehne a vyzvoní to Boženke skôr, než to ja stihnem napísať, aby bola prvá. Tak dúfam, že sa jej to nepodarilo.

Detektívna kancelária HIS.

7:17 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak podpis chyba lebo je to tlmocenie za celu rodinu.Okrem toho nechcem si to u teba presrat.Ale hrdinsky sa podpisem.
Ddk.

7:17 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home