piatok, augusta 29, 2008

Čože je to 50-ka


Ako sa hovorí, na každého raz dojde. A hoci sa Riško bránil zubami-nechtami, dospelosť ho dobehla. Teda, aktuálne iba dobieha, lebo svoje okrúhle narodeniny oslávi až o niekoľko dní, presne 5. septembra (čo vám, samozrejme, vďaka vkusným kalendárom nemusím pripomínať). No a o pár dní neskôr sme všetci srdečne pozvaní na oficiálne privítanie Riška v kruhu plnoletých osôb. Nezávislý člen radikálneho krídla nás, aj s vecnými a hodnotnými darmi, očakáva 13. septembra (v sobotu) o 17.00 hod v Modrom dome vo Vajnoroch. Účasť je aj v tomto prípade povinná.

12 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Nuž čo na to povedať asi nič. Len ma sere že dnes už každý zasran má päťdesiatku a ak to pôjde tak dalej tak budem musieť zase nastúpiť na základnú školu. Nie že by to bolo nezaujímavé, len neviem kto by mi robil do školy desiatu. Samozrejme, že sa teším jak hovado, že pribudne daľší dospelák. Takže hor sa do Modrého domu až budeme belasí. Števulík.

8:31 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak, už je to pravda, Riško sa zaradil medzi nás rozumných a skúsených. Dúfam, že nezačne viac dudrať.Už sa tešíme na oslavu !
Vaša Kaťulka

1:26 PM  
Anonymous Anonymný said...

ahoj ...
tak ja sedim v hoteli a mam vela roboti !!!
ale som rad se sme tam boli,
a bola to velka sranda :-)

8:01 PM  
Anonymous Anonymný said...

Palino,nie si sám, ja tiež trčim v praci , mám toho vyše hlavy, ale hrejú ma pekné spomienky a furt plné bruško.
Prežrala som sa hrozne,obžerstvo je hriech, ale bolo to skvelé !
Vaša Kaťulka

9:52 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka
Ja mam tiez toho v robote hrozne vela, neviem kde mi hlava stoji a pomaly uz neviem ani ako sa volam tusim miruska. Bolo mi s Vami vsetkymi super. Na vianoce budem na 100% s Vami no silvester je neisty vyzera to so mnou biedne asi skvasim v robote.

11:56 AM  
Anonymous Anonymný said...

Aj ja mam toho strasne vela,ale nestazujem si aj ked mi nikto za to neplati.V zahrade zacala jesen a tak prace je nad hlavu.Prezrat som sa stihol ako ostatni v rodine.Jedlo bolo dobre atmosfera vynikajuca akurat ze mi nejaka ku...odlomila zrkadlo a tak som o 80 euro chudobnejsi.Ale napriek tomu som rad ze som bol s vami.Skoda ze na dalsiu 50ku musime
tak dlho cakat. Ddk

7:58 PM  
Anonymous Anonymný said...

hele mam napad... :-)

ked budm mat 30 ku, co bude v roku 2010 a budeme sdravy , by som bol rad ked by ste maly cas a chud na frankfurt.
niak to dokaseme ce budu mat 20 ludi kde spat ...

tak uz planujete 21. jul 2010 !!!


paly

9:54 AM  
Anonymous Anonymný said...

Palinko ešte skôr ako Ty budem mať ja 8.2.2009, 30-ku to bude zhruba o 5 mesiacov.Strašné ako tie roky utekajú. Len si neviem predstaviť ako by som 20 ľudí zvládla ubytovať v mojom 3-izbovom byte. A ak stále budem mať túto silno pečúcu trúbu by to asi so zákuskami veľmi čierne dopadlo. Niečo snáď vymyslím.
!!!Lúbim Vás!!!!
vaša Miruška

2:17 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ešte by som rada pre výmyselníkov doplnila, že vaňu nemám (ja len keby niekoho napadlo že by chcel prespať u mňa vo vani)
:-)Miruška

2:19 PM  
Anonymous Anonymný said...

Cauko rodinka, tak ako citam a citam vidim len same lamentovanie o prezrati.To ja Grcko som sa teda vobec neprezral len som uz nevladal. Je sice pravda ze najblizsia 50 je dost daleko ale blizko su 30 tak ako spravne poznamenali Palino a Miruska. Samozrejme ze este do toho zapada aj moje dielko 22.9.2009 (babulka) Nuz a ked mam povedat pravdu a myslim ze ziadne male miesto teda byt, dom mi nemoze zabranit ucasti na oslavach a to aj keby som spal postojacky. Takze mile tridsiatkove deturence neteste sa oslavy Vas neminu a pevne verim ze v plnej Hujerovskej zostave. Vas Stevulik

9:37 PM  
Anonymous Anonymný said...

Draha rodina,
neda mi pripomenut skutocnost,ze moje kuriatko Davidko bude na buduci rok mat 40-ku.Myslim,ze budem z toho mat mozgovy otras. Neviem,co s nim robit a tak chcem odtialto utiect,aby sa chytil za hlavu.
Inac,mam naramnu radost,ze ste sa zasa pekne stretli.Viem,ze ovela prichadzam.
Co sa tyka malych miestnosti,vsetci
Horansky sa vedia vyspat aj v suplikoch,hlavne my ti mensi,ziaden
problem.My sme velmi vynaliezava rodina.
Tak uz dost,velmi vas vsetkych poz-
dravujem a bozkavam....M.T.z Kanady

6:50 AM  
Anonymous Anonymný said...

Mila M.Z. z Kanady, neboj sa na našeho Davida sme nezabudli a keď už tie vianoce v kanade nebudú, tak jeho 40-tka určite áno. už sme sa o tom bavili na tej oslave. Tak povedz Davidovi, nech začne šetriť, aby nás mohol pohostiť aspoň toľkými chodmi, ako Riško a Evikó.
Vaša Kaťulka

11:58 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home