streda, júla 30, 2008

Pred zletom

Len v krátkosti vám chcem pripomenúť, že už iba raz sa vyspíme a potom sa všetci spolu stretneme v Liptovskej Tepličke. Poniektorí sa uvidíme už o niečo skôr, nakoľko pán Vladimír, slečna Vierka a ich syn Pavol priletia dnes večer. Uvažovala som, že ich pôjdem vyzdvihnúť na letisko a predvediem svoje vodičské schopnosti, ale v záujme ich vlastnej bezpečnosti a stabilného počtu členov rodiny príde Jurulík (moje šoférske sebavedomie totiž včera utrpelo veľký úder, takmer som zbúrala značky na ceste označujúce prekážku, Jurulík dokonca zisťoval, či som po vzore nemenovanej tety nezavrela oči a na záver mi to skapalo na električkovej trati, našťastie vodič džentlmensky zastavil).
Pre tých, ktorí sa ešte nevydali na cestu, plánuje sa aj vysokohorská túra, takže ak máte záujem, nezabudnite na pohorky a ďalšie potrebné náležitosti, vy ostatní si pribalte plavky.
No a k počasiu toľko, vraj doktor Iľko predpovedá, že v sobotu sa má cez naše územie prehnať dažďová vlna. Neviem, či mu veriť, portál meteo.sk hlási zamračené a dážď na piatok, v sobotu vraj bude v okolí Popradu pekne slnečno a 27 stupňov...Pršiplášte si však pre istotu zoberte. Možno ak ich budeme mať, pršať nebude...

3 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Tak, to si dobre urobila, že si prenechala šoférovanie na Jurulíka, lebo na letisku je vždy chaos. Teda tá teta je číslo, keď zatvára oči pred nákladákmi na úzkej ceste. tiž dúfam, že pršať nebude, pre istotu beriem viac pršiplášťov. Vaša Kaťulka

10:27 AM  
Anonymous Anonymný said...

Milí moji,
veru nebolo včera večer s Jurkom veľa rečí, po príchode zo skúšobnej jazdy sa od nervov išiel občerstviť do Admirálu pod obchod. Síce si myslím, že to nebolo až také tragické, ale ako dôvod ísť do krčmy sa to určite hodilo.Ja dnes po príchode z továrne zahajujem pekársky maratón, včera som si nalúskala orechy a dnes pečiem. Zajtra teda všetci, okrem žabulienky Evulienky a jej chlapov, vyrážame na zlet. Nezabudnite aj opalovacie krémy. Vaša ŽabaBO

11:24 AM  
Anonymous Anonymný said...

Draha moja rodina,
zase sa mi schadzate a ja budem chybat.Ale iba telom,dusou som s vami.Len si davajte dobry pozor,ziadne fajcenie na slame alebo kupanie sa vo vodopadoch.
Lenze mne uz moja fantazia na vas nestaci,tak cakam cim ma prekvapite
Dufam,ze budu aj fotky,nech sa z vas potesim.Tak prijemny a stastny zraz celej rodine...vasa MT z Canady.

7:00 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home