piatok, septembra 19, 2008

Oslava


Tak sa mi zdá, že sa vám tieto naše rodinné oslavy zapáčili. Teda, nie žeby pred tým nestáli za to, len sa mi vidí, že postupom času sú čoraz príjemnejšie. Tá posledná Riškova vojde do dejín minimálne ako na dlhú dobu posledná 50-ka v rodine. Veď aj Riško dostal náležité ocenenie v podobe olympijskej medaily. Nehovoriac o tom, že dekorovaný bol vskutku originálne, švagrovia mu potriasali pravicou oblečení v monterkach a s helmami na hlavách. Dokonca vyšli noviny výlučne na túto počesť. A Riško dostal aj kladivo (síce sladké, ale predsa).
K jedlo by som povedala toľko, že ho bolo veľa a bolo vynikajúce. Akurát Kaťulka (kto iný, samozrejme) mala výhrady, že vyprážaná zmrzlina je nielen sladká, ale aj slaná. Navyše nám všetkým pripravila šok, keď po provokáciách svojej dvojičky prestala rozprávať. Báli sme sa, že strata reči je trvalá, ale po pol hodine mlčania nám všetkým odľahlo. Kaťulka prehovorila.
V nočných hodinách sme sa takmer všetci presťahovali k Evičke s Riškom na pyžamovú party, na druhý deň nechýbali tradičné raňajky, osviežené kávou u Judity. Kaťulka po ceste prišla s novou diagnózou, bolel ju totiž lýtkovo-stehenný sval.
Ako už MTzK pripomenula, najbližšie jubileum oslavuje David, čo Kaťulka hodlá využiť na celorodinnú návštevu Kanady. Ale možno by mohol prísť oslávenec na Slovensko, keby sme ho veľmi poprosili...

5 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Halo.
Tak to mas Gabika pravdu ze jedlo bolo vynikajuce a hlavne moc.Ja sa
Vam musim priznat ze som pohrozil casnikovi bitkou ak este raz donesie na stol jedlo.Ale ako vsetci aj on na mna sral.Vraj len si plni povinnost.Udernik.Asi je
clenom BSP.Aj som rozmyslal ze pojdem do ticheho kutka a spravim si plac v bruchu ale to by bol hriech.Tak som sa musel az do vytravenia s tym zradlom trapit.
Dokonca pri stolicovani (kakani)
sa to este lepilo.Ale uz som o.k.
Kedy bude ta 30-ka?
Zdravy Vas Ddk.






s tym zradlom v bruchu trapit.

10:07 PM  
Anonymous Anonymný said...

Gabika zase som nieco posral.
prosim,prosim daj to do poriadku.
Aj ked vsetci vedia ze som blb
nemusia to vidiet.
Ddk.

10:09 PM  
Anonymous Anonymný said...

No, tak k tej zmrzline musím podať vysvetlenie, kdo to kedy videl, aby sladké cesto s orieškami bolo slané?To mi pripomína mojho chbbing, keď robím palacinky, tak mi neustále pripomína, nezabudla si posoliť ? A viete aké množstvo soli musím pridať? Na sladké palacinky jednu malú lyžičku, samozrejme, že si ich zje sám, lebo ani psom to nechutná. Čiže to zhrniem, keď to má byť sladké, tak nech to je sladké a nie slané !
Vaša Kaťulka

3:24 PM  
Anonymous Anonymný said...

Kaťulka ,
lenže vtip je v tom že tá guľka má byť slaná, aby došlo k vyváženiu chutí. Si sa nám v tom Unhošti zopsula, pamätám si ťa ako pokrokovú tetu, ktorá nám dávala moderné rady bola za každú srandu, vaľa nás toho o všetkom naučila. Kde sa podela?????Ale i napriek tomu ťa mám rada, len som trochen v šoku.
Pre ddk
najbližšia 30-ka bude 8.2.09, len ešte neviem konkretne kde ale nebojte sa i vy ostatný sa to včas dozviete.
Vaša Miruška

8:54 AM  
Anonymous Anonymný said...

Som mierne naštvaná, lebo odkedy sa môj syn vŕta s kamarátom Matúšom Putalom v počítači, všetko bezchybne šľape, ale oddr... mi všetky moje adresy a dokonca aj všetku poštu, ktorú si sama krvopotne naposielam. A síce - moje dobré bývalé kolegyne ma zásobujú receptami na úradnú adresu a tie si ja v dobrej nádeji, že ich niekedy otestujem, pošlem domov. Tak budem testovať len možnosti uloženia mojej pošty do bezpečna. Priznám sa, viem vyrábať všelijaké veci na počítači, ale používať CD alebo diskety som sa akosi nenaučila. Musím si to naštudovať a proti tým dvom spomínaným záškodníkom sa nejako poistiť.

No, to by bolo na túto tému všetko, teraz sa vrátim k oslavám.
Verím, že ste naozaj boli všetci spokojní
a bavili ste sa dobre. Ubehlo to strašne rýchlo a my sme všetci traja veľmi radi, že ste sa na nich zúčastnili v takom hojnom počte.
Nemala som sa kedy k tomu vyjadriť, lebo v robote sa to nedalo a doma už som po tých peripetiách v robote nemala ani pomyslenie na písanie (ale aj tak väčšinou počítač okupoval Romanko).
No, už počúvam, že som mohla písať tri hodiny, čo bol Romi v škole, tak mám pokračovanie nechať na zajtra.
Takže naozaj niekedy nabudúce, zatiaľ len toľko, že som na PN z titulu stresu a aby to nebolo málo, tak ešte som aj schytala vírusový zápal priedušiek.

Na veľké naliehanie svojho syna už naozaj končím.

Vaša žabička Evička.

6:19 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home