utorok, januára 13, 2009

Termíny

Po krátkej bojovej porade v Liptovskom Mikuláši a internetových urgenciách prichádza čas na to, aby ste otvorili svoje diáre a poznačili si pár rodinných akcií, ktoré nás v roku 2009 neminú. Prvým pevne stanoveným termínom je oslava okrúhleho životného jubilea prvého hujerovského dieťaťa narodeného v Československu. Správne tušíte, že je to Miruška. Od sfúknutia prvej sviečky už veľa vody Dunajom pretieklo. A tak vás všetkých 14. februára rada privíta vo svojom priestrannom bratislavskom byte na veľkolepej rodinnej párty pri príležitosti jej 30-tych narodenín.
Predtým a medzitým oslávia narodeniny Evička, Boženka (február), Gabuška, Romuško, Miruškina teta z Kanady (marec) a Kaťulka (apríl). Tak predpokladám, že dáky ten menej pompézny rodinný obed bude.
Ďalším pevne naplánovaným podujatím je Majáles v Unhošti. Druhý ročník sa uskutoční od štvrtka 30. apríla do nedele 3. mája. Tematické zameranie bude upresnené počas najbližších dní a týždňov, takže pozorne sledujte rodinný blog, dozviete sa viac. Už teraz však vyhlasujem prísny zákaz pre hru Activity, keďže počas vianočných sviatkov takmer vyvolala hromadnú bitku. Rada mladších sa uzniesla, že povolené budú kocky, žolík, kanasta a Človeče, nehnevaj sa.
Tomáško (máj), Kamil a Palinko (júl) sú trojlístok oslávencov v čase do ďalšej akcie. Narodeninová párty je, samozrejme, vítaná.
Už po štvrtýkrát sa v auguste všetci zídeme na Hujer feste v Liptovskej Tepličke. Termín folklórnych slávností pod Kráľovou hoľou ešte nie je známy, počítajte však so začiatkom mesiaca.
K oslávencom sa zaradí Riško (september), no najmä Babulka, druhé hujerovské dieťa narodené v Československu. Okrúhly vek oficiálne dovŕši 22. septembra, kedy jej všetci potrasieme pravicou a odovzdáme hodnotné dary, to sa istotne včas dozvieme.
Potriasať pravicou budeme aj Štefanovej Katke, Jurulíkovi a Davidovi (október), Maťkovi a Vladuškovi (november) a na sklonku roka 2009 Pištíkovi a slečne Vierke (december). No a samozrejme nás opäť čakajú Vianoce.
Dúfam, že aspoň jedno podujatie bude dostatočným lákadlom aj pre Miruškinu tetu z Kanady a v roku 2009 k nám priletí z veľkej diaľky. A možno aj spolu s prvým hujerovským vnúčaťom vôbec, aby sme mohli osláviť aj jeho okrúhliny.

11 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Úžasné, úžasné, už je to tu !
Mám sa na čo vytešovať, ten zoznam akcií mi v tomto pochmúrnom období
rozsvietil slnko v duši.Toto počasie, nedostatok plynu, drahá elektrina, neustála dieta, zlé
zdravie ma už štvú. Potrebujem nejaké povyrazenie a stretnutie s Vami ma určite povzbudí. Akurát protestujem, Já chcem hrať tú hru, veď sme na nepobili !
Vaša Kaťulka

9:21 AM  
Anonymous Anonymný said...

Draha rodina,
dakujem za publikovanie"terminov",
obavam sa vsak,ze zabudnem aj tak. Preto vyuzivam tuto prilezitost aby som vam vsetkym zablahozelala k vasim tohtorocnym narodeninam len to vsetko najlepsie,vela zdravia,spokojnosti a aj hodne stastia.Vinsovne karty su u mna v kredenci.
Tak to mam za sebou,teraz ku Katke,mozna by si mohla prist ku nam,budeme sa spolocne utesovat.
Lebo zatial neviem,ako rok pojde,ci sa mi podari prist s Davidom alebo samej a kedy.Samozrejme,ze by som chcela prist zajtra,keby sa to dalo. Zatial vas vsetkych pozdravuje a bozkava...M.t.z Kanady

11:22 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka

Chvilku nemam klientov tak Vam pisem
Len by som chcela znat na kolkých sa mozem tesit ze ma poctia svojou navstevou na oslave mojej polky z 50-ky???

Vaša Miruška

10:36 AM  
Anonymous Anonymný said...

Mala som na mysli polku zo 60-ky, mam toho teraz vela denne vybavim okolo 50 klientov tak sa mi nedivte ze sa mi to trochen poplietlo.

Vaša Miruška

2:22 PM  
Anonymous Anonymný said...

Konečne som strávila priam tragický fakt, že som krvopotne napísala svoj komentár snáď niekoťko minút po uverejnení článku a pri zdvíhaní niečoho spod stola som stlačila dáky kláves a moja esej na tému tridsiatky sa niekde nenávratne stratila a s ňou aj moja pamäť. Iba matne si spomínam, že som písala, že Miruške tie šatôčky veľmi svedčia a mala by si ich obliecť na svoje oslavy. A ďalšia vec je, že okrem Davidovej štyridsiatky a dvojitej tridsiatky tu máme aj dve dvadsaťpäťky.

Kaťulka, neboj sa nič, keď s Tebou nebudú chcieť hrať aktivity, zahráme si len my dve. Tiež si myslím, že nič nehrozí, veď sme sa pobili len skoro. Jurulíka pošleme spať alebo mu prelepíme pusu, aby nám neradil a nejak to zmákneme.

M.t. z Kanady by už mohla konečne priletieť, lebo my s Katkou a Jurulíkom nemôžeme mať päťdesiatky, pretože povedala, že s nimi máme počkať na ňu. Nie, že by som ju tak veľmi chcela (tú 5o-tku), ale Kanaďania by už mohli prísť, aby sme nezabudli, ako vyzerajú.

Všetkých bozkáva ŽabaE.

8:44 PM  
Anonymous Anonymný said...

Aby ste videli, ze aj ja citam a aktivne sa zapajam pridavam svoj komentar: NO COMMENT.

2:18 PM  
Anonymous Anonymný said...

A kto si NO COMMENT?????

9:06 AM  
Blogger gabuska said...

to bol jurulik, on sa iba uci pracovat s tymto blogom...a je samozrejme vtipny sebevlastnym sposobom...

10:23 AM  
Anonymous Anonymný said...

Gabuška čakám na daľšie články
Lúbim Vás rodinka!!!!!!!!!!!!!!
Vaša Miruška

8:11 AM  
Anonymous Anonymný said...

Tiež si to tu prezerám päťkrát denne a keď stratím trpezlivosť, určite sa tu niečo objaví (tým nechcem povedať, že by som ju už nestratila).
E.

7:50 PM  
Anonymous Anonymný said...

Zlata rodina,
poteste ma a uverejnite nejake tie fotecky z oslav!!
Prosi a dopredu dakuje M.T.z K.

11:38 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home