piatok, júna 23, 2006

Futbalový ošiaľ


Milé dámy, keby ste to nevedeli, hrajú sa majstrovstvá sveta vo futbale. Aj keď si myslím, že minimálne počas súbojov o ovládač od televízora ste na to prišli. U nás to tak celkom neplatí. Jurulík sa totiž vynašiel. Najprv sledoval jedinečné futbalové divadlo v kuchynskom exile, teraz má základňu v spálni. Po návšteve predajne s elektronikou si na stenu namontoval malú obrazovku a miestnosť opúšťa iba počas polčasovej prestávky. No a počas dramatického vývoja prekračuje prah bytu a vydáva sa pod obchod, kde nervy drásajúce súboje prežíva s partiou barových intelektuálov. Komu fandí netuším. Lebo zápasy sleduje ako na bežiacom páse a k žiadnemu z tímov sa jednoznačne nevymedzil. Myslím, že suverénne najväčší zážitok z majstrovstiev sveta má Palino. Hrá sa aj vo Frankfurte a fotka k tomuto článku demonštruje, akej obľube sa zápasy nielen domácich tímov tešia. A fandí aj náš slovenský bratranec. Tu je úryvok z našej mailovej komunikácie: ,,Uz som tam bol z kolegamy. Je to fantasia. Vcera sme poseraly taliany vs. cechy v robote a jak taliany vychrali chef donesol schampus. Ked nemcy chrayu tak na main su 60.000!” Je to v pôvodnom znení, bez titulkov (Palinovej jedinečnej slovenčine stále nedokážem odolať). K tomu ešte Palino pridal pozvanie do Nemecka, že bude sranda písal. To som si celkom istá, ale vyzerá to tak, že minimálne ja osobne budem musieť rodinné stretnutie odložiť na avizovaný august. Ale vy ostatní neváhajte! Mimochodom, zaujímalo by ma, či šéf nosí šampus aj keď vyhrajú Nemci...

P.S. Keďže tipovanie povolebného usporiadania sa veľmi neujalo, čo takto tipovanie športové? Kto bude majstrom sveta? Podarí sa Brazílii obhájiť titul spred štyroch rokov? Opäť sľubujem odmenu, opäť sladkú a opäť prichádza do úvahy jej doručenie (aj keď zatiaľ nie osobné) za veľkú mláku...

8 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Zlata moja rodina,
na fudbal nemam cas,iba v spravach nieco pochytim,ale vdaka povesti Brazilcanov,tipujem,ze vyhraju.Ale to len odoka.Ziadne dovody k tomu nemam.Kedze neviem vyhrat ani 10$ na lotto,tak asi nevyhram ani toto.Vydite,este sa to aj rymuje!
Dufam,ze vy ostatni sa tiez pridate a kto vyhra,bude musiet zacat hrat hazardne hry aby sme uz konecne aj vyhrali.Babicku vzdy hnevalo,ze nic nevyhrala,tak toto bude dobra prilezitost zistit,ci ma niekto z nas talent alebo stastie.Netrpezlivo cakam na prispevky a velmi,velmi dakujem Gabike,ze sa ujala tohto Blogoveho vymyslu.Lebo inac ani od nikoho nepocujem.Hlavna vec,ze ste ma na to naviedli a ja stara chuderka som sa musela naucit nieco nove.A stale sa este zaucam.Nez sa naucim,tak zase vymyslia nieco nove.Tak vsetkych zdravi Miruskina teta z Kanady.
P.S.Pozdravujem Gabikinho Martina.

9:48 PM  
Anonymous Anonymný said...

Milí moji, ja sa k tipovaniu pridávam a priznávam, že mojím favoritom je Brazília. To sme síce už dve, ale ja sa o to perníkové srdiečko rada podelím. Dúfam len, že si ho nebudem musieť upiecť sama. Nie že by som to nevedela, ale už by to nebolo žiadne prekvapenie.
Gabuška, ja som počula, že Jurulík kúpil pre maminku "pekapenie" a preto nemôže prísť otvárať letnú sezónu, ale teraz zisťujem, že si ho kúpil sám pre seba, aby mohol nerušene pozerať futbalové prenosy.
Predpokladám, že teraz Boženka sedí v kuchyni a keď neplače nad cibuľou tak plače nad nejakým romantickým blečákom.
U nás to máme dobre zariadené, lebo jediný koho nebaví futbal je Riško a ten, ak nie je práve v robotke, chystá priestory pre murárov a tam nás dvoch nepotrebuje, vraj by sme mu len zavadzali.
Kanadskej Gabike len toľko, že ja to mám celý život, že len čo sa naučím niečo nové, už musím začať s ešte novším. Tak sa len uč, my Horánski to máme v krvi.
E.

11:24 AM  
Anonymous Anonymný said...

Tak ked tipovat tak tipovat. Ja sa domnievam že to budú Nemci. Nie preto aby som si splhol u Vlada, Palina a Vierky, ale preto, ze oni spravia vsetko preto aby titul zostal doma a navyse aj zatial hraju dost dobry fotbal. Nie sice tak naoko pekny ako Brazilia ale hlavne s velkym zapalom, huzevnatostou a celych 90 minut. Nuz čo Kanadska sestricka ved Ti je dobre znami vyrok ucit sa, ucit sa, ucit sa. Ze to bude a je v kazdom veku je samozrejme a hlavne chvalyhodne. Ved naco by potom zriadovali univerzitu tretieho veku kde sa dufam potom vsetci zase stretneme v skolskych laviciach. Len neviem ako by som vyzeral s mojimi krcovymi zilami v kratkych gatiach a bielej kosielke.Ci by ma nevyhodili zo skoly za porusovanie mravov a vzbudzovanie mravného pohorsenia keby som pri odpovedi plul cez moje strbave zuby na ucitela teda p.profesora. Pripadne keby som svojimi vyberacimi a zas tam dacimi zubami pokusal 75 rocnu spoluziacku pod stolom do stehna. A vobec asi najvacsi problem by som mal mat s tym kto mi nachysta spravnu desiatu do skoly aby som pri vyberani 20 druhov tabletiek zo zasobnika nevyrusoval pocas vyucovania hrkotaním a nalievaním vody z termosky(vsak studenú nemozem). No to uz si viem predstavit to teatro. Cau Stevulik

9:38 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak mili moji,po niekolkych vyzvach mojej rodiny sa ozyvam aj ja Bozenka. Typ na povolebnu koaliciu uz nepridavam, lebo by to bolo ete okatejsie ako u Stevulika, ale snad , aj ked velmi malo na rozdiel od Jurulika, sledujem MS, myslim si, ze velke sance maju Francuzi. Mozno som este ocarena Parizom, tam som po veceroch ten futbal pozerala a zdalo sa mi, ze hraju obetavo. Finale teda bude Nemecko x Francuzsko. Inak Pariz bol uzasny, aj ked smolka az prilis pracovny. No v posledny den som stihla s vyhliadkoveho autobusu pozriet 8 najvacsich skvostov Pariza. Osobne som bola aj pod Eiffelovkou, pri Invalidovni, na radnici, Najvyssom sude a v Notre Dame.Jeden den sme stravili v Bordeaux a v Dijone. Aj tam sme si v letku pozreli tie najkrajsie pamiatky. Bol to fakt zazitok, tak som sa rozhodla, ze na jar pojdem aj s Jurulikom do Pariza. Objavila som tam celkom dobry hotel za cca 50 ojro(ako hovori Vierka).Oznamujem Vam, ze Katulka by mala zavitat na rodnu hrudu az niekedy okolo 5.jula, lebo zaciatkom tyzdna im privezu schody, takze sa velmi tesim. Ahojte

11:46 PM  
Anonymous Anonymný said...

Števulik, som veľmi potešená, že aj Ty sa chystáš na univerzitu 3. veku, ja som si to už zahrnula do svojich plánov. A keby sme sa tam stretli všetci šiesti, aj s partnermi, bola by to riadna psina. kto ma naštve, tomu nedám odpisovať, nepožičiam farbičky, aby si mohol robiť výstižné poznámky alebo mu pomiešam tých 20 druhov tabletiek, čo bude mať na desiatu, prípadne mu tú desiatu zožeriem.
Dúfam, že naše fantáziou obdarené deti dotiahnu túto myšlienku do konca, ako pri domove dôchodcov.
Takže všetci - nerobte si veľké plány typu staroba na Floride, ale oprášte aktovky svojich detí, zastrúhajte ceruzky a nabrúste
perá, ideme robiť zle do školy!
E.

9:44 AM  
Anonymous Anonymný said...

Vsak pockajte,ako niektorych z vas rychlo zo skoly vyrazia,uz sa to v nasej rodine aj stalo.individualov nebudem menovat,oni vedia kto su.Stevulik sa len robi ,ze on nic len muzikant,ale urcite by skoncil prvy,aj ked sa vydava za postihnuteho.Tomu neverte,to je len vyhovorka,aby sme s nim zavodili.Zase chce vyhrat.Ja sa smelo priznavam,ze by som skoncila posledna a to nie preto ,ze som sprosta,Boze chran,to nie,lenze ja uz pomaly po slovensky neviem hovorit a pisat,no a po anglicky som sa este nenaucila.Stefanko zlaty,nesijes Ty na nas nejaku budu? M.t. z Kanady

6:33 PM  
Anonymous Anonymný said...

tak ja sa na tu skolu neprihlasim, ja budem mat ine starosti. Zakladam si chov siperiak a to mi na stare kolena bude stacit. Apropo, teraz 15 jula ideme s Akkym na prvu ukazku, to znamena, ideme skusit, ci nam ho uznajú chovnym a potom nas cakaju nejake tie vystavy. Co sme boli u tej pani a videli sme jej chovnu stanicu, no nie preto, ze Akky je nas, ale skutocne bol z tych styroch psov najkrajsi. Videkli sme aj jeho otca a ten bol nejaky sampion a Akky je daleko krajsi. Tak drzte palce a ja Vam dat vedie,ako dopadneme. Len si lamem hlavu, ake meno dam nasej chovnej stanici, skuste nieco navrhnut v Teplicke zbieram napady . cauky

1:05 PM  
Anonymous Anonymný said...

Kťulka, len sa Ty nevyhováraj na chovnú stanicu. Povedz radšej, že sa bojíš, že by Ti Tomáško mohol vráťiť všetky príkoria, ktoré mu spôsobuješ za zlé známky. Vymenujem len dve: zaracha na počítač a televízor. Ale mohlo by sa stať, že, na rozdiel od Teba, on by tie zákazy neodvolal ešte skôr, než začnú platiť.
A teraz neviem, M.t. z Kanady, či z Teba prehovorila závisť či čo, ale my so Števkom sa nedáme len tak ľahko vyraziť. Kaťulka síce by so svojou pomocnou rukou bodla, veď má v tom skúsenosti, ako chudáka Uhliara dostať do cvokárne, ale my so Števulíkom už na niečo prídeme.
E.

9:08 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home