utorok, júla 07, 2009

Hujerfest 2009


Tak sa na nás valí jedna rodinná udalosť za druhou. Pištík mi dnes volal, aby som vám všetkým nezabudla dať do pozornosti už štvrtý ročník tradičného Hujerfestu. Miesto konania sa nemení, Liptovská Teplička sa už trasie nedočkavosťou. No a jasný je aj termín. Oficiálne začíname vo štvrtok, 30. júla. Neoficiálne môžu všetci, ktorí milujú tatranský vzduch, hríby a Pištíka, prísť od 25. júla. Program zatiaľ organizačný výbor ponecháva v tajnosti. Takže vypisujte dovolenky a posilňujte bránice. Budete ich potrebovať :-)

4 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Břenci sa už moc tešia, možno prídeme aj skor, záleží na tom, či nám bude kamarád stážiť psíko. Chcela som ich dať do psieho hotelu, ale bohužial, prázdniny sú už plné. Zatiaľ s Ellie sme si neni istý, za týždeň pojdeme na ultrazvuk a tam nám to povedia.
To sú teda nervy, budeme chovať, alebo nebudeme, som ako na ihlách.
Držte palečky, aby to dobre dopadlo.
Vaša Kaťulka

11:41 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte moji milí,
sedím tu v práci a tečie zo mňa ako z vola, tak som sa rozhodla, že sa idem venovať konečne niečomu milému. Veľmi sa teším do Tepličky, tam určite nebude tak strašne teplo ako tu v Blave, ale zase, pršať by veľmi nemuselo.Naša rodina sa asi dovalí vo štvrtok okolo obeda. V stredu večer sa chceme presunúť do BB a dopolusnia navštívime babičku a potom aj s Mivi odjecháme do Tepličky. Sú ešte nejaké špeciálne pokyny?
Vaša ŽabaBo

2:28 PM  
Anonymous Anonymný said...

Draha rodina,
zase nam to tento rok nevyjde,doma by nam nemal kto strazit,varovat a polievat.Bergmannovci zenia syna v USA,niekde vo state Washington,tak cela Calgarska pribuzenska pospolitost sa hrnie prec.Pre nas je to moc drahe,tak posielame len malu financnu pozornost.
Avsak budeme v duchu s vami,dufame,ze urobite hodne fotiek,aby sme si vas takto mohli priblizit.Katulku na smetiarsky kybel nepustajte,nech je akokolvek hladna,mohlo by jej vypovedat koleno.
Ale inac dobre sa zabavte a uzite si jeden druheho.(Mienim to len po dobrom)
Tak este raz,prijemne zazitky..
vasa M.t z Kanady

9:12 PM  
Anonymous Anonymný said...

Moja milá rodinka, tak sa nik neozýva, asi nemáte čas, určite už balíte do Tepličky. Moja rodinka vyráža teraz v sobotu, ideme cez Přerov, Životice,Ostravu,Poprad-Veľka a potom zabrzdíme u Pištíka.
Kdo držal palce Ellie,tak Vás sklamem, držali ste málo, nič z toho nebude. Ultrazvuk nám to potvrdil, nevadí skúsime na jeseň.
Už sa moc tešíme, Vaša Kaťulka.

1:47 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home