pondelok, augusta 03, 2009

Ďalší fest za nami...

S krásnymi novými tričkami sme v sobotu oficiálne odštartovali 4. ročník Hujer festu. V dôsledku finančnej krízy bola účasť i dĺžka o čosi skromnejšia, no napriek tomu môžem s pokojným srdcom povedať, že sme sa mali výborne. Akurát Pištík poznamenal, že prvý augustový víkend v roku sa pomaly mení na lekvárovo-zaváraninovo-hubárske sústredenie. Prím hrali čučoriedky, počítali sa na vedrá. Podaktorí (že Kaťulka) z nich síce chceli variť med, nakoniec ale uznali, že lekvár bude lepší (v pomere 3:1) a že ani zavarené nebudú na zahodenie. A časť skončila spolu s ríbezlami v koláči.
Mimochodom, keď už sme pri Kaťulke, jej preklepy (ako svoje brbty s láskou nazvala) nás bavili aj tento rok. Vďaka nej sme sa dozvedeli, že Riško má Evičkin oriflame (teda orange, mobilný telefón), potom všetkým oznámila, že je ako karkulka....šípková, pričom pri čítaní starých slovenských rozprávok sme toto jej zvláštne vnímanie rozprávkových postáv pochopili, keď namiesto v takom smútku prečítala ,,s vtákom v smútku". No a keď Boženke ukazovala miesto, kam si nachystala lieky, iba dodala, že si ich tam dáva, keby ich včera hľadala.
Aj tento rok sme hrali activity. Opäť hrala prím Kaťulka, jej hádanie slova ,,herec" vojde do histórie rodinných súbojov. Mali sme aj návštevu, pri ktorej podaktoré adeptky na babičkovstvo a materstvo pookriali:-) No a boli sme v sprievode. Tento rok vydržalo iba zdravé jadro, Mirka, Babul a Martinko dokonca nahodili kroje, my ostatní sme chodili od brány k bráne a ochutnávali miestne špeciality. Na záver Boženka vyžobrala varešku a spolu s Katkou aj metlu, každá jednu. Takmer odleteli...
Pre nezúčastnenú alebo krátko zúčastnenú časť rodiny nech čoskoro pridaná fotodokumentácia slúži ako inšpirácia. Na jubilejnom 5. ročníku predsa nesmie nikto chýbať...

7 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Ahojte všetci,
neviem, či ste len takí leniví alebo ste naozaj tak zanepráznení, že sa nemôžete ozvať. Ja som veľmi rada, že sa Fest uskutočnil, lebo som opäť nabitá energiou, čo som po tej mojej hroznej chrípke aj potrebovala.Vzhľadom k tomu, že Gabika nebola na celom pobyte, musím doplniť ešte ďalšiu historku, z mnohých. Kamilko nám vysvetľoval, ako sa treba zachovať, keď udrie blesk do osobného vozidla, v ktorom sa práve nachádzame.Keďže sme to nevedeli úplne pochopiť, tak naša Kaťulka so svojimi "sto% zdravými kolieknami" vhupla do auta a názorne nám predviedla výskok z neho tak, aby nenastalo spojenie medzi zemou a autom.Kaťulkin výkon bol úžasný,ale nám veru všetkým prešiel mráz po chrbte z prípadných následkov. Doma som ešte pokračovala vo varení džemu, robila som hruškovo-jablkovo-čučoriedkový. Každý dostane vzorku. Už teraz sa môžete tešiť, je výborný. Vaša ŽabaBO

1:08 PM  
Anonymous Anonymný said...

Draha rodina,
dakujem za novy clanok,uz som ho netrpezlivo ocakavala.Tesim sa,ze vam bolo bajecne a co uz urcite viete,nesmierne lutujem,ze som sa nemohla zucastnit.No vsetko sa neda,respektivne pre mna sa da robit malo.Este to tu nemam zariadene na rychly unik a chvilu to potrva nez pridem ako na to. Chyba mi tu dobry poradca/poradkyna aby som sa zorganizovala.Ale hadam sa toho skoro dozijem.
Velmi sa tesim na fotografie,dufam ze ich bude vela.Po tyzdni horka sa nam ochladilo,je zamracene a poprchava.Mali sme velku burku s vetrom a krupami ale skoda na stastie nebola velmi zla.Tak to su novosti od nas,David je tu tyzden na dovolenke,mam preto obmedzeny pristup ku komunikacii.
Vsetkych bozkava vasa Gabi
P.S. Oh tie cucoriedky....

8:40 PM  
Anonymous Anonymný said...

P.P.S.
Nejaka som disorientovana,zaprve som sa nespravne podpisala a za druhe mam taku dolezitu otazku ako ze ci by tie metly co si moje sestry vyprosili,nemali schopnost doletiet az do Kanady???
Cauko..M.t z Kanady

8:55 PM  
Anonymous Anonymný said...

Čaute rodinka, tak aj Ja som sa konečne dostala k písaniu.
Návrat bol únavný, najprv sme naštívili vnučku blízko Olomouca, potom 92 ročnú Kamilovu tetičku a domov sme dorazili okolo jedenástej.
Ešte šťastie, že som v pondelok mala dovolenku,uvarila som ešte čučoriedkový med, vybalili sme, ale neoprala som ešte, to počká.
Od útorka už zarezávam, ale je citiť, že som si s Vami dobre odpočinula, lebo mám veľa elánu.
Bolo to vynikajúce ! Vaša Kaťulka

3:41 PM  
Anonymous Anonymný said...

Cau banda.
Tak to som rad ,ze ste vsetci v po-
riadku prisli domov.Dolezite je aj
ze Stefanova buda nezhorela.Tak trosku som zavidel.Ale sami sme si na vine.Ale tento rok to ozaj neslo.Ak boh da a budeme o.k. a
Teplicku nezrusia tak narok.
Tesim sa na fotky.
Ddk.

4:24 PM  
Anonymous Anonymný said...

Juj rodinka bolo nám naozaj super všetci čo ste neboli i tí, ktorí neostali do konca môžu len ľutovať. Gabuška prosím prosím daj už fotečky na web.
Vaša Miruška

1:57 PM  
Anonymous Anonymný said...

Cauko rodinka, ako obvykle pisem asi medzi poslednymi teraz aj preto aby som sa nedajboze nechvalil ale neda mi nepovedat ze opat bolo skvele az fanatasticky co je zasluhou vsetkych. Sice som postradal to sportove zapolenie ale bolo mi jasne ze chybala konkurencia z Nemecka co by dost skreslovalo vysledky sutaze. To ze nam brasko z rodinkou chybal ani netreba pripominat. Na pritomnost sestricky z Canady z Davidom sa vsetci len tesime a verime ze to raz vyjde. Velmi ma mrzi ze som tohoto roku absentoval zo zdravotnych dovodov v stresnom resp. sennom spani pod strechou co mi naozaj velmi chybalo ale kasel si vyziadal tuto obet a tak sa nedalo a tym som isto prisiel o nezabudnutelne filozofické debaty a uvahy. Ako obycajne omladina sa vytiahla pri grilovacom jedalnicku ktory bol skvely a samozrejme aj v domacom kolaci z cucoriedok. Istym sposobom mozno povedat ze sa zlet sokolov a sokolikov niesol v znameni kludu k comu urcite prispelo zberatelske a zavaracske usilie. Bolo to velmi poucne a hlavne prijemne osviezenie pobytu. Mam radost a hlavne tuzbu ochutnat nezabudnutelny cucoriedkovy med a podobne rarity. Nuz a co na zaver. Nezostava nic ine len sa tesit na najblizsie stretnutie a to su vianoce. Zatial vsetko Vas Stevulik

11:09 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home