utorok, marca 27, 2007

Po lyžovačke


Ako moja vlastná sestra správne poznamenala, drobná blogová odmlka spočívala v návšteve zdravého vysokohorského prostredia. No, zdravého ako zdravého. Kosti síce ostali celé, ale nádcha ma neobišla a môj noštek dosiahol krásnu červenú farbu zrelého alkoholika. Ale aj tak vám musím povedať, že to stálo za to. S výdatnou inštruktorkou pomocou Lucynky som totiž prenikla do tajov carvingového lyžovania. Aj keď zatiaľ iba veľmi okrajovo. Ale snažila som sa. Ako celé naše družstvo Cé, teda Cecil (čítaj Sesil, s jemným francúzskym prízvukom). Akurát zopár výrazov nesúcich sa dolu svahom nemožno publikovať. Pri skrížených lyžiach, narušenej rovnováhe a nekontrolovateľne tečúcom soplíku sa inak nedalo. Tak dúfam, že o rok ma podobné malicherné problémy obídu a olympijskú zjazdovku zdolám v sprievode najlepšej lyžiarskej inštruktorky na svete a ďalších členiek a člena najkrajšieho, najkolektívnejšieho a v neposlednom rade aj najšikovnejšieho družstva v rekordne rýchlom čase...

Z dovolenky sa už vrátil aj Palinko, čo ste už určite stihli zaznamenať. Vraj schudol, pretože jedol iba ryžu a tiež nejakého psa. A rodičia ho privítali s bryndzovými haluškami ako správneho Slováka. Ale veď viac isto prezradí on sám v sľúbenom príspevku mladého a odvážneho cestovateľa.

Mimochodom, u Břenkovcov sa maľuje. Áno, tušíte správne, v hre je aj niekoľko klasických rozvodov, tento krát dokonca na diaľku, nakoľko Kaťulka riadi domáce práce z liečebného pobytu z hotela Kamil (to je osud, čo poviete). Na upokojenie žabičky nech slúži Jurulíkovo tvrdenie, že maľovka je tento krát skutočne kvalitná. A ani neporiadok v kuchyni nebol až taký tragický. Akurát sme mali problém zahodiť aj príbalový leták k liekom, lebo aj ten sa raz možno zíde. V každom prípade som veľmi zvedavá, čo nás bude čakať v máji na našej Hujer brigáde...

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

No poviem Vam, ze nielen pribalovy letak k liekomm bol problem zahodit, ale musela som Kamilkovi Brenkovi vysvetlovat, preco som vyhodila jedny bylinky z jednej z mnozstva flias, (boli v nej chrobaciky).Mala som aj chut mu ich nakreslit, tak ako on vsetko kresli mne, ale zdalo sami to stratou casu. Ked pridete v maji, budete fakt prekvapkani, ako sa to tam pohlo. Este absolvujeme s Jurulikom nejake 2 brigady, Katulka sa vrati z liecenia a Hujer fest Unhost 2007 je zachraneny. Inak bol pobyt super, Elinka je prava zenska, stale brechotala a bola drza, ale zato Akinko je skratka pan pes. Vasa ZabaBO

2:56 PM  
Anonymous Anonymný said...

Cau rodinka, tak uz som doma z liecenia a uz aj zarezavam v praci. Tie ku.... ma hned vyhnali pracovat, ziadne volno, aby som sa mohla aklimatizovat doma a spamatat zo soku, ked som prisla. teda musim uznat, ze keby tam neboli Svagerkovci na brigade, asi by ma kleplo. Aj tak je to este hrozne, nic nemozem najst, dokonca ani kluce od kancelarie a moje IDC do prace neviem kde su, ale snad, ked tie krabice rozsortirujem , tak sa k nim dopracujem. Kamil nahadzal svojim stylom vsetko hlava nehlava do krabic , alebo to jednoducho nahadzal do byvalej Tomaskovej izby a do spalne. Snad to do 2.HUJERFESTU, ktora bude jak som Vam uzpisala od 18.5.07 v Unhosti, aspon jak tak upratane. Vas caka tiez mala brigadicka, ale to sa dozviete na mieste cinu.Uz sa tesim Vasa Katulka

9:35 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home