streda, januára 31, 2007

Šport je skvelá vec:-)

Tak som sa dala na šport. Po 10 rokoch plánovania som sa konečne odhodlala a absolvovala spinning. V pondelok večer síce zúril mladší brat Kyrilla, lialo ako z krhly a ja som začínala mať zajačie úmysly, ale Táninka povedala, že dážď nám nevadí a navyše, že som už objednaná. Nedalo sa cúvnuť. A to som netušila, že športovisko mám doslova pri dome (akurát sme museli absolvovať cestu hore a dolu schodmi, čo si v tom vetrisku odniesol úbohý dáždnik, ktorý skončil v koši). Pred úvodným výkonom som absolvovala 15 minútovú inštruktáž zarytého fanatického, ale hlavne veľmi ochotného cyklistu. Dozvedela som sa všetko o správnom nastavení bicykla, o priamkach, ktoré musia pretínať pätu, chodidlo a koleno a nadobudla som presvedčenie, že opustím miestnosť ešte skôr, ako mladík hodinu odštartuje. Miestnosť som nakoniec neopustila a spolu s ostatnými som na bicykel vysadla. Stacionárny, samozrejme. Z toho na dvoch kolesách by som určite veľmi rýchlo zletela, moja schopnosť udržať rovnováhu je totiž aj napriek nulovej hladine alkoholu v krvi pomerne mizerná (Riško si určite pamätá, ako som sa vehementne nažila upažovať pravú ruku a skončila takmer v kanáli). Celú hodinu sme sa našťastie nepohli z miesta, ale čuduj sa svete, vyšli sme asi do štyroch veeeľmi dlhých kopcov. Na konci som mala pocit, že neurobím ani krok, nožičky sa mi triasli ako už dávno nie. A v noci sa mi celý čas snívalo o tom, ako bicyklujem. Ale v pondelok idem zas. Veď viete, prečistiť si hlavu, dobiť energiu a vyčariť si úsmev na tvári. Poviem vám, po 10 rokoch som znovu prišla na to, že šport je vlastne skvelá vec. Ešteže má Táninka objednala...

4 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Taninka Ti pise, ani neviem ako ma to napadlo sa sem dnes pozriet, nejaky z tych nepochopitelnych zenskych zmyslov, v kazdom pripade, ked mame male ruky a osi nam pretinaju kolena a paty sme najvacsi cyklisti a zenieme to na najvyssie kopce a v pondelok o5 pozenieme

4:37 PM  
Anonymous Anonymný said...

Dalo mi to dosť námahy vypátrať že sa jedná o teba sestrička, A kto je Taninka, nepamatam že bys mala kamaratku s takym menom.Ja som bola v tom že ti Kaťulka poslala dáky príspevok. Rodinka tak už som znovu v práci ráno sa mi vôbec ale vôbec nechcelo vstavať. Bože tolko čaju čo som za tieto 4 dni vypila tak už dávno nie. A vy ako ostatok rodinky ako sa mate? Ste v poriadku, chrípka vás neskolila?
Tak sa mi zatím majte
Vaša Miruška

1:22 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte, konecne som tiez v praci a tiez mi dalo hodne prace zistit, kto sa to vlastne dal na sport. Ten instruktor nebol nahodou Kamilov brat ? Ten tiez tak vsetko vedecky vysvetluje. Chripka mi uz presla, ale zase ma seklo v krcnej chrbtici, tak chodim ako po....., ani poriadne nemozem rukami hybat, kazdy pohyb ma boli. Chodim na nejaku elektroliecbu, vodoliecbu a zakoncim to vraj nejakymi masazami. Dostala som liecenie, tak na mesiac vypadnem z domu, ale mam z toho hruzu, lebo Tomas a Kamil su ako dvaja kohuti, furt su v sebe. Tomas sa zacina vzpierat niektorym jeho poziadavkam,
bohuzial zacina to robit aj v skole. On sa urazi na ucitelku, lebo je nespravodliva a trucuje, nepracuje, potom prinesie aj poznamku, aj gulu. No mam co robit, aby som mu trpezlivo vysvetlovala, ze stat oproti vetru sa neoplati.Tento tyzden ma skusky v karate na fialovy opasok, bude ich robit pred nejakym Ogavom. To je Japonsky karatista, tak mu drzte palce nech to urobi. Pozdravuje Vasa Katulka

11:26 AM  
Blogger germa said...

aka fajnova stranka :)

9:01 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home