streda, januára 03, 2007

Na zdravie!


Tak, a sviatky sú za nami. Tento rok v skromnejšom počte, no o to príjemnejšie, dalo by sa viac menej povedať. Niekedy síce menej ako viac, ale aj napriek tomu sme sa opäť poriadne do prasknutia napapkali a do popuku nasmiali. Napríklad, keď počas cesty do Pšurnovíc (kde sme mimochodom trávili Silvestra) Martin (Zlato) dirigoval Vladuška, ako má postupovať pri šoférovaní (spojka, svetlá, dvojka, štvorka, jazdné pruhy, všetko mal pod palcom). Keď sa na spiatočnej ceste úlohy vymenili, z Vladuška sa razom stal pán Vladimír (už od rána ho Martin takto pre istotu oslovoval) a z Vierky slečna (mimochodom, ešte aj dnes ich tak občas oslovíme). Do Pšurnovíc sa odhodlala aj Evička (hoci spočiatku sa vyhovárala na zdravotné ťažkosti a neskôr aj na Romuška a potrebu nachystať mu čo to pod zub na Silvestra). Nakoniec absolvovala 90 minútovku v miestnom lesem vďaka čomu je bohatšia o zákutia plné húb (samozrejme v lete). Takže aj tohtoročná vianočná kapustnica je zachránená. Páni (Vladuško, Jurulík, Riško a Filip) a dámy (Vierka s Boženkou) nepohrdli saunou. Najmä páni boli mimoriadne príťažliví a vďačne zapózovali. Prebrali sme všetko, od banálnej zahraničnej a domácej politiky, až po závažné rodinné otázky. Papkali sme, ako je to u nás zvykom samé dobrotky. Dokonca sme grilovali. Vierke sme gratulovali k 30-ke, dostala kvietky a Muchovu jar (okrem iného). Drobný konflikt vyvolalo určenie správneho ročného obdobia, ale nápis na krabici nás nakoniec presvedčil. O silvestrovaní veľa informácií nemám. Trávili sme ho so Zlatom v Žiline. Vraj Jurulík nemohol kamerovať, lebo zle slabšie ostril a Boženka patrila k najhorlivejším podpaľačom. Ale keď jej petarda odletela na strechu pod ktorou stála, utekala medzi prvými. A ako prvej sa jej podarilo utrpieť úraz. Na kolienko jej padol perinák, pred očami sa zatmelo, ale prežila. A chôdzou pripomína Kaťulku počas Silvestra v Terchovej pred pár rokmi. Tá aktuálne pripomína klokotajúci hrniec. Zrejme ju tak vyčerpalo okrikovanie Břenka, že prišla o hlas. Tak snáď nás všetkých čaká v tomto roku o čosi viac zdravia ako Kuťulku (a vlastne aj Evičku) v jeho v úvode, žiadne zranenia (platí aj pre Boženku), dočkáme sa príjemných rodinných stretnutí (bez kriku a poznámok) a na jeho konci si povieme, že sa oplatí žiť...

5 Comments:

Anonymous Anonymný said...

cau rodinka, tak nas silvestrik v Kanade bol taky pokludny, lebo sme si okolo 11 hod pripili na zdravie nealkoholickym sampusom a isli sme spat, teda poniektori. Rano sme stavali o 6 hod. a cakala nas dlha cesta. Ti poniktori boli samozrejme David a Kamil , nemali v umysle silvestrovat len tak , sadli si do bejsmendu a tam si kecali a popijali ozajstny chlast. Ja som celu noc od nervozity nespala a mala som preco. Cesta zacala uz blbo na Calgarskom letisku, mali sme pevne knihovane miesta do Toronta a ti sviniari nas nezobrali, nabrali si tam zase svojich zamestnancov. Nas poslali dalsou linkou, ale podla prepoctu to bolo na nas odlet do Prahy len tak tak . Mali sme na vybratie kufrov, najdenie prepazky na odlet zhruba hodinu a pol. Ked sme pristali frcali sme pre kufre, tie boli rychlo, ale zohnat vozik bola tragedia, lebo peniaze ten pristroj nechcel, museli sme nakoniec zaplatit kreditnou kartou. Ked sme mali kufre, tak rychlo k nejakej informacnej tabuli, aby sme sa dozvedeli odkial to leti, samozrejme, ze z ineho terminalu. Tak rychlo na nejaky vlacik a sups na treti terminal. Kufre sme mali 4 kusy a zmestilo sa to na jeden vozik, nikto s tym vozikom nejazdil po schodoch, vsetci pouzivali vytah, ale Brenek rozhodol, ze pojde cez schody. Dole sa nam vozik zasekol, kufre popadali, cez nas poadli aj nejaki ludia a schody sme pokazili. Zase rychlo nalozit a frcat k odbaveniu, kde sme cely splaveny dorazili 40 minut pred odletom. Samozrejme nas este zobrali a ked sme dorazili do gate, tak sme tam stretli posadku, ktora cakala na lietadlo z Prahy, ktore malo meskanie asi 1 hodinu. Cesta prebehla dobre, ja som ani trochu nespala, Tomasko a Kamil trochu pospavali. V Prahe nas mal cakat Franto, ten to samozrejme poplietol a cakal, az my zatelefonujeme, tak sme na neho cakali asi hodinu, lebo este pobludil po letisku. Ja som v aute zistila, ze uz nemam hlas, tak som ani Kamilovi moc nenadavala, lebo sa nam stratil na letisku, on isiel Frantovi naproti.Doma bola na chodbe spust, Akky s Ellie vsetko pocurali, asi od zlosti, ale mali velku radost, ze sme sa im vratili. Ja som dostala teplotu, hlas som nemala, tak som frcala k doktorke, ktora ma nechala doma, lebo som chytila zapal hornych dychacich ciest. Tak to je nas koniec a zaciatok roku. Dufam , ze bude tento rok dobry a ze sa nam vsetkym bude darit a budeme zdravi. Vasa Katulka

11:19 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte rodinka
touto cestou sa chcem podakovať Števkovi, Katke, Babulke Matkovi a Roximu za krasny ohnostroj, pekneho silvestra a uzasnu dovolenku. Dakujem ze vdaka vam mi bolo skvele. Vasa Miruska

1:03 PM  
Anonymous Anonymný said...

Aj ja som mal dobri sylvester.
sme sylvestrovaly v jednom byte co bol prasni.sme boly 15 a sme maly raclette.
Ja a thiemo sme bednu piva vychlastaly a o 5 sme si nekam
lahly , gde si urobily peknu postel.(to som sa naucil od kamila)

A rano som tym nemcurom ukasal co je slovak. Oni maly opicu a ja som
si daval ranaiky.(niektory aj vracali.) Povedal som ce mi slovaci
ten alkohol absorbujeme 5 krad rychlese a neegsistuje co nevipieme.
(Aj olej do vody - tato vy co myslim)

Tak dufam ce sa uvidime na tej
rodinej aktie u kati.

9:48 AM  
Anonymous Anonymný said...

ahojte Silvestrovsky chvalenkari.
Aj ja som zazil pekneho Silvestra.
Den pred som si dal aj zo svagrami
zo dva chody sauny.Bolo to lepsie
ako dostat po hube.Silvestrovske
rano sme zacali pripravou pokrmov a hlavne privykania tela na mozny
alkohol.Aby sme sa vyhli pripadnemu
soku postupne sme telo otuzovali.
Ja som to asi nerobil dosledne,
lebo pri grilovani mi cudna gravitacia vtiahla hlavu do jedla
na stole.Z istotou mozem povedat
ze to nebolo alkoholom.Mal som
totiz chut si este vypit.To znamena ze nebolo toho vela.Alebo
to spravil ten cerstvy vzduch.Jednoducho otrava kyslikom.
Preto som sa rozhodol ze si vyberiem oddychovy cas,co ma aj
vzpruzilo do dalsej etapy otuzovania.Novy rok bol klasika.
Zase som staval ako prvy.Tak teste
sa lebo ako na novy rok tak aj po-
cely rok.Viem ze najvacsiu radost z toho ma Risko.Po vydatnom a docela podarenom obede sme ukoncili navstevu u Majky,ktorej
aj touto cestou este raz dakujem v mene vsetkych pritulenych Hujerov-
cov.Majka zaplac panbo.
Tak to bol moj podareny Silvester.
ddk.

6:31 PM  
Anonymous Anonymný said...

Guten Tag,

mily boba mam problem.
ja som mal kolace v roboty.
(ti co vyseraly jak maly
chlebicky)
podrebujem rezept.

A potom mila kata,

potreboval by som veded kedi sa
bude u vas rovyt aby som sy mohol sobrat dovolenku.

Auf wiedersehen
Pavol

9:49 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home