sobota, júla 12, 2008

Pokyny

Po úvodnej krátkej pripomienke vás všetkých oficiálne pozývam na 3. ročník Hujer festu, tentokrát s číslovkou 2008 na konci. Slávnostné otvorenie nás, ako som už bola bývala naznačila, čaká vo štvrtok 31. júla v podvečerných hodinách. Pre tých, ktorí by po tatranskom vzduchu zatúžili o pár dní skôr, dvere do chalúpky majú otvorené, stačí sa Pištíkovi ohlásiť. Tí, ktorí majú záujem o predĺženie pobytu po oficiálnom závere nášho zletu, tento rok to, žiaľ, nepôjde. Chalúpka sa v nedeľu 3. augusta popoludní definitívne uzatvára.
Aj pre tento rok platí, že zahraniční účastníci si nemusia priniesť žiadne spacáky, paplóny, či vankúše. Teda okrem prípadu, že je ich sladký spánok podmienený špeciálnym vankúšikom alebo obliečkou. V takomto prípade nech radšej neriskujú. Bratislavské posádky po porade s Pištíkom privezú, čo bude treba.
Vzhľadom na pripravovaný program (o ktorom sa viac dozviete vo štvrtok večer) si nezabudnite do batožiny pribaliť plavky a tiež turistickú výbavu, vrátane nepremokavej a pevnej obuvi. A pamätajte si, že neexistuje zlé počasie, iba zle oblečený účastník...
Aj tento rok platí, že kto nebude mať tričko a šiltovku, pripravuje ostatným raňajky. Preto si tieto dôležité zvršky pripravte na viditeľné miesto. Neoplatí sa na ne zabudnúť.
Zabudnúť by ste nemali ani na rozcvičkový odev, nakoľko ranné cvičenie sa najmä počas prvého ročníka osvedčilo, no a v pionierskom tábore ste sa všetci naučili aj ten správny rozcvičkový song, škoda by bola ho nevyužiť.
Paletu spoločenských hier ponechávam na individuálne uváženie, predpokladám, že na Activity nezabudnete a keď niekto pribalí aj kocky, Človeče nehnevaj sa, či kvarteto, nebude to na škodu.
Pištíkove pokyny som nateraz vyčerpala, ak pribudnú ďalšie, budem vás včas informovať.

5 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Ahojte hujerfestaci!
Tak uz sa stretnutie konecne priblizilo a ja sa stale viac na Vas tesim. Vladuskovi odkazujem, aby si nezabudol tie nadherne cervene trenirky a biele podkolienky, ostatne osatenie, ktore bude potrebovat, dodame, len tento vzacny artykel sa u nas doma nenachadza. No a ostatni chlapi a chlapci by sa mali zamysliet a pripravit sa tiez tak zodpovedne ako Vladusko a mali by si do svojho satnika pribalit cervene trenirky.Dufam, ze nase dvojicky nezabudli, kde si odlozili svoje luxusne cvicebne ubory.Dufam, ze my ostatne damy a dievcata tiez nasklamme. Ja uz opat hladam tie moje jarmilky, mozno ich zase najdem az po feste.Objavila som v mraznicke masko z diviny, tak ho zoberiem na gulasik.Myslim, ze by sme si mali zobrat aj prsiplaste, lebo som presvedcena, ze ked ich budeme mat, tak nebude prsat. Tak teda do skoreho videnia.ZabaBO

9:53 AM  
Anonymous Anonymný said...

Cau banda.
Aj ja sa tesim ,napriek strachu z
lietania.Cervene trenirky balim
pre istotu do kufra.Nerad by som aby boli po pristani hnede.Dufam ze
nam bude pocasie zicit,to znamena
ze nebude pod -5°C.Ja nemam prsi-
plast ale beriem igelitove vrece.
Snad nepokazim pocasie.Neviem co balia moji dvaja.Nakolko si mozeme zobrat kazdy len prirucnu batozinu
robia tajnosti z obsahom.Ja som
si pripravil vsetky veci co su mi
male.Zaberu totizto menej miesta.
Akurat moje nedelne boty sa nevmestia.Skusim aspom jednu naba-
lit.Teraz pravu a na rok to vymenim.Tesim sa na skore stretnutie a zatia si davajte na seba pozor.
Ddk.

9:50 PM  
Anonymous Anonymný said...

Zase som to posral.Gabika prisim ra daj to do poriadku.Dakujem.

Ddk.

9:52 PM  
Anonymous Anonymný said...

Odkaz pre Vovušku, mam Tvoje tenisky ,aj si ich popisal menom, tak ich dovezieme.Možem doniesť aj nejake pršiplašte, keby nahodou pršalo. Dúfam, že nebude,lebo Pištik mal za úlohu zaistiť pekné počasie.Hlavne odkaz pre všetkých, pozor na cestách, lebo tam jazdia v poslednej dobe samí ko.... (veď viete koho myslím). Vaša Kaťulka

10:17 AM  
Anonymous Anonymný said...

Katulka to bude fajn ked donesies moje tenisky.Uz som sa bal ze budem chodit na boso.Ak mas persikabat naviac tak ber.Na
Stefana sa nespoliehaj on ma HOSIPA.Alebo si to pomylil z vianocami a budeme sa sankovat.
Ddk.

9:34 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home