sobota, februára 10, 2007

Palinko a velka svet

Ako iste všetci viete, náš Palinko žijúci v ďalekom Frankfurte sa onedlho vyberie do ešte ďalekejšieho sveta. A aby sme boli všetci informovaní, čo ho čaká, tu je jeho plán (v trošku upravenom znení):

Idem do Thaiska a budem si tam lebedid. Ja sa akurát pripravujem na ten preukaz, aby som sa mohol potápať. Bol som už asi 4 krát vo vode a musím povedať, že človek neni Ryba. Potrebujem 12 kíl železo, aby som sa potápal, nebo bez sa nedostanem ani za boha pod vodu. Je tam veľa physiki a metematika. Už si môžem vypočítať, kedi musím plávať hore a jak dlho musím robyt pausu. Ten neopren je pekná vec. Je tam teplo, pekne sa s tým plave, ale vypadam jak tulen. A fotka neni a aj nebude.
Tato a mama už majú nervy, nebo synček mali 26 ročný (tato mal 12 a už išel do Prahi) ide do sveta. Bol to kus roboty vysvetliť, že Thaisko neni Afghanistan. Naša susedka vydela jeden film (The beach - s leonardo di capriom) a si myslela, že idem na ostrov a budú tam piráti, drogi a sex. No, tá jedna vec by tam mohla byť - piráti! Dám si kapitánsku čapicu a budem pitrát. My slovacy však sme morská moc! Moja loď sa bude volať Hujer 1. Alebo si kupym malý ostrov a budem Kral Hujer Krasavec. Potom som musel slybit napísať gde budem, jak dlho a kedy kam idem. Sam nevym kam ma vietor vede. Mam skoro už šetsko, čo potrebujem. Skoro. Tak skoro nič. Ale mám čas. Stačí 26 Februára nakúpiť. Kebi som niečo nenašiel, mam 27 čas. 28 už letím. A oblečeni si kúpim v Thaisku. Tam majú pekné a lacné vecy. Alebo pekne lacné, už nevym jak to bolo. V Thaisku však sa chcem potápať a lesat na place a si skrabat …! Budem 2 dni v Bangkok a potom idem dal do Khao Lak. Teším sa na potápanie a na lesat na plase v jednej ruke cocktail a v druhej babu.

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Palino mala informacia, Kamil ti to este vysvetli, pozor na tie pekne baby, lebo to moze byt aj chlap, nepoznas to na prvy pohlad !
Tak si uzivaj a mysli na pracujucu cast Hejer family. Vasa Katulka

2:43 PM  
Anonymous Anonymný said...

nedá mi len s bledou zavistou konstatovat ze Ti Paul tak trochu zavidim. Tu dlhu cestu ani tak nie ako tu krasu, more a hlavne potapanie. Zmieril by som sa aj s tym, ze v jednej ruke by som mal koktail a v druhej tiez koktail. Ved co by som uz len robil s peknou babou v druhej ruke. Kazdy by len ocumoval a vravel aku mam peknu dceru. A potom co Brenek ma skusenosti s peknymi babami by ma asi zalial horuci pot keby to bol chlap. Vraj sa potom velmi tazko chodi s nohami spolu. Ale prajem Ti aby si si uzil vela slnka, podmorskej krasy a hlavne bez problemov. Davaj si pozor aby sa do Teba nezalubila nejaka tulenica a hlavne pozor na cervika aby nebola navnada na ktoru by skocila rybka. Iba ak by to bola zlata rybka ktora Ti splni tri zelania. Takze Paul davaj si pozor a uzivaj si. Stevulik

10:10 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home