streda, januára 17, 2007

Rodinný erb

Týmto vyhlasujem súťaž o najkrajší rodinný erb Hujerovcov. Fantázii sa medze nekladú, samozrejme s určitými podmienkami. Konkrétne dvoma. Na erbe nesmie chýbať záchod a tašky. Pre tých menej informovaných ide o dve základné poznávacie znamenia našej rodiny. A oboch už bola zmienka aj na tomto blogu. Záchod napríklad ako miesto slávneho, takmer oskarmi ovenčeného predstavenia našich troch žabičiek. Jeho návšteva je v našej rodine mimoriadne častá najmä medzi ženami. Možno preto, že páni si pomáhajú rôznymi tabletkami. Jedna z príslušníčok nežného pohlavia raz dokonca poznamenala, že na dovolenke neminula toľko peňazí ani na jedlo. A spomeniem ešte babičku a jej skvelý timing pred akoukoľvek cestou...Babička sa postarala aj o zaradenie tašiek na rodinný erb. Pri cestovaní z rodiny do rodiny ich nosila pri sebe niekoľko, okrem malej praktickej cestovnej aj zopár igelitiek. Tie, ako už Miruškina teta z Kanady i Pištík spomenuli dokonca zbierala. A potom na východe rozdávala. Tašky máme v obľube aj my ostatní. Pri ceste na akýkoľvek zraz nikdy neostane pri jednej. Vladuško sa ich množstvo pokúsil zredukovať kúpou auta s menším kufrom, ale akurát tým zabral viac miesta v samotnom vozidle. No a Palinko na poznámku o tom, že má kúpiť autobus iba sucho poznamenal, že aj ten by tato dokonale naplnil.
Dúfam teda, že podmienky sú vám všetkým jasné, prvé nápady očakávam už túto nedeľu na chutnom a spontánnom obedíku na Karloveskej. Všetci ste samozrejme pozvaní. Tešiť sa môžete na sviečkovú, fašiangové dobroty a jedno sladké prekvapenie. Nebojte sa, nemám cukrovku...

5 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Ahojte rodinka

Cez víkend Vás poctím svojou návštevou na nový rok by sa patrilo i zavítať domov. Gabuš dík za nový článok už som chcela do predchádzajúceho príspevku pripomienkovať že dlho si nič nesplodila, či nevyplodila už sa mi to pletie som dáka prepracovaná či čo. Dávno som nečítala nič od Boženky, Evičky, Števulíka. Aj v Blave je tak hnusne ako tu? Ráno po ceste do roboty som mala problem udržať nohy po kope, v noci totiž pršalo a ráno to namrzlo tak paráda. Je tu zamračené celý deň a bolí ma hlava. Tak čágo, bélo šílenci setkáme se v BA.
Vaša Miruška

2:41 PM  
Anonymous Anonymný said...

Boze moj,tak pozor na to plodenie a len drzat tie nohy po kope,nie som dusevne este pripravena na dalsiu generaciu.Najprv si musim zvyknut na terajsiu!Nejak sa ten svet zacina rychlo tocit,ze by som uz starla?
Inac,tesim sa novym clankom,zelam si aby muza Gabcu casto kopala,ale nie moc bolestne,len tak hravo. Vsetkych zdravi a bozkava M.t.z Kanady.

6:47 AM  
Anonymous Anonymný said...

Vysvetlenie pre tetu z Kanady

Tým splodením, plodením som nemyslela počatie daľšej generácie ale to čomu ty vravíš, že by ju mala kopnúť múza. A to, že som mala včera problém udržať nohy po kope znamenalo že v BB mrzlo a hrozne sa mi šmýkalo.
Dúfam že tomu už hápete všetci. Žiadne deti sa nechystám mať veď do 35-ky času dosť.
Vaša Miruška

8:19 AM  
Anonymous Anonymný said...

Tak to som si vydychol.Som rad ze sa ta otazka noh vysvetlila.Ja som
si uz myslel ze to patry k bontonu
dat si cestou do prace rychlovku.
Takze sme v mladosti o nic neprisli.Aj kede si to neviem
predstavit v 15 trolejbuse z Trnavky na pasienky.

Ddk.

10:47 PM  
Anonymous Anonymný said...

caute rodinka, tak prave som sa presvedcila na vlastne oci ze Stevulik, dal do pusy dve sisky, urcite by sa tam zmestili este nejake, no a ja susim hubu v Unhosti, nikdo mi ich nenapecie a priznam sa , ze ja to neviem. Dufam, ze ked priletime na tie oslavy, tak nam ich niekdo napecie, aj fanky by som prosila.
Palino a ostatní, ja si myslim, ze tu rodiinu brigadu spojime s Tomaskovou oslavou a to bude 18,19,20 maj. pocitam, ze uz bude teplejsie. Tak si to vsetci napiste do kalendara a urobte si volno, kdo chce moze prist aj na dlhsie. Ahojte Vasa Katulka

5:00 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home