piatok, októbra 24, 2008

Kto hľadá, nájde

V posledných pár týždňoch je môj život pomerne monotematický. Vstávam okolo deviatej, pozriem si seriál V siedmom nebi, a potom sa až do večera učím. Takže keď ma v blízkej budúcnosti uvidíte, pravdepodobne budem pripomínať paragraf. Akurát včera som sa dočkala malého oživenia. Hľadala som totiž fotky na potenciálny preukaz. Deň predtým mi ich doručila Boži z fotolabu. No a ja som ich zrazu nevedela nájsť. Hľadala som najprv s nadhľadom (veď som ich tu niekde videla), potom s menšou nervozitou (veď tu predsa musia byť) a nakoniec s úplným zúfalstvom a šťavnatými komentármi na vlastnú bordelársku adresu. Prehľadala som všetky možné aj nemožné miesta, prelistovala knihy, prehádzala noviny, pridali sa aj Boži a Jurulík. Nič. Tak mi napadlo, že som tie fotky určite vyhodila. Rovno do kontajnera. A s Boži nám prišlo ako výborný nápad ísť tie fotky do toho kontajnera hľadať. Nie, nebolo jednoduchšie dať si spraviť fotky nové, lebo na nose mám herpes (dosť viditeľný) a navyše ani vlasy nemám nafarbené. Takže sme išli. Ja vyzbrojená baterkou a Boži stareckou palicou, obe v teplákoch. Jurulík nám ešte telefonicky podal informáciu, v ktorom kontajneri sa inkriminovaný metrosáčik nachádza. Čo vám poviem, vyzerali sme ako dve bezdomovkyne na love. Boži palicou (inak vcelku skúsene) poprehadzovala obsah kontajnera, ja som jej prisvecovala, ale žiaľ, metrosáčik sme nenašli (niekto nás musel predbehnúť). A keď sme už pomaličky zronené opúšťali kontajnerový priestor, ozvalo sa: ,,Dobrý večer susedy, nepotrebujete pomôcť?" Áno, náš sympatický sused sa práve v tej chvíli rozhodol, že je správny čas na vysypanie smetí. Neviem, ale snáď sa nám ho podarilo presvedčiť, že sme naozaj nehľadali niečo chutné na večeru...
Mimochodom, fotky boli celý čas na almare, schované za svietnikom slona. Akurát nekričali.

17 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Jablko nepadá ďaleko od stromu.
Gabča napísala článok a ja by som mohol napísať knižku ,,Ako sa kutrá v smetiakoch." Je pravda, že za našich mladých čias sme to mali
ľahsie. Vtedy neboli žiadne kontajnery,ale obyčajné guľaté kýble. V tých sa nemuselo hrabať. Jednoducho sa prervrátili. Obsah bol prehľadnejší. Dôležité pri akcii ,,Hľadáme v smetiaku bolo, aby si dotyčná osoba zapamätala, kam vyniesla smetie. Na starom byte, kde sme vyrastali, bolo zoradených v polkruhu asi 35 kusov kýblov. Za dobrých čias hlavne pred Vianocami sme robili inventúru smetia aj dva krát v týždni. To Vierka brala fušky.Výroba šperkov zo zlomkového zlata. Materiál nosili zákazníci v obrúskoch, papierových sáčkoch a handričkách. Keď sa ozvalo zúfalé: ,,Proboha, tady sem mněla v
pytlíku perly, nevidel je někdo!" bolo jasné, že sa ide hľadať. Najprv sme museli zistiť, kto z decák vyniesol smetie a do ktorého smetiaku. Stalo sa, že sme prekontrolovali 5-6 kusov.Ešte šťastie, že sme boli domovníci
a tak výrok ,,kurva, tí ľudia mi tu robia bordel a ja to musím teraz upratať," nevzbudil žiadne podozrenie. A aj keď za komunistov nebolo toho moc dobrého, v smetiaku si jedlo nemusel nikto hľadať. A žeby niekto hľadal zlato, to nikoho nenapadlo.
Ddk.

12:40 PM  
Anonymous Anonymný said...

Čau rodinka,tak konečne nový príspevok.Viem, že Gabuš má toho veľa,ale čakala som, že Božka
s Jurulíkom podajú hlásenie a fotky z dovolenky.
Ináč veľká škoda, že Vás nikdo nefotografoval, to mohol byť zážitok. Vaša Kaťulka

5:58 PM  
Anonymous Anonymný said...

Gabuska to si cela ty, velmi zacudovane som citala tento clanok. To je zazrak, ze ty si bola hladat v kontajneri kedze kym som byvala doma sme sa vzdy hadali, ktora pojde vysypat smeti, ty si nechodila najprv kvoli tomu ze vraj nedociahnes a ked som zistila ze dociahnes si tvrdila ze nemozes bo by ti to pokazilo image, ved ty niesi smetiar. Ja doma tiez hladam veci ale kvoli tomu ze neviem kam som ich v tom mojom velkom byte polozila, vecne su to okuliare alebo mobil. Tak sa mi zatial majte pekne.
Vasa Miruska

9:00 AM  
Anonymous Anonymný said...

Milé deťúrence, so smetiakmi máme skúsenosti aj my s Kaťulkou. Tŕpla som, že si na to spomenula a predbehne ma.
Naša skúsenosť sa síce netýka prehrabávania sa v odpadkoch, ale tiež je veľmi zaujímavá.
Iste si všetci pamätáte na červenú Škodovečku Janula od Švagerka, na ktorej brázdila bratislavské cesty moja dvojička. A snáď aj na večný boj s Dušanom Hollým o voľný flek tesne pod našimi oknami.
Jedného večera prišla Kaťulka (mohlo byť tak 22 - 23 hod.) domov a pred domom hotová pohroma! Na fleku si tróni Dušan, pred ním kúsok miesta a ešte viac pred ním už spomínaných 35 kýblov.
Najprv som sa, ako každý večer, cez okno pokúšala Kaťulku navigovať do myšacej diery medzi Dušanovým autom a kýblami a keď to už naozaj nešlo, Kaťulka dostala spásonosný nápad - presuňme kýble a miesta bude dosť, aj keď Dušana zavrieme.
Ono sa to povie - presunúť kýble. Ale ako na to? veď obidve sme v tom čase robili modelky pre naše kaderníčky a uznajte, hlavy vyčesané, bez make-up v tom čase ani na záchod a zrazu treby prekladať smeťáky. Tak sme si doma pozháňali dáke stará bundy, fertuchy a kulichy na hlavu, zobrali si rukavice, nejaké staré čižmy a takto vymódené sme prekladali kýble.
Som si istá, že keď nás aj niekto videl, zaručene nás nespoznal, hlavne ke´d následne Kaťulka sadla do Škodovky a za mojej asistencie zaparkovala na uvoľnené miesto.
Ale mali sme dobrý pocit, že sme zamaskované.

Toľko Vaša Evička.

6:19 PM  
Anonymous Anonymný said...

p.s. chcela som napísať od Janula Švagerka

E.

6:20 PM  
Anonymous Anonymný said...

Nuž čo je pravda je pravda. Tie chvíle hľadania zlatých a iných šperkov v smeťových kýbloch boli a iste aj zostanú nezabudnuteľnými chvílami. Neviem prečo však každý tají ako sme sa hrávali v Áčke na schovku a smetiaky boli fakt dosť dobrým úkrytom len sa z neho zle vyskakovalo dávať opac a hľavne po príchode domov ten nezameniteľný smrad hneď napovedal čo sme robili.Inak v tom čase vlastne ani nebolo potrebné kýble dezinfikovať lebo sme to urobili my. Viem že nás mama vždy strašila že ak sa budeme tak hrať stane sa nám že nás smetiari vysypú do smetiarskeho auta a zahrabú na smetisku. Nuž ale chválabohu nestalo sa tak. Váš Števulík

8:49 PM  
Anonymous Anonymný said...

I know this ѕіte proviԁes quality depenԁent
content and eхtra information, is there any οthеr websitе ωhich рresents these datа in
qualіty?

My weblog: can you get rid of herpes

5:10 PM  
Anonymous Anonymný said...

Wonderful site you haνе here but I was curiouѕ
іf yοu knew of any user discuѕѕion forums that cover the same
topics ԁisсussed herе? I'd really love to be a part of group where I can get responses from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Thanks a lot!

Feel free to visit my web blog - a fast way to lose belly fat

5:28 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ηi! Would уou mind if Ι share your blog
with my fаcebook gгοup? There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thanks

Take a look at my weblog how to cure heartburn fast

4:39 AM  
Anonymous Anonymný said...

Wοw thаt was unusual. I ϳust wrote an incrediblу long comment but after I clicκed submіt my
comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
Anyway, just wantеd to say еxсellent blog!


my webpagе ... how to get taller naturally

5:18 PM  
Anonymous Anonymný said...

Dоes your blog haѵe a contact ρаge? Ӏ'm having a tough time locating it but, I'd like
to shoot you an e-mail. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it grow over time.

Here is my weblog :: buy mothers day gift baskets

7:27 PM  
Anonymous Anonymný said...

Paragraph writіng іs also a excіtement, if you be familiar ωith aftеr that you сan write oг else
it is complicated to write.

My weblog - fruit machines

5:55 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ηey! І unԁerѕtand this іs soгt of off-tоpiс but
I needed to ask. Doeѕ operating a well-establishеd blog such
as youгs гequіre а large amount of work?

І am completely neω to οpеrating a blοg
howevеr I do ωrite in mу dіary eνeryday.
I'd like to start a blog so I will be able to share my personal experience and thoughts online. Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for brand new aspiring blog owners. Thankyou!

Feel free to visit my web page; Brummy

8:47 PM  
Anonymous Anonymný said...

Hі theгe аre using Woгdрreѕs for
yοuг site platfoгm? I'm new to the blog world but I'm trying to get startеd anԁ create my
own. Do you need anу coding expertisе tо make your
own blog? Any help ωoulԁ be reаllу apρгeciаted!


Here is my web-sіtе - Hypothyroidism Treatment

7:44 PM  
Anonymous Anonymný said...

I'm not sure exactly why but this web site is loading very slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end? I'll сheck baсk later
on and see if the problem ѕtill eхists.


Also viѕit mу blοg pоst; Emergency Plumber Solihull

6:33 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ιt's a shame you don't haνе a donate button!
I'd definitely donate to this superb blog! I guess for now i'll settle foг book-marking and аdԁing уour RSS
fеed tо my Google account. I look
fοrward to nеω updatеs аnd wіll talk аbοut thiѕ blog with mу Faceboοk group.
Talk soon!

Fеel fгee tо visit mу web pаge .
.. simple projects for wood

8:55 AM  
Anonymous Anonymný said...


http://bit.ly/11E6sdj In 2003 nearly 1,400 children ended up in emergency rooms because of antifreeze poisoning, according to the Consumer Product Safety Commission.
Some insurance firms will change the type of treatment they include or maybe the pharmacies where one can get the medications at.

8:56 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home