pondelok, decembra 29, 2008

Vianoce


V piatok ráno, keď sme v Liptovskom Jáne delili koláče a ostatné zvyšky starostlivo naplánovaného jedálnička, najčastejšie bolo počuť vetu, že nám tento rok sviatky príliš rýchlo utiekli. A že utekajú každým rokom rýchlejšie. Možno je to preto, že si stále viac uvedomujeme, čo tieto spoločné dni pre nás všetkých znamenajú. Sú to neopakovateľné chvíle a ja dúfam, že ich budeme všetci spolu prežívať čo najdlhšie. Lebo napriek všetkým menším, či väčším zádrhelom nás nabíjajú energiou a láskou.

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka
Veľmi Vám chcem všetkým poďakovať za úžasné chvíle. Od včera sa vyrovnávam s krutou realitou(som v práci a oddych už skončil). Bolo mi s Vami super.
Ľúbim Vás!!!!!!!!
Vaša Miruška

7:57 AM  
Anonymous Anonymný said...

Moja milá rodinka, tak sa mi ani nechce veriť, že je už po všetkom.
Teraz zarezávám v práci, papkám ešte nejaké koláčiky a myslím na úžasné chvíle prežité s Vami. Bolo to báječné, balzám na dušu, ďakujem všetkým, ste úžasný.
Vaša Kaťulka

1:15 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home