pondelok, septembra 18, 2006

Online č. 2

Nemôžem tomu uveriť! Naša rodina je online. Povedala by som, že kompletne, ale nebola by to celkom pravda. Kráľovičovci sú pripojení iba prostredníctvom Evičky. Internet im doma chýba. To znamená, že do klubu komentátorov sa zaradili Vladuško s Vierkou. Ich prvý príspevok svieti pod článkom Hubári, dozviete sa aj ich mailovú adresu (hádajte, kto v nej hrá prím). Ako mi Vieruška prezradila, v hre bolo niekoľko variantov a nikoho neprekvapím, ak prezradím, že aj niekoľko menej sluných. Vierka ich však ako správny cenzor zatrhla, a tak sa Miška môže pýšiť mailovou adresou. Každopádne v mene všetkých Hujerovcov vyjadrujem neskrývané nadšenie z tohto technického (po)kroku, ku ktorému ste sa v ďalekom Nemecku odhodlali. Dúfam, že čoskoro odhalíte aj čaro skypu, či msnka. Takže domailovania, moji milí...

5 Comments:

Anonymous Anonymný said...

ja by som aj objavoval,keby som vedel co je skype a mskne alebo podobne.Pani v mojom veku si musia davat pozor na nove objavi lebo to nemusi dobre skoncit.Z jednym mojim objavom sa pretlkam zivotom.tak nabuduce pekne vysvetlit co to je a coto stoji ako sa toho zbavim ,pripadne ci to nieje nakazlive.takze idem objavovat a ak sa nieco podari ozvem sa. ddk.

9:06 PM  
Anonymous Anonymný said...

Stalo sa ze dedek je uz steho internetu plem plem.
pital sa ci sa da aj telefonovat
ked som na internet.
povedal som ano , ale my neveryl (uz je expert co sa tyka pocitaca)
Nadaval ze neni signal a ze to nefunguje.
Tak som zapol telefon a uz vola
risovy.

9:16 PM  
Anonymous Anonymný said...

Milí moji, aby ste si nemysleli, že sme nejakí technickí analfabeti, musím Vám povedať, že aj my už máme niekoľko týždňov objednaný internet, ale keďže Romanko je vo vekovej kategórii, ktorá môže dostať najvyššiu štátnu dotáciu, zavedenie tohto výdobytku techniky trvá trošku dlhšie. To viete, musí mať povolenie jedného ministerstva na povolenie druhého ministerstva a tak dokola.

Vladuš, nič si z toho nerob, že musíš objavovať nové veci a o mnohom nemáš ani šajn, lebo keď začne internet používať Rišo, Ty už budeš taký macher, že mu môžeš dávať lekcie. Jeho sme doteraz nenaučili požívať ani mobilný telefón.
E.

10:42 AM  
Anonymous Anonymný said...

Tak čaute a vitaj bratku vo svete počítačov, mailíkov, smajlíkov, sms, msk, a inej havede ktorej nerozumiem ale načo mame deti? Ak čosi nejde tak sú samozrejme navine oni a to by tak vyzeralo aby si dovolovali, ze cosi neviem. Ja ich len skusam a to dost casto. Vidim, ze dierocku si uz prevrtal, kolace Ti asi nezhoreli lebo sa nikto z Tvojich nestazoval ani Mischka. Pokial sa tyka nakazlivosti a chorob z PC toho sa nebojim snad ze si presilis dva prsty s ktorymi pises. Verim, ze Skype si stiahnete rychlo ved je to aspon u nas zadarmo a potom budeme kecat a kecat. Nuz i toto pisanie robi radost a vidis ze aj sestricke v Canade. Preda len ta technika aj spaja a je to super. Nic nam nebrani a bude len na nas ked nebude dovod - pricina alebo ine prekazky spravit si konferencny hovor vsetkych a to bude zas srandy. Evike Ty sa len neboj ked to nepojde tak Riso to zavari. Takze zatial ahojte tesim sa s ostatnymi aka sme my len moderna rodina ahojte Stevulik

7:25 PM  
Anonymous Anonymný said...

Vladusko Vierocka Palusko to je pekne ze mate internet a svoju e-mailovu adresu, len takto aj odpisat mi? HM uz je to tyzden co som vam pisala a odpoved ziadna. Dufam ze sa raz dockam. Miruska

10:27 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home