piatok, júla 14, 2006

Dovolenka

Milí Hujerovci. Nasledujúcich sedem dní vás novým článočkom nepoteším. Dôvod je poetický. Dovolenka. Štartujeme tak o dve hodinky a ja mám pravú cestovnú horúčku. Stále si v hlave premietam, či som všetko zabalila, nakúpila, či nám nič nebude chýbať. Máme dve krabice potravín a zeleniny, keksíčky, perníčky, bábovku, lekváre, bedminton, nafukovačku, knižky, karty, lehátka a ešte veľa, veľa užitočných vecí. Nič nám chýbať nebude, to je jasné, ale viete, keby náhodou...Naše cesty povedú do Talianska, Lignano je cieľ. Množné číslo preto, že nás bude deväť a ročné bábätko k tomu. Tak držte palce, aby nám počasie vyšlo (ja kam idem, tam vždy prší, takže mám menšie obavy). Potom ešte svadba (štvrtá za tri mesiace), a potom už začnem odpočítavať dni nášho augustového zletu. Dovtedy si dávajte na seba pozor, apelujem najmä na Babul a Maťa, ktorí dozorujú na stavbe v Leopoldove (nie väznice, aby ste sa neľakali). Teším sa na vás všetkých...

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Tak som sa dozvedela, že Gabuška je už doma a zatiaľ nič nenapísala.
To ma na tej TA3 dorazili, lebo už nemože vysielať, to vedenie sú nejaký samí ko.... korunovaný.
Nie som si istá, či som písala náš príchod, to viete, tá skleróza.
Tak dorazíme buď 02.08.06 neskoro večer, nechajte pre istotu rozsvietené,aby sme trafili, alebo dorazíme 3.08.06 skoro ráno okolo 5 hod., v tom prípade, budete mať skorého budíčka spojeného s rozcvičkou a preto si nezabudnite telocvičné úbory. Chlapci červené trenírka a biele tričká, dievčatá modre trenírky a hore bez.
Vaša Kaťulka papá

1:08 PM  
Anonymous Anonymný said...

To vieš, Kaťulka, že poriadne naštvali aj mňa, veď všetci viete, aký mám ja názor na naše deti.
Ale pred Gabuškou sa črtajú nové obzory a verím, že im to bude mať kedy všetko spočítať.
Okrem toho už to bolo na ňu málo, potrebuje sa zase niekam odraziť a potiahnuť k vyšším cieľom, inak by to nebola ona.

Som veľmi rada, že my dorazíme až 3. večer, možno až v noci, lebo ja musím ešte 3. robiť. A tak pevne verím, že už budete mať budíček s prípadnou rozcvičkou všetci natrénované a keď my dorazíme, predvediete nám perfektnú spartakiádu a uvítací ceremoniál s chlebom, soľou a - a teraz neviem, ale kapurková sa dáva pri odchode, ale keď človek príde, tiež síce vlezie cez kapuru, no na to pomenovanie nepoznám. Tak všetci hlavy dokopy a vymyslite na to niečo.
E.

3:46 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home