utorok, augusta 19, 2008

Kaťulkin slovník


V Liptovskej Tepličke sme definitívne odštartovali tvorbu diela výnimočného, jediného svojho druhu, mimoriadne významného, prevratného a istotne aj inšpiratívneho. Nazvime ho pracovne Kaťulkin slovník.
Tu sú prvé výrazy hodné zaznamenania:

výškrabok - najmladší súrodenec v rodine, v tomto prípade Boženka.
magomanka – žena, ktorá má stále pocit, že nemá dosť (názorná ukážka: Evička zisťuje, či bude na raňajky dosť hríbov s krupicou. ,,Evi, jasné, že bude, veď nebuď magomanka,“ znela odpoveď)
rozčarovaná – nadšená, šťastná, ohromená (Kaťulka, chváliac sa tým, že upiekla v jeden deň tri koláče, na zdôraznenie tohto veľkého úspechu nadšene vykríkla: ,,Som zo seba úplne rozčarovaná“)

Tak sa snáď dočkáme aj knižného vydania. Pravda, ak Kaťulka ešte nejaké to slovíčko pridá...

7 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Určite, ešte niečo vyplodím, sľubujem, budem sa snažiť.
Vaša Kaťulka

9:18 AM  
Anonymous Anonymný said...

Draha Katulka,vyzeras bajecne,len Ti chyba usmev.A ci nieco"vyplodis"
alebo nie,nechame sa prekvapit.
Vsetkych bozkava MTzK

8:01 PM  
Blogger gabuska said...

Podľa mňa Kaťulka aj pri relaxe v Bešeňovej usilovne premýšľala nad slovíčkami, preto úsmev na tvári vystriedal sústredený výraz:-)

10:31 PM  
Anonymous Anonymný said...

ale Gabuska,
ved to premyslanie nemoze byt az tak bolestive...MTzK

6:35 AM  
Blogger gabuska said...

Ktohovie, takéto perly sa nerodia len tak, istotne si vyžadujú pekelné sústredenie:-) Ale faktom je, že naša žabička má postavičku ako v časoch svojej najväčšej volejbalovej slávy...

8:55 AM  
Anonymous Anonymný said...

Musím konštatovať , že MTzK má dobrý postreh. Priznám sa dobrovolne , bez mučenia. Kdo tam bol, tak vie, že som bola naštvaná z toho unavujúceho slnka a unavená z tej teplej vody. Tuším po prvý krát v živote sa mi stalo, že som vyliezla z vody, lebo mi bolo ťažko. Tá kombinácia horúceho vzduchu a teplého liečivého bazéna, bola k nevydržaniu.No a nakoniec mi vadila hlava na hlave.
Tak preplnené kúpalisko som dávno nezažila,tuším len pláže v Bulharsku sú tak plné. Vaša Kaťulka

1:13 PM  
Anonymous Anonymný said...

Cau banda.
Tak Katulka uz toho vyplodila viac.
Bohuzial ale aj ona zabuda.Pri
jednej debate sa chcela ukazat
a namiesto Qvo vadis kludne zahlasila qvasi-modo.
Ddk.

7:38 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home