pondelok, júla 24, 2006

Milá rodinka,


živá a zdravá som sa z dovolenky vrátila. Slniečko ma opálilo tak primerane, to viete z úplnej bielej sa za pár dní bronz iba ťažko bez ujmy na zdraví získava. Presvedčil sa o tom aj Martin, keď sa hneď na začiatku zapojil do súťaže o najopálenejšie brucho našej osádky a na konci musel so sklonenou hlavou priznať porážku. Stálo nás to bielu čokoládu. Napriek tomu patril k najkrajším mužom na pláži. Podľa vlastných slov sa jeho telo takmer zhoduje s Michelangelovým Davidom, čo prítomné dámy jednoznačne potvrdili. Absolvovali sme aj svadbu, štvrtú za tri mesiace a opäť sme neostali nič dlžní svojej povesti najdlhšie sa zabávajúcich svadobčanov. Absolútny triumf nám prekazila iba skutočnosť, že odchod bol naplánovaný hromadne autami. Ale aj tak som reštauráciu opúšťala posledná. Nevesta bola krásna a dojatá a najviac sa tešila na svadobnú noc. Miruš mala dôležitú úlohu hlavnej družičky, zhostila sa jej dokonale, obrad ruží, čepčenie, tanec s nevestou, to všetko zorganizovala. Aj debatu s družbom stihla, navyše bola krásna, ako princezná. Jurulík mal dobrú náladu, tancoval zahalený v nevestinom závoji svoj jedinečný tanec nazvaný Cudná Katarínka. Predpokladám, že vám ho s láskou predvedie v Tepličke. Zatiaľ je známych niekoľko termínov, ktoré sa príchodov týkajú. Pištík bude v chalúpke na náš príchod všetko od 28.júla chystať (aspoň tak to napísal v jednom z článočkov), domov pôjde 6. augusta večer alebo 7. augusta ráno. Kaťulka svoj príchod upresnila v rozmedzí 2. augusta neskoro večer alebo o deň neskôr pre zmenu skoro ráno. Na večerný príchod požaduje rozsvietené svetlá, na ranný rozcvičku v úboroch. Mužské lýtka a dámske stehienka sa jej vidieť zachcelo... Ranná rozcvička však vo všeobecnosti nie je zlý nápad, telo umorené turistickými a inými výkonmi potrebuje rozhýbať. Takže vás vyzývam, nezabudnite na trenírky, tričká a jarmilky! Akurát so stanovením rozcvičkového času zrejme budú ťažkosti, ale drobné malichernosti vyriešime priamo na mieste. Evička pricestuje 3. augusta večer, želá si spartakiádu a tiež privítanie chlebom, soľou a alkoholom. Nemecká osádka má podľa posledných správ doraziť 29. júla ku Kaťulke. O ich ďalšom postupe zatiaľ nevieme viac, ale predpokladám, že v krátkom čase aj túto informačnú medzeru doplníme. Čo sa týka rodiny Švagerkovej, musíme počkať na verdikt Univerzitnej knižnice, či Martina na dovolenku pustí a kedy. A podľa toho uvidíme. Do úvahy prichádza streda a tiež štvrtok. Špecifické požiadavky na privítanie nemáme. Zatiaľ. Pištík už dúfam intenzívne pracuje na Hujerovskej dovolenkovej príručke a čoskoro si jej znenie budete môcť prečítať. Dovtedy časujte formu na veľký letný Zlet Hujerovcov...

7 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka ja by som sa len Katulky chcela spytat ci trafi bo sa ide na inu chatu ako sa chodievalo ked bo Tomasko este malilinkaty. Na svadbe bolo uzasne no i som mala vela starosti, najlepsia prihodka z kostola bola ked som zenichovi kradla prstene z vrecka saka na zraze blizsie vysvetlim. Paaaaa.Miruska

9:05 AM  
Anonymous Anonymný said...

Jaj Miuš, to si ma úplne zaskočila, veď ja krepa neviem ,kde má Pištík tú novú haciendu! No , ale dúfam, že ho všetci dobre poznajú a že v noci budú svietiť a ráno sa opýtam prvých pasákov kráv.Je to dúfam ,stále v Tepličke, tak kaine panik!

10:26 AM  
Anonymous Anonymný said...

Než som stihla zareagovať, už sa mi sem vtesnala Kaťulka. Dnes sa nebudem veľmi rozpisovať, až zajtra. O chvíľu si idem zaspievať "Vytrhli mi zub...", tak som už taká nervéz, že ani dýchať neviem. Ale jedno je isté - všetkých budem v Tepličke strašiť.
Tak zatiaľ pá.
E.

10:38 AM  
Anonymous Anonymný said...

Moji mili, prave som dopisala prispevok a po stlaceni nespravnej formulky som to aj do stratena poslala niekde do paze. Tak sa pokusim zhrnut aspon to co som tam umelecky dopisala. Uz sa na Vas velmi tesim, postupne vsetko pripravujeme, ale najvacsi priblem bude pre mna asi kvalitny a identicky telocvicny ubor,ale nieco urcite vymyslim, aby som Vas ohurila. Svadba bola fakt perfektna, ale najperfektnejsia bola Mivi, nielen ze bola krasna, ale aj uplne uzasne zvladla vsetko co mala krvopotne pripravene. Ved ako inac, ked je Hujerova. V piatok sme robili pierka, na ktore vlastnorucne vypestovala rozmarin, boli sme s pracou hotovo o pol druhej v noci. S jej cerstvo urobenymi umelymi nechtikmi to islo totit tazsie.No Evulik, dufam, ze bolest pretrpis a my pretrpime Tvoj neprekonatelny "usmev."Tesiac sa na Vas zdravi.ZabaBO

1:26 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahoj decká, už som späť, zatiaľ to vyterá, že aj fit. trošku to este pobolieva, ale však sú tu nejaké letné novinky farmaceutiky, tak testujem.
Škoda, zabudla som sa vyfotiť, boli by to snímky na kšefty, mohla som ich predávať miesto visiacich zámok na chladničky pre tých, ktorí by mali schudnúť a v noci nežrať. Dnes mi zubár nasadil provizórny mostík, ktorý by mi mal vydržať až kým sa vrátime z dovolenky. Hrozí mi, že, napriek mojej snahe schudnúť, predsa len schudnem, lebo tými zubami nebudem môcť hrýzť.

Bóžiké, tiež vytváram snahu o získanie telocvičného úboru, aby som nevytŕčala z davu, mohli by ste ma zašľapnúť. Tento nápad sa nestretol s nadšením u môjho manžela, ale čo už, veď aj tak bude spať na sene.

O tom, že naše deti sú najkrajšie, som nikdy nepochybovala a že sú k tomu ešte aj šikovné - veď majú byť po kom.
Miui, keď sa to vrece so svadbami v našej rodine roztrhne, budeš mať v tom prax.

Kaťulka, keď budeš hľadať futbalové ihrisko, kde sme chodili s Tomáškom keď bol ešte maličký, mala by si sa priblížiť k tomu domu v Tepličke. Pôjdeš hore k tej Jednote na konci dediny, tesne pred ňou sa zvrtneš doľava a už si blízko. Ak sa pomýliš, si v Ptici, ale to nevadí, Kamil má predsa Orange kartu.

Papa, tešiť sa budem až tam.
E.

2:33 PM  
Anonymous Anonymný said...

Draha rodina,
ako vidim,sokolici sa zlietaju, budete si uzivat.Je to velmi dobre,ze vas mozem sledovat aspon z dialky,aj ked nic uzitocne neviem prispiet.
Evike,Ty si davaj pozor na zuby, ozaj mas vybornu prilezitost zhodit nejaku tu vahu.Nie ze by si bola tucna,len prijemne zaoblena. Ako aj my vsetky zabicky a zabaci.
Pocujem o nejakej svadbe,neviem koho ale uz by bolo dobre uvazovat aj o nejakej pre nase krasavice, ktore su aj velmi mudre a schopne, niet im paru.Ja sa toho od Davida nedozijem,nema jednoducho cas,
kedze sa musi najprv vyhrat s kamaratmi.Ti su take iste polena ako on.Milka Volnikova ma uz jedneho vnuka,cez tyzden ho varuje, v Sept.caka vnuka od druheho syna a v Dec bude treti vnuk.Sami chlapci,v Kanade bude plno Volnikovcov.
Tak teda to je asi vsetko,dobre sa pobavte,dajte Bacha na to seno a nezabudnite ani na nas.Budem netrpezlivo cakat na opisovanie zazitkov,tak mi potom dajte vediet.Stefanko je vyborny poriadatel,nezabudnite mu podakovat.
Vsetkych bozkava Miruskina teta z Kanady.

5:55 PM  
Anonymous Anonymný said...

Pre upresnenie pre tetušku Gabiku, vydávala sa naša sesternica z BB ocinovej sestry Marulky najmladšia dcéra Mary. A ja som robila hlavnú družicu, Mary vravela že by som sa mohla živiť organizovaním svadieb. Miruška

10:16 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home