utorok, marca 03, 2009

Miruška


Tak, oficiálna oslava okrúhleho životného jubilea prvého československého vnúčaťa je úspešne za nami. A prišli aj hostia, dokonca takí, ktorých naša oslávenkyňa vôbec nečakala. Evička nás síce všetkých presviedčala, že Mirka určite niečo tuší, že si určite domyslí, že na masáž a ku kaderníčke ju neposielame len tak, ale našťastie sa (na počudovanie) mýlila. Mirka totiž netušila vôbec nič. Lebo hoci pár krát sondovala, či Vierka a Vladko predsa len neprídu, akékoľvek nádeje boli zarazené hneď v počiatku. Pomohla tomu silná chrípka, ktorá sa prehnala Nemeckom a ktorá skolila aj náš dôchodcovský pár. Dokonca sme nemuseli ani nič prikrášľovať. Pán Vladimír schudol 8 kíl a iba ležal a slečna Vierka na tom tiež nebola najlepšie. A tak, keď na Mirušku vo štvrtok poobede vyskočili spoza dverí, úprimne sa od dojatia rozplakala. Až sme boli dojatí aj my ostatní.
Oficiálny oslavný obed sme absolvovali v sobotu. Evička s Kaťulkou podpichovali, že by rady ochutnali minimálne 30 chodov a keďže ich želaniam by jeden iba ťažko odolal, stalo sa. Chodov bolo, keď započítame aj príchod a odchod, viac ako 30 a časť dobrôt si môžete prezrieť na priloženej fotodokumentácii.
Aj sme Miruške gratulovali. Myslím, že čajníku sa celkom potešila. Ani kladivo nebolo na zahodenie. No a s Babul sme jej odovzdali fešného svalnáča, dokonalého chlapa. A z ostatných serióznych darčekov bola nadšená.
Samozrejme, že sme sa opäť raz nasmiali a opäť raz nesklamala Kaťulka, ktorej od Vianoc vŕta v hlave dokonalý vzhľad americkej hviezdy Meryl Streep. Kaťulka totiž zistila, že sú takmer rovesníčky. O to viac ju škrú pohybové kreácie staršej z nich vo filme Mama Mia. A keďže Kaťulka je veľká bojovníčka, tuším, že na majálese v Unhošti sa dočkáme vzrušujúcej choreografie v rytme Abby. Svedčí o tom aj táto konverzácia:
Kaťulka: ,,Tú pasádu (rozumej pasáž), čo tam cvičila, tak tou ma normálne nasrala. Kúpime si na leto trampolínu."
Vladko: ,,Pozrite na internet, či predávajú aj trampolínu s vozíkmi."
Kaťulka: ,,Pre teba, Evi, kúpim trampolínu aj cez celú žumpu. A budeme skákať na vozíku."
Čím sa dostávame aj k ďalšiemu bodu, ktorý sme stihli prebrať. Počas majálesu 2009 budeme putovať po Európe. Dúfam, že príprava masiek je v plnom prúde...

A na záver ešte ešte jedna veľká gratulácia Miruške. Ako Jurulík povedal, želáme jej, aby sa jej splnilo to, či si sama želá...

8 Comments:

Anonymous Anonymný said...

čaute moja milá rodinka, tak sme sa dočkali! Viem, že Gabuš má toho veľa, ale článok je excelentný.
Ja sa už nacvičujem na tú pasáž z toho filmu Mama mia. Včera som poskakovala pri vyzliekaní a je..a
som nabok v celej svojej kráse.Narazila som si pravý kyčel. Kamil vyhrožoval, že keď to takto pojde so mnou ďalej, tak už teraz ma dá do domova dochodcov.Inač oslava bola výborná !
Neviem či by ste nemali zhrnúť pokyny na májové oslavy, lebo ja som už polovičku z toho zabudla.
Vaša Kaťulka

10:07 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte moji milí,

ako sa na to tak pozerám, Kaťulka skončí v domove dôchodcov ešte pred majálesom, keď jej už aj pamäť
prestáva slúžiť.
Nemusíš si pamätať nič len to, že si máš vyrobiť masku, oblečenie vo farbách navštívených krajín a pracovať na kondícii, aby si sa zaskvela v Mama mia a na olympiáde.
Ostatné nám dievčatá, keď to na nás ušijú, oznámia na mieste činu.
Ozaj, Kaťulka, vyhoď z choreografie striptíz, aby si zase neskončila na zemi.

Ešte k oslavám - bolo výborne, aj spoločnosť ušla, hoci čoraz viac sa niektoré zábery začínajú ponášať na popoludňajšiu siestu v domove dôchodcov. Chlapi spia a baby trkocú na priedomí.
Ale inak bolo naozaj výborne, len to akosi rýchlo ubehlo.

Majte sa všetci fajn a píšte.

E.

6:37 PM  
Anonymous Anonymný said...

Draha rodina,nadherne fotky!!
Mam radost,ze ste vsetcia v poriadku.Sestricka Katulka by sa ale mala prestat vyhrazat rodine s pouzivanim trampoliny.Lebo dobre vie,ze ju potom budeme musiet zoskrabovat z muru.
Vsetkemu vo filmoch sa dnes nesmie verit,tie uzasne pohyby predvadzaju mlade zeny ktore sa na Meryl Streep trocha podobaju.
Skoda,ze Ti sestricka musim znicit zase jednu iluziu,ale to uz tak vo svete byva.
Tak na trampolinu zabudni a chod radsej na dlhe prechadzky so psikmi.
Inac mame blaznive pocasie,jeden den +11 C,na druhy den -17 C a vietor.Dufam,ze ste na tom vsetci lepsie ako my.
Tak este raz vdaka za obrazky,nase deti su najkrajsie na svete.
Bozkava ..M.T.z Kanady

7:55 AM  
Anonymous Anonymný said...

Chvíľu som si robila výčitky svedomia, že aj na mňa už lezie skleróza, ale moja sestrička z Kanady to nezabudla napísať - že totž naše deti sú najkrajšie na svete!
E.

6:29 PM  
Blogger gabuska said...

A ja dodávam, že majú najkrajšie hlavičky :-)

12:06 PM  
Anonymous Anonymný said...

Nuž som trochu zronený, že E. podľa jenej fotečky zaradila chlapov do družstva spáčov a Domova dôchodcov a pritom som len rozmýšlal, Jurulík pozeral telku a Maťo meditoval. Iných čo by nedajbože spali som tam nevidel. Oslava klasicky super, jedlo vynikajúce len ten Hosip úraduje lebo sa priznám že ani ja si nepamätám ani len tie štáty a tak budem musieť kradnúť info od Babulky. Ešte že ju mám doma. Kaťulke radím aby nabudúce tanečné kreácie robila s atletickými tretrami s tými sa nepošmykne i keď tam hrozí že niekomu zapichne klince niekam. Momentálne uplne posrané obdobie i počasie, pretože ma stále a všade prenasleduje voda. V tepličke plná vodomerná šachta vody, v Dúbravke voda v pivnici a čo je najhoršie aj voda v pivnici v Rači. Neviem či osud alebo príroda nenaznačuje aby som začal chovať ryby. Zatiaľ toľko Váš Števulík.

12:25 PM  
Anonymous Anonymný said...

Cau banda.
Katuska kup si trampolinu.Aspom
uvidis konecne na dvor susedovi
a hlavne ked bude nieco zase palit.
Kamil nech natiahne zo strechy na
orech u susedov lano a mas perfektne istenie.Kamil urcite
v dielni nieco najde.Rodina
zozenie traky ake sa pouzivali na
zaistenie deti aby nevypadli z kocika.Ked si v nom sedela sa nam
ho nepodarilo zohnat,ale teraz je
nas viac.Stevko ma naozaj smolu.
Tusim by ho lacnejsie vyslo kupit
si stary propeler (lod) a byvat
priamo na vode.Vy ste strasny hosi-
paci.Ja viem ze sa ide varit gulas
kto nechce dostane picu (makovu)
na pitie kalvados alebo kontusov-
ku.Ta tiez zbelie ked sa do nej prida voda.Sprosty clovek moze
byt ale musi mysliet na jedlo
a pitie.
Ddk.

5:41 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte kolektív,
ja sa pomalicky balim, lebo zajtra rano odchadzam na liecenie do Bojnic a mala by som tam pobudnut 21 dni. Mam take zmiesane pocity aj sa tesim, aj sa mi z domu nechce. Hlavne to balenie a presidlovanie nemam rada, no snad ked uz tam budem aj dobre mi bude. Nasim som nieco nachystala, hlavne som im urobila zoznam veci na jedenie v chladnicke, mraznicke a v kredenci.Snad sa nejak prestravuju.
Ja si budem trenovat hlavne rozhybanie tela a mozno Vam zatancujem aj bez nacviku na trampoline. Ved hadam to liecenie nebudem platit nadarmo.!!! Stefko by mohol trenovat plavbu na lodicke, keby sme nahodou na ceste po Taliansku zapadli aj do Benatok.Myslim, ze sa mu to zide aj v Grecku pri olympiade, Horansky z Bratislavy urcite vyhraju v disciplíne štvorka s kormidelnikom.
Idem radsej pokracovat v baleni, aby som sa moc nerozpisala. Vsetkych Vas obimam a bozkavam.
ZabaBO

6:42 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home