utorok, júla 04, 2006

Pokyny od Pištíka ešte raz

I napriek tomu, že všetci určite poctivo čítate nielen všetky článočky, ale aj komentáre, dovoľujem si na hlavnú stránku presunúť pokyny Pištíka k našej menšej slávnosti. Dovolila som si ich zostručniť, ale dúfam, že o to jasnejšie sa vám v nich bude orientovať.
Pre Frankfurt a Unhošť platí, že nemusia nosiť spacáky (ale predpokladám, že kamilko si ten svoj nenechá v chalúpke). Na báze dobrovoľnosti je pre túto vetvu výbava obliečkami na spacák, náročnejší nech si prinesú aj podhlavník s obliečkou. Každá rodina (teda aj z cudziny) si prinesie aspoň 2 deky čo budú položené na epedach. A logicky predpokladám, že Bratislavčania si so sebou vezmú spacáky, o obliečkach platí báza dobrovoľnosti. Jednorazové taniere sú zabezpečené, to keby niektorá zo žabičiek mala neodolateľnú chuť niečo prikúpiť.
A dovolím si Pištíkove slová s výstrahou spojiť. Nerobia sa žiadne zásoby, čo znamená žiadne. Evička, Kaťulka, Boženka a čiastočne aj Vierka žiadne. Sú tam 4 obchody s potravinami a 2 reštaurácie.
Kaťulka má priniesť nejaké klaciky (netuším, čo to je, ale Kaťulka sľúbila, že prinesie).
Pištík, dúfam, že som to zreprodukovala správne...

15 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Pochopila som, čo sa odo mňa očakáva. Dokonca som sa rozhodla, že budeme jesť len to, čo si sami nazbierame a len ako doplnok stravy kúpime v obchodoch či necháme uvariť v Turničke.
Milá rodinka, už len aby nám vyšlo počasie, dobrú náladu prinesieme so sebou.
Ešte jedno upozornenie: Hujer hrnčeky neberiem, aby sa nám nerozbili, myslím, že ostatní si myslia to isté, ale tričká a šiltovky mám už nachystané, aby som nemusela pripravovať každý deň raňajky pre celý zájazd. Iba že by si tie poznávacie znaky našej rodiny priniesli všetci.
Tie klacíky, to je výborná vec, aj keď Babulka nevie, o co ide. Ja viem a strasne mi chutia.
E.

10:11 AM  
Anonymous Anonymný said...

Evicka to moja sestra nevie co su to klaciky, to je fajnô ja som to jedla aj u teba aj u katulky, dufam ze dovtedy moje hrizáky už budú v poriadku. Teraz v lete sa mi to dako pomalsie hoji. Vo štvrtok sa chystam do BA. A ty Kaťulka ako si na tom prídeš? Mohli by sme dačo podniknúť. Tu v mojej novej kanc(pre nechápavých kancelárii- jeden klient ked sme napisali ze zastupuje kanc.68 tak chodil po budove a pytal sa kde sedi ten pán kanc)je totalne teplo jak v skleníku. Tak pekny den Vám zo skleníka praje Vaša Miruška

10:31 AM  
Anonymous Anonymný said...

Musím poučiť tie dievšatá, čo nevedia čo je klacík, nie je to nič neslušné, nespájajte to s frajermi. Je to dva, alebo tri krát zaúdený kus prerastenej slaninky a je bohovsky dobrý.Dobre sa na to pije. Vínko a pivko si dovezieme, spacáčky tiež, pre istotu, keby musel Kamilko kvoly chrápaniu ísť spať do hor.
Micuš chceme priletieť vo štvrtok večer, snáď to vyjde, ale ja sa ešte ozvem telefonicky papá

10:58 AM  
Anonymous Anonymný said...

Zdalo sa mi čudnô, že by Babulka nevedela, čo sú klacíky, ale na druhej strane som si myslela, že ju Števulik poveril rekapituláciou pokynov. To preto, že sa Gabuška nepodpísala, napr. M.s.G. (Miruškina sestrička Gabuška, keby ste náhodou nevedeli, kto).
E.

11:35 AM  
Anonymous Anonymný said...

Mam tu velky problem ve frankfurte.
prideme s fiatom.(je to punto)
A tato us tolkym sliboval co donese ze som si myslel ze my kupyl nakladak. Ked tato to nabaly
co sliboval a este nesliboval
tak sa akurad miska smesty do auta.
Prosim savolayte a vysvetlite mu
ze us nejsu komunisti, a ze sa
da nakupit aj na slovensku.


Pavol

1:56 PM  
Anonymous Anonymný said...

Mili moji,tesim sa na vase stretnutie aj ked sa nemozem zucastnit.Uplne to prezivam,ako keby som tam bola.Len ma pritom boli srdce.To je ale vyborne,ze o vas tolko viem a aspon si mozem predstavit vsetky tie pripravy.
Odkaz pre Palina:posta k nemu do roboty sa mi vratila nedorucena,mohol by mi niekto poslat jeho adresu,v pripade,ze som ju nemala presnu.
Bozkava M.t.z Kanady

6:27 AM  
Anonymous Anonymný said...

Moja email adressa je

pavol@gmx.de


pavol

8:41 AM  
Anonymous Anonymný said...

Tak nemci prechrali aj mij chef
dosel v talianskim dressu a s vlaikou.
Ja so asi spal 3 hodini , nebo
taliani mali do 04.00 autokorso.

Pavol

11:43 AM  
Anonymous Anonymný said...

Palinko, mne zatiaľ Tvoj tatino nič nesľúbil, aspoň dúfam, tak tam budeš mať trošku miesta odo mňa.
Teraz by si si mal od šéfa pýtať lepší flek, s vyšším platom. Povedz mu, že si Talianom držal palce až Ti ruky zdreveneli a že si v noci nespal, lebo si s nimi oslavoval. Veď on nevie, že to bolo doma v posteli, a to len preto, že si nemohol zaspať.
E.

8:37 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ja sa bez mucenia priznam, ze mam objednane male kavove salky so Saturhansa v pocte 6 kusov, ale vraj od februara nemali, takze v hre s batozinou zostali len Stevulik a Katulka. No, ze by pripadne aj kanadska Gabika?Ak dovolite, napiekla by som nieco do Teplicky na ranajky, ved to sa urcite spapka. Slubujem, ze nebude to 12 druhov.Ale viete, ze to je v poslednom case moja cinnost cislo 1, susedia s malymi detmi si pochvaluju.

12:21 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte moji
Mám veľké obavy či sa Romuškovi podarí včas prísť na zraz Hujerovcov bo dnes vyrazil na túru naprieč Slovenskom. Z BA idú autobusom do Modry vyzdvihnúť dákeho kamaráta a potom po značkách lesom do Západných tatier. Majú plán zmáknuť to za 16 dní. Cieľová stanica je dedkov dom jedného z nich kde ich bude čakať i jeho mamina s napečenými rezňami. Tak len dúfam že si to nevyžiada žiadnu ujmu na zdraví. Hlavne dúfam, že cestou Romuškovi neodpadú nohy, bo keď mal odniesť Evičke telefón zo starého domu do nového skoro mu odpadli. Pekný víkend praje vaša Miruška

11:40 AM  
Anonymous Anonymný said...

čauky rodinka, tak nám sa nepodarilo na víkend doraziť do Blavy, lebo sa nám obaja psíkovia dosrali. Mali nejakú črevnú koliku a tak sme to nemohli nechať na tej Diane, ktorá nám sľúbila, že sa o nich bude starať. Palinko k Tvojmu problému, moc sa nevyhováraj, ja viem čo sa do toho puntíka vmestí, tak nechaj na tatovi, ten tam určite všetko naláduje. Prinajhoršom zoberte nejakú káru za auto.Evikó jak si mohla Romuška takto poslat do sveta samotného, čo keď ho niekde zožere nejaký macko, alebo ešte horšie, čao ak sa zaĺúbi do nejakej medvedice!
Ale ja stejne priveziem maslo,mlieko,cukor, lebo na Slovensku je to nehorázne drahé.
Vaša Kaťulka.

12:53 PM  
Anonymous Anonymný said...

Nerobte tu zo mňa krkavčiu mater, aj bez toho mám dosť strachu, ale verím, že sa včas a v zdraví dopravia do cieľa. Miruš, ak sa im podarí denne uraziť 25 km, určite to stihnú, dokonca by mal prísť domov, vybaliť, vyprať a znovu zabaliť. Ak by predsa nestihol ísť domov, počká nás u Sarnovských, Alica ho obriadi a my si ho potom vyzdvihneme. Len Alica to zatiaľ nevie, aby sa náhodou nezľakla a pre istotu nezostala na Korfu, kde sú práve na dovolenke.
Pre tých, ktorí nevedia, kto je Alica - je to nevesta Jurulíkovej sesternice Emy, obidve z Veľkej pri Poprade.
Romuško si zobral so sebou mobil, zapína ho večer, keď sa utáboria a dá mi o sebe vedieť. Dúfam, že mu baterka vydrží až do cieľa, prípadne že si ju bude mať kde dobiť, aby som sa nezbláznila od strachu.

Kaťulka, vôbec nenamietam Tvoju iniciatívu, lebo ako poznám niektorých ľudí, mlieko bude mať dosť veľký odbyt, aj maslo a možno sa nám ujdú nejaké čučky a potom sa zíde aj cukor a ten je tu, v porovnaní s Českom, raz tak drahý, ale aj to ostatné.
Ale, hlavne nezabudni klacíčky, tie mi veľmi chutia. Dúfam, že ten dobrák neprestal v lete údiť.

Nechcem sa dopredu tešiť, to sa budem až v Tepličke, pretože keď tak pozerám do kalendára, máme pred sebou ešte 4 týždne a dovtedy sa tu môžeme ešte aj uvariť. Ja teda v robote určite. Sedím v kancelárii s 8 metrovou sklenenou stenou, kde praží slnko od rána do večera, bez klimatizácie a ešte máme, síce oddelenú priečkou, telefónnu ústredňu, ktorá nám chrlí horúci vzduch cez dvere, ktoré musia byť otvorené, aby sa ústredňa nevznietila. A domov nás nechcú poslať skôr, nech sa snažíme ako chceme.
Asi využijem vynález mojej už nebohej kolegyne Máši Jašekovej - kýbel so studenou vodou, do neho nohy a studený mokrý uterák na krku.
Tak sa všetci pekne smažte, v Tatrách sa, dúfam, ochladíme (tým nemyslím, že by sme mali zmrznúť).
E.

9:44 AM  
Anonymous Anonymný said...

Zabudla som dôležitú vec pre Palinka - dúfam, že ten Tvoj šéf Vám dal tri dni voľna, ako sa patrí pri korunovácii nového kráľa!
E.

2:10 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte, píšem trochu neskôr nakolko som od stredy bol na Tepličke trochu pripravit chalupu na zaťaž a hlavne zabezpečiť ju k plnej pohode nas všetkých. Gabika vdaka za presne, jasné zhrnutie pokynov i ked sa domnievam, že budú prd platné veď čo ked náhodou, keby možno nebolo alebo neprišlo, možno že nebudú mať, alebo sa neurodí a vlastne v Afrike zúri hlad a chlapčekovia papkajú len kuracie a tie možno nebudú atď. Však sa poznáme. Palino neboj, zavri oči a dúfaj ale nezúfaj. V najhoršom prípade pôjdete vedla auta na skateboarde. Pokial sa týka smaženia od teplôt v meste neviem či Vás poteším alebo zarmútim, ale teraz ako sme boli hore tak sme museli dva krat večer prikurovat lebo bolo chladno. Mne ani nie ale mojej zákonitej a Martinkovi. Ten zapol el. radiátor. Nuž čo aj taky je svet. Katulka naozaj Vy spacaky nemusite lebo hore sú aj paplony a dost spacakov. Možne že ani Bratislavsky zvaz turistov nebude musieť nosiť spacaky len ja blbec som ich zabudol spočitat. Pokial sa tyka fajciarov nebojim sa lebo nikdy s tým problem nebol a vyhradené miesto pri studnicke je 10 metrov od chalupy. Stale však nemam od Vas všetkých informaciu o tom ako a kedy mate záujem príst a zostat na Tepličke. Ja vzhladom k zmenam v práci pôjdem hore pravdepodobne už 28.júla a domov pôjdem 6.večer alebo 7.8.ráno. Predpokladam, že termín zrazu bol a je jasný t.j. najneskôr 3.8.2006 a samozrejme podla chuti i skôr. Výnimky nie sú povolené len v odôvodnených prípadoch s písomným súhlasom kanadskej babičky. Palino potrebujem ešte aby si mi mailoval čo všetko bude treba na aute spravit a nejake informacie o aute.Inac to je zabezpečené. Spravna poznamka, ze siltovky a tricka sú povinne. Tak zatial ahoj Stevulik a dalšie upresnenia aj podla Vasich dotazov.

6:54 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home