piatok, augusta 22, 2008

Vianoce


Nie, toto nie je žiadny omyl. Aj keď do vzrušujúceho odbaľovania darčekov chýbajú tak štyri mesiace, mám dôležitú, s Vianocami súvisiacu informáciu. Pištík mi včera s nadšením hlásil, že penzión Aurel v Liptovskom Jáne je zarezervovaný. Konkrétne od rána 20. decembra do rána 26. decembra (odísť musíme do 10.00 hod). Takže šup, vytiahnite kalendáre, notesy, vypisujte dovolenkové lístky a nastavujte súradnice do GPSiek. Účasť je, ako inak, povinná. A ktovie, možno keď budete poslúchať, príde aj MTzK...

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Draha moja rodina,
tak velmi by som chcela byt s vami vsetkymi,ale nemozem nechat Davida doma sameho na Vianoce.Ja viem,ze uz je dospely muz,ale jednako sa neodvazim ho nechat sameho.Asi obidvaja potrebujeme psychiatra.
Ak to bude ale mozne a vasa velkodusnost vydrzi,pokusim sa prist sama po Novom roku.Len nech sme vsetci zivi a zdravi.
Bozkava...MTzK

6:07 AM  
Anonymous Anonymný said...

Tak škoda, už som sa vytešovala na darčky z ďaleka.Nič sa nedá robiť,ale škoda, že neprídete. Miesto psychiatra potrebujete stretnutie s rodinou, viem o čom hovorím, mne to úžasne pomohlo. Vaša Kaťulka

12:13 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home