štvrtok, apríla 12, 2007

Palinko v Thaisku


To, že bol Palinko na dovolenke v ďalekom svete všetci dobre vieme. A vieme aj to, že sa živý a zdravý vrátil. Ale podrobnosti nám boli až doteraz utajované. Tu sú. Opäť v jedinečnom znení a bez titulkov..
Tak vám píšem jak bolo v Thaisku. Odletel som 28. februára o 8 večer. Mal som prestávku v Abu Dabi a prišel som 16 hodyn neskorši do Bangkok. V Bangkoku bolo 17 hodín. Sadol som si do Taxi a smeroval do hotel. Cesta do hotel bola sranda. Taxikar nemal vodičák, nebo tak jak jasdil ho nemohol mat. Prišly sme do takej ulice, gde boly nakladaki a neboly svetla. Us som si myslel, že prva noc v Bangkoku bude posledna! Ale žadni strach, tam bol moj hotel! Tak som si lahol do postel a som spal do rana.

Prvi den: Bangkok
Chcel som si posret kralovski palast. Bolo ale este savrete a ja som chzel ranaikovat. Tam bol park gde predavaly jedlo. Boly tam vojaci a ranaikovali. Tak som si povedal, že musi byt dobre. A nakonec ma posvali na jedlo. Maly sme rižu, ryby, raky, seleninu a mäso. Vsetko bolo dobre a potil som sa, nebo take štiplave so meste nejedol.Ale to maso bolo čudne. Nebolo to kurace, hovacie a ani bravčove. Mohlo to byt pes alebo potkan!
No, a potom som bol asi 4 hodiny v tom palaste.
Pozrel som si Bangkok - chzeli my predat slato, diamanti, obleki…..

Druhy den: Khao Lak
Na druhi den som odletil do Phuket a s taxikom do Khao Lak. Tam bolo pekne.Maly hotel - malo turistov. Mal som klud a mohol som citat. Jedlo bola phantasia.a moj den vyseral tak:
8:00stavat
8:30 ranaiky
9:00 – 12:00 pool (bazén, pozn. prekladateľa:-)/plas, slnko, cocktail
12:00 obed
13:00 – 18:00 pool (bazén, pozn. prekladateľa:-)/plas, slnko, cocktail…...
18:00 vecera
19:00 – 21:00 pool (bazén, pozn. prekladateľa:-), cocktail
22:00 spinkat (nekedy boly ai baby)

10 Marez som isel do Phuket.
Ten Hotel bol vecy (vačší, pozn. prekladateľa:-) a boly tam turisty plna ryt (Anglycany, Dany a Svedy). Ty sa vecer akurat napyli a potom spaly do poledna (nevym preco isly do Thaiska!). Aj tam som relaxoval. Nekedy som si posrel mesto, ale moc tam nebolo. Len ma nahanaly baby (boly to chlapy – tak som utekal).

No a potom som musel spät do Nemecka. Sase 16 hodyn v letadle. Moji cekaly uz. A ja som bol rad, že som bol doma!


P.S. A pán Vladimír so slečnou Vierkou by nám mohli napísať niečo o tom, ako prežívali takú dlhú neprítomnosť svojho syna v rodnom hniezde...

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

cau rodinka, tak uz ma ser...., nikto nepise ziadne pripomienky,co
nemate cas? Palinovi zavidim, hned by som letela, uz aby som bola na dochodku, to si slubujeme s kamilom, ze precestujeme cely svet.(Samozrejme, za predpokladu, ze sa do tej doby nerozvedieme)
Tak uz sa tesim na stretnutie cauky vasa Katulka

7:58 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka
Ja sa ospravedlnujem ze som sa tak dlho neozvala ale ja to mam teraz dost tazke bo pond, ut, stredy,som v starej budove a stvrtky a piatky uz na novom mieste. Pc tu este nemam teraz mi otvorili kolegov PC. Na starom mieste som rada ked stihnem dorobit resty. Aj ja sa uz na Vas tesim v Maji na velkej seslosti. Tento vikend idem do ziliny minuly som bola na chate, bolo super potom porozpravam. Vasa Miruška

11:43 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home