utorok, augusta 26, 2008

Vikingovia


V dnešných mailoch ma prekvapil ,,dopis" od Kaťulky. Moja obľúbená teta takto už dávnejšie nazvala maily a ja sa nad tým vždy pousmejem.

Ale poďme k veci. To, že z Tomáška sa stal Rogan, to všetci dobre vieme. Ale o tom, že z Kamila sa stáva jeho verný nasledovník, o tom sme doposiaľ netušili. Nuž, vyzerá to tak, že o chvíľu budeme najstaršieho príslušníka Hujer family oslovovať iným menom...

,,Dopis" od Kaťulky

Tak toto sú moji dvaja vikingovia! Už aj Kamil sa na to dal, budem musieť aj jemu niečo ušiť, lebo toto oblečenie má požičané od Tomáška. Boli teraz spolu v Poľsku, tam samozrejme Kamil našiel nejakého kamaráta, ktorý doprevádzal dcéru, ako Kamil Tomáška. Do tábora medzi seba ich mladí nezobrali, dedkovia vikingovia mali svoje stany pomimo, spolu popíjali a fotili detičky. Aby nemuseli platiť vstupné, tak tiež museli byť dobovo oblečení. Tomáš je z toho nadšený a Kamil tiež, mňa sa radšej nepýtajte. Vaša Kaťulka...

A ja dodávam, že im to obom veľmi pristane. Neviem ako vám, ale mne sa zdá, že Kamil dokonca omladol...

3 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Zabudla som napísať, že na cestu použili aj GPS-ku. Tomáš mi potom opisoval, jak blúdili po nejakých polných cestách, lebo Kamil nastavil turistickú trasu.To meno pre Kamila by sme mohli vymyslieť my. Tak teda,vyhlasujem súťaž o najkrajšie a o najvystížnejšie meno,pre nového vikingského bojovníka !
Vaša Kaťulka

7:20 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka
Ja len, že Tomáškovi s Kamilom držím palce snáď si aspoň takouto formou nájdu cestu k sebe, pochopia jeden druhého. Budem im držať palce.
Vaša Miruška

9:39 AM  
Anonymous Anonymný said...

Teda, rodinka, to ste ma naštvali, čakala som nejaké tie mená pre Kamila a Vy nič !
Ja som vymyslela dve čítajte odzadu
Raledrob
Kinšetev

Vaša Kaťulka

3:22 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home