pondelok, augusta 04, 2008

Dovidenia o rok


Najdôležitejšou dnešnou úlohou v práci bolo udržať obe oči otvorené. Čo vám budem hovoriť, stálo ma to veľa síl. Ale z času na čas som sa prebrala, keď som si spomenula na tých niekoľko dní v Liptovskej Tepličke a okolí. Na návštevu jaskyne, na ktorú budú istotne s láskou spomínať aj fešné sprievodkyne, na hromadnú návštevu Bešeňovej, večeru v Turničke a Kaťulkin hlad, famóznu La Fantínu, hurónsky smiech na DVD projekcii, usilovné čistenie hríbov, zaváranie čučoriedok, grilovanie, vzácnu návštevu, debatu v kuchyni, Mirku a Maťka v kroji a vskutku hodnotnú tombolu. Zopár dní plných pozitívnej energie a smiechu, ktorý nám minimálne o desať rokov predĺžil život...
Dovidenia o rok, Hujerovci

3 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Čau banda, tak už aj Já som v práci a spomínam na úžasné chvíle strávené s Vami. Všetko bolo skvelé, priam úžasné, Už som sa dlho necítila tak dobre ! Cesta domov bola tiež dobrá, žiaden rozvod, dokonca nás tá GPS dobre rozosmiala a to niekoľkokrát, keď nás hnala inou cestou. Akky a Ellie sa mohli zblázniť od radosti.
Tak to je všetko a dúfam, že sa zase skoro uvidíme. Všetkým ďakujem za to, že som prežila nádherné, nezabudnuteľné chvíle. Vaša Kaťulka

11:29 AM  
Anonymous Anonymný said...

Vsetkych pozdravujem,
Pondelkove vstavanie bolo tazke, mal som zvaracske oci, dorazili sme az v noci. Musim povedat ze pobyt na teplicke sa mi pacil. Do buducna musim byt priebojnejsi v komunikacii aby som nebol pozadu v teme :))))
Pozdravujem Katulku a dufam ze GPS bude sluzit a Kamil vychyta vsetky muchy. Marek

9:04 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahoj decká,

aj ja už zarezávam, doma sme mali zase nefunkčný internet, tak sa ozývam až teraz.
Okrem tých niekoľko pokusov o okamžitú výpoveď počas mojej dovolenky sa to dá vydržať, aj keď v Tepličke a v Tatrách celkovo bolo neopísateľne!!!

Kaťulka, ešte dobre, že toho Alzheimera nemáte až v takom strašnom štádiu a pamätáte si cestu domov, aspoň ste odhalili toho darebáka GPS a nedali ste sa doručiť domov "skratkou".

Už teraz horúčkovito rozmýšľam nad novou garderóbou do Tepličky 2009, ale ešte predtým na Vianoce 2008!!!
Snáď ma kopne múza a niečo vymyslím.

Zatiaľ do ďalšieho zletu, predpokladám, že v septembri na Rišovu päťdesiatku (presnejšie informácie dodáme včas), sa majte všetci dobre a dajte si na seba pozor.

Vaša Evulienka

12:10 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home