nedeľa, mája 13, 2007

Unhošťský zlet

Udalosť roku 2007 sa blíži nezadržatelnou rýchlosťou. Už o niekoľko dní sa, dúfam, že všetci, zídeme na Hujerovskom zlete 2007. Tentokrát v ďalekej cudzine. Áno, svoje brány nám otvorí takmer zrekonštruovaná latifundia Kaťulky a Kamilka priamo v centre Unhošte. Slovo takmer je použité zámerne. Vďaka nemu istotne pochopíte, prečo sa medzi organizačnými pokynmi od Kaťulky objavil na prvom mieste tento:
1. Hlavne si doneste pracovné oblečenie. No a nasledujú pokyny ďalšie: 2. spacáky, 3. kto chce, aj niečo pod hlavu, ináč ponúkam polienko, 4. Chlast a žrádlo nenosiť, leda ak nejakú tú zdravú zeleninku od maďarskej národnostnej menšiny, 5. Uteráky a osušky nenoste, ponúknem svoje, aspoň ich vyvetrám, 6. Každý má za povinnosť doniesť plný pytel dobrej nálady, lebo v Unhošti sa akosi v poslednej dobe stratila. Tak sa teším a dávajte pozor na cestu, lebo jazdia blbci a sebvrahovia.
A ja dodávam, že samozrejme povinnú výbavu dotvárajú tričká a šiltovky, no a úbor na rozvičku už máte nepochybne všetci zbalený. Takže najneskôr v piatok dovidenia. A nezabudnite, že na Barandov, inak sa ocitnete v Pticích...

10 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Ešte maličkosť aj nejaké karimatky, lebo som ešte nespočítala postele a matrace, do auta sa vmestia. Tak čauky v Unhošti

7:14 AM  
Anonymous Anonymný said...

A ten čo ide autobusom? Chi ja viem naši mi zoberú. Už sa na Vás všetkých teším, Ja prídem do ČR lepšie povedané do Prahy vo štvrtok ráno o 5:55. Takže BB bude v Unhošti medzi prvými. Páčko idem makať.
Inak čo je s mojou tetou z Canady dávno sa neozvala.
Vaša Miruška

7:39 AM  
Anonymous Anonymný said...

Cha,neprídeš prvá už sú u nás Frankfurtáci, ale ráno ťa čakám na Florenci papá Kaťulka

12:22 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ja som nenapísala že budem prvá ale medzi prvými a to je rozdiel. Ja som vedela že nemci budú prví.
Ľudia neštvite ma a píšte aj ostatní Pištík, Eviku, M.T.z Canady.

12:59 PM  
Anonymous Anonymný said...

Všetkých Vás so Zuzkou zdravíme, zleťte sa a užite si to dosýtosti. My ideme na chatu na štvornásobnú päťdesiatkovú oslavu, možno sa nám podarí aj vrátiť :)

5:40 PM  
Anonymous Anonymný said...

No teda neviem, ci sa nam este nieco vmesti. Ale my aj keby sme mali byt prikryti len novinami,vraj aj tie hreju, tak radi sa dostavime. Zilinska Ryba sa tiez chce podielat na Vasej dobrej nalade a prostrednictvom Majky nas zasobi svojimi dobrotami.V Starej trznici striehne na nas bryndza zo Slatiny a nejake tie korbaciky tiet na mna cakaju. Uz som u tetusky objednala. Prinesieme redkvicku a cibulku.Uz sa velmi teskame. Vasa ZabaBO.
Odkaz pre Zuzku a Marka:Ked nebudete vediet trafit, tak nezabudnite, ze do Unhosta trafite urcite, lebo "Vsetky cesty vedu do Unhosta". Vsak Hujerovci?

6:39 PM  
Anonymous Anonymný said...

Zleteli sokolíci a sokolky z Tatry a leť ho do Unhošťa. Pozor cestou na krídelká. Rád by som touto cestou Kaťulku informoval a viac ako pravdepodobnejšej istote o účasti nového sokolíka snáď nádejného nového Hujera Babulkiného priateľa Mareka. Vraj on nebude hladať štvorlístky. Že nemčúri musia byt všade prvý sme si už zvykli čo už iné Tí dôchodcovia majú na starosti ako byť načas na mieste. Viete si predstaviť že by cestou zabudli kam a kde majú ísť ? Takto majú aspoň dostatočnú rezervu aby prišli na určené miesto včas. Takže nie prví ale len nezablúdili a nezabudli kam majú ísť a to je rozdiel. Kaťulka je by som si chcel radšej zobrať karitatka môžem ? Čauko adoptovaná Hujerovská vetva z Košíc držím palce k úspešnej oslave štvornásobnej päťdesiatkovej oslavy a hlavne k úspešnému návratu. Len by ma zaujímalo kto sa to dožil tých 200 rokov. To už musí byť poriadne stará korytnačka ako by povedal Rišo. Takže zatiaľ ahojte Števulík.

8:38 PM  
Anonymous Anonymný said...

Draha rodina,
tesim sa s vami na stretnutie,dufam,ze aj ked nebudem pritomna telom,budete ma mat aspon trocha na mysli.(hlavne pri tych poharikoch nesmiem chybat-ved viete co mam na mysli).
Bola som tyzden chora,nejaka mizerna chripka,este stale soplim a kaslem.Pocasie je vetsinou dobre,len keby mal kto urobit robotu.U mna to vzdy tak dopadne,bud robim vonku,alebo vnutri.Momentalne nikde.Na brigadu ku mne vas nepozyvam,lebo David povedal,ze to je pricina,preco nikto ku nam nepride.
Tak teda len si uzite jeden druheho a nezabudnite sa dobre zasmiat.Potom mi nezabudnite o tom vsetkom napisat.Nech sa aj ja potesim.Vsetkych objima a bozkava Miruskina t.z Kanady

5:43 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky tak ja dneska o 21:20 neodlietam odchádzam autobusom z BB. Som rada,že písanie neostalo len na mne s Kaťulkou. Milo ste ma rodinka prekvapili, myslím i rodinku z Košíc. Na jednej strane sa teším na druhej je mi smutno,že budem bez mojej lásky Macka. Idem pracovať bo mám toho veľa. Tak do skorého videnia v UNHOŠTI.
Vaša Miruška

7:21 AM  
Anonymous Anonymný said...

Neviem ci ma zmysel komentovat
veci minule,ale neda mi napisat par
pripomienok k nemcurom a dochodcom.
Stat sa nemcurom chcelo odvahu a
dochodcom mat stastie.Z vas budu uz
len europania a pri troche stastia sa mozno aj vy dozijete dochodku.
Ak vam ho vasi politici nepreje..
Akrem toho vy ste nikdy na cas nechodili.Takze aj v pripadnom
dochodkovom veku sa to nezlepsi.
Mam vazne obavy ze z barlami a vozikmi budete este pomalejsi.
A do Unhosta pojdeta cez tri Ptice.
Z uctou nemcur na dochodku.
Ddk.

10:22 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home