štvrtok, novembra 27, 2008

Upozornenie

Milá rodina, keďže moje aktuálne psychické rozpoloženie nie je príliš optimistické (povedala by som, že je skôr zúfalé), tak sa na tému Vianoce nejdem veľmi rozpisovať. Stačí mailík od Vladuška, ktorý sa zároveň stáva aj oficiálnym organizátorom a šéfom našej decembrovej párty. Jeho slová teda rozhodne neberte na ľahkú váhu a k plánovaniu Vianoc sa postavte zodpovedne. Ja sa pridám hneď, ako sa moje rozpoloženie zlepší. Tak všetci držte palce, aby sa naozaj zlepšilo...
Pozor, pozor!
Organizacne opatrenie. Nebrat na lahku vahu. Vianoce su tu a rodina Hujerova nema este jedalny listok. Pochybujem, ze aj pecenie sa uz zacalo. Neviem, ako sa dostaneme na 12 druhov kolacov. Prosim surodencov, aby zacali spolupracovat a dufam, ze sa nam podari zostavit vcas sviatocny jedalnicok.
Rad by organizator Vovuska.

6 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Milí moji, musím sa s kritikou pridať k Vladuškovi a verejne vyhrešiť žabku Boženku, že má kopec iných starostí, len nie tú, aby zostavila jedálniček.

Pokiaľ ide o Teba, Gabuška, ja mám jedinú traumu z toho, že zase budeš v rodine najmúdrejšia, lebo si neviem predstaviť nič iné, len to, že skúšky spravíš na výbornú. Len si zachovaj chladnú hlavu a ver si sama sebe si, ako by to povedal náš Števulík.

Ak mi pôjde všetko tak, ako som si naplánovala, s pečením začnem v pondelok - vlastne v nedeľu, ale to len pre Romuška bábovčičku na raňajky.

Zdravím Kanadu a vyzývam ich k väčšej písacej aktivite.

Majte sa mi všetci dobre, dajte na seba pozor, aby sme sa v zdraví zišli na Liptove.

Vaša žabička Evička.

5:11 PM  
Anonymous Anonymný said...

Organizačné pokyny som si pozorne prečítala, dokonca som iniciatívne pristúpila k problému. Kúpila som na skúšku hotové cesto a upiekla som koláčiky a zistila som, že tadeto cesta nevedie. Milý moji súrodenci, ani psíkovia to nežrali,tak musím konštatovať, že pečenie zostane na mojich dvoch žabičkách a verím tomu, že sa pridá aj najšikovnejšia neterka Babulka ( ináč všetky sú šikovné a majú najkrajšie hlavičky). Vaša Kaťulka

9:09 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte Hujerovci,
rozhodla som sa, že dnes niečo napíšem, je práve 9 hodín a naše mladšie dieťa odštartovalo svoju,zatiaľ, najväčšiu a najťažšiu odbornú skúšku v živote. Priznám sa, že ešte som ju tak hrozne vystrašenú a nervóznu mevidela. Podľa toho, čo do seba nepretržite viac ako 3 mesiace tlačila by som povedala, že to musí urobiť a verím jej, ale človek nikdy nevie, aké záludnosti na skúšaných čakajú. Tak všetci posielajte energiu Gabuške.
Teraz na veselšiu nôtu,v sobotu sme sa konečne stretli, ale vo veľmi komornom počte.Obed podávali Pišíkovci a Kráľovičovi poskytli svoj domček, lebo Eviko je ešte stále choručkavá a nebolo by dobré, keby ju nejaká horlivá dáma z poisťovne nachytala na hruškách, teda, nenašla doma.Obedová tabuľa bola tradične jesenná, podávala sa vynikajúca polievočka z kačacích drobkov, lahodná kačička (Katarína ju upiekla do chrumkava), lokše a Eviko urobila opitu kapustu. (použila vraj 2 l červeného).Babulka sa vytiahla svojim majstrovstvom v pečení, z jej dielne bola torta a koláčik, no a Jurulík dal do pľacu gaštanovú roládu. No, keď sme už pri tom jedle, tak Vám slávnostne oznamujem, to pre zahraničných, že jedálniček je už hotový, spanie rozdelené a úlohy tiež.Zatiaľ sme zrátali 15 druhov koláčikov, tak nevieme, či to bude v norme.Potrebujeme vedieť, či Palinko prinesie bábovky na raňajky, aby sme vedeli, koľko ich máme upiecť my na Slovensku.No už mi to vôbec nemyslí, tak si Vás pozdravujem a bozkávam a hlavne sa teším, že o 20 dní budeme spolu.ŽabaBO

9:18 AM  
Anonymous Anonymný said...

Bobike, si rýchlejšia ako ja, už som vypátrala, že Palinko napiekol 3 bábovky, ale nestihla som to dať do blogu. Takže my tri nebudeme piecť po dvoch, ale len po jednej bábovke (ale kto chce, môže upiecť aj dve či tri).

Vladuškovi som pretlmočila jeho úlohy, len Kaťulka sa pre istotu zatiaľ neobjavila na skype, ale dnes som jej napísala do robotky, tak sa snáď ozve. Ale stejne neviem, aké úlohy bude mať, lebo varenie sme pre ňu nenechali. Myslím, že ju poverím oberaním kapra do polievky, čistením zeleniny a inými odbornými prácami.

Držte sa a píšte.

E.

11:32 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ruším vianoce, kapra oberať nebudem!
Já chudák pani Kaťulka som tak vyčerpaná, že musím relaxovať, nemožem nič robinkať, len hajinkať !
Vaša K.

12:29 PM  
Anonymous Anonymný said...

Draha moja rodina,
konecne sa ozyvam,mam zly cas,nic sa mi medari.Robim v sobotu u toho Nemca,ale potrebujem nieco ine,tak asi 3xtyzdenne na 6 hod..No uvidime.Spametat sa neviem od tedy,co tu v juli padali krupy a znicili mi hosty.Zanevrela som na matku prirodu a neviem jej to odpustit.
Gabuska sa urcite dobre pripravila a vsetko jej dobre prejde.ako ju poznam,tak rozdiel je len v tom ci bude prva alebo druha.Preto je tak nervozna.
Inac,jedalnicek na Vianoce bude iste hodny Hujerovcov,aj ked ja nebudem moct nic k tomu pridat.
David sladke neje,tak budem piect pre seba a dam aj nieco mojej lekarke.Masenka je tlsta,tak nic nedostane.
Tak vas teda vsetkych objimam a bozkavam. STRASNE MI VSETCI CHYBATE.
Mt z Kanady

8:02 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home