utorok, februára 13, 2007

Konferenčný hovor

Úplne som nadšená z technických schopností našej rodinky. Pred pár minútami sme absolvovali konferenčný hovor v zložení Pištík, Vladuško Boženka a deti. A Vierka s Miškou samozrejme. Paralelne sme si aj písali, to viete, sluchové ústrojenstvo našej rodiny nepatrí medzi najvyvinutejšie...Tu je malá ukážka

Gabuska (G): halo halo

Katka (K): cau

Paul (P): bubu

G: pisem

K: aj ja pisem

K: paul???

K: ste ako v zidovskej skole

K: tady postolka

K: halo nas pocujete?

G: pocujeme

K: asi je to tak ze musi rozpravat len jeden aj ten pomaly

G: musime si davat signaly, kto bude hovorit

P: to sa v nasej rodine neda!

K: pytam sa ja, stefko, ci ma pocujete

G: pistik znie ako zo zachoda

K: kto tam bude zajtra?

G: pistik u teba sa stracaju koncovky

K: halo uz ste mi vypadli celkom

G: nam v byte smrdi zhorenym a octom...

K: viem, mama sa pochvalila ze robila novy recept bravcove spalene

K: gabca, ze zjedli v nemecku mikrofon

P: ahoj 3 signali su moc na nasi stary pocitac

P: ten pocitac je asi 8 roky stary. kupime si novi ked prideme s dovolenky

K: paul nic nekupuj poprosime Brenka aby ti nejaky zlozil

G: brenek sa postara urcite o prvotriedny pocitac!!!!

K: to je jasne z tych 20 ks co ma rozobratych na povale snad jeden co nepojde zlozi

Dúfam, že takýchto hodnotných rodinných stretnutí zažijeme oveľa viac. A že sa pripoja aj ostatní členovia našej rodiny. Mimochodom, Vladuško má reklamáciu. Program skype znesie maximálne 9 hovoriacich ľudí naraz. Uznajte, je to príliš málo...

4 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Musim sa priznat ze moje ocka takmer zaslzili od radosti z tejto technicekj vymozenosti a ako povedal pan brat v case ked si myslel ze PC je uz vypnute (a nebolo) to je sranda. Je ti blbo zavolas porozpravs sa a si v pohode. Samozrejme ze bolo kopec srandy okolo hlavne Babul - Paul co s tym, co teraz, pod sem atd. Nuz co to sme iba skusali ci nas deti este stale pocuvaju alebo nie. Pocuvali a pekne ukazovali i ked so smiechom ale ved najlepsim liekom je smiech a my chceme mat zdrave deti. Verim ze po tazkych zaciatkoch sa dockame krasnejsieho rana a volny tok komunikacie bude cim stale perfektnejsi. Nuz zatial s pokojom v dusi si idem pekne zdriemnut a uvidim co so nam podari zajtra. Snad podotknem ze Skype hovor som absolvoval aj s Kamilkom Brenkovie co malo obdobny priebeh. (skoci, lebo ja neviem ako) Ahojte Stevulik

10:46 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka
Ja by som sa tak miohla s vami rozpravať akurát tak cez okno, síce PC tu v BB mám ale tak zastaralý že pochybujem by to asi nefungovalo. Ešte že máme v robote e-mail. Prídem vo štvrtok a budem do nedele chcela som byť do pondelka ale lekarka neordinuje. Uz sa na Vás na oslave u Evike teškám!!
Vaša Miruška

11:29 AM  
Anonymous Anonymný said...

Tak k tým počítačom, už ich nemáme na povale a v takom počte, Vrch je už urobený, spadne vám čelusť. Starý si zamakal a urobili to pekne.
Nájdeme ešte zopár počítačov v dielni, ale z toho tak može dať dohromady veľké guĺové. Teraz na jar celú tú dieľňu vyhodím do kontajnera - bikramky(ale najprv by som tam musela hodiť Kamila, aby nič nekomentoval a nevyhadzoval zase nazad. Vaša Kaťulka

1:38 PM  
Anonymous Anonymný said...

Musim sa priznat,konferencia bola
na najvyssej urovni.Taku srandu sme doma dlho nemali.Este ze mame deti.Palino sa rohodol vyzbrojit nas PC kamerou.Pekne ju nainstaloval ale PC sa nechce s nou hrat.Predsa ma uz roky a je pomaly.Musime sa popozerat po niecom rezkejsom.Kazdopadne ohlasime datum a cas priameho prenosu z Frankfurtu.Este sa to vsetko naucit.Lebo ked sa Palo nasere ani si neceknem.Aj tento
komentar pisem uz potreti krat.
Niekam som to napisane poslal ale
ani boh nevie kam.Ak by to prislo
postou zaplatte porto lebo znamky
som nestihol nalepit.

ddk.

8:04 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home