nedeľa, apríla 11, 2010

Sobota, 1. časť

Po pôstnom piatku prišla počas veľkonočnej Hujer Tour podstatne rozšafnejšia sobota, ktorú sme odštartovali nostalgickou návštevou 29. augusta číslo 38. O tejto udalosti už bola reč, preto bez ďalších slov pripájam príslušnú fotodokumentáciu. Dokonca na nej nechýba ani Kaťulkin odchod po zábradlí. No a naša prostredná žabička si dokonca vyslúžila samostatný album. Veď uznajte, že jej pokus zdolať lipu sa nezmazateľnými písmenami zapísal do našej rodinnej kroniky.

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Čauky rodinka, fotečky z bývalého bývania sú nádherné.Už aj Magda niečo pridala, je z čoho vyberať. Nemožem si pomocť, ale Miruškinu tetu z Kanady je vidieť len na málo fotkách, tuším sa schovávala, alebo sa za nás hanbila ? Ja si myslím, že tak veľký rozruch sme tam zase neurobili.Dokážeme toho i viac, no nie? Hlavne sa neposrať !
Vaša Kaťulka

3:57 PM  
Anonymous Anonymný said...

Draha Katulka,
Na fotkach je ma malo preto,lebo ma nikto nefotil a nie preto,ze som tam nebola!!To vsak nie je vycitka,ja sa zato velmi tesim,ze vas vsetkych vidim,hlavne to vyvadzanie, akoby to bolo vcera co som vas musela nahanat a zhanat kde sa dalo.
Nabuduce sa budem snazit viac ucinkovat pred kamerou (ak to kamera prezije)
Este raz vam vsetkym dakujem za krasne prezite chvile a dlho budem snivat o nasom stretnuti.Vsetkych vas bozkava..Mtzk

6:52 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home