štvrtok, septembra 28, 2006

Michalské hody

Tak k nám do Karlovej Vsi opäť zavítajú Karloveské hody. Aby ste boli o čosi múdrejší, tak vedzte, že tieto hody nesú názov podľa patróna miestneho kostola (toho staršieho). Konajú sa vždy koncom septembra pred alebo po svätom Michalovi. Nebudú chýbať víno, burčiak, opití miestni štamgasti a nejaké tie tradície. Napríklad stavanie hodového stromu, či pletenie hodového venca. Interesantné. No pre príslušníkov rodiny Hujerovej pramálo atraktívne. Čaká ich totiž tradícia rodinného zletu. U Boženky, so stolom prehýbajúcim sa pod dobrotami. Dve kačice, jedna hus, dve kurčatá pre chlapcov, obrovský hrniec červenej kapusty a veľa, veľa lokší. K tomu dobré vínko, pre odvážnejších aj burčiak a pevne verím, že ani dezert nebude chýbať. Čo, teda vlastne kto bude chýbať, to je jasné už teraz. Kanadská vetva (zase sa vyhovárajú na vzdialenosť), Jurulík (má stretávku z SVŠ-ky po 35 rokoch), Palinko (má veľa práce) a Kamil (tiež má veľa práce, aj keď neviem, či to iba nehrá. Napríklad mal dnes betónovať a bol namiesto toho v hospode. Ale každopádne už poznáme Kaťulkine zámery na vybudovanie zimnej záhrady. Jurulík sa teší, že si tam ako dôchodca oddýchne. Snáď o desať rokov bude hotová). Ospravedlnenia sa prijímajú, aj keď s varovným prstom. No a na všetkých ostatných sa teším. Neviem ako vy, ale mne sa už teraz slinky zbiehajú.

P. S. Myslite na Mišku. Poobede ju čaká operácia. Tak aby dobre dopadla...

6 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Maly sme rozhovor zo chefom.
Mezy dezember a Januar budu sa smenit klienty a banky.
To snamena, ze bude velka robota
a nigdo nedostane volno.
Ale ja som si richle kupil let.
Pridem 23. Dezembra (sobota 21:25)
a odletim 26. Dezembra (Utorok 21:50).
Boly to skoro posledny leti na ti dny, a som sa musel richle
roshodnut.Duvam ze som nikomu
nepokasyl plani, ale keby som
nekupil ti leti by som mal na vianoce picu a ne rodinu.

Tak maite sa a us sa tesym na vas.

8:32 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahoj Paluško, som veľmi rada, že sa na nás tak tešíš a to vieš, že aj my na Teba. Aj keď môj kolega, ako starší, skúsenejší pán tvrdí, že tá pi... je lepšia ako rodina.
Ale myslím si, že to hovorí len tak zo závisti, lebo on nemá takú rodinu ako my.

Gabuška, zabudla si napísať, že sme oslavovali aj Babulkine narodeniny.

Ako inak, zase bolo výborne.
E.

9:27 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahoj Palinko,
ani si nevies predstavit, aku mam radost. V sobotu sme planovali Vianoce a predbezne sme sa dohodli, ze budeme v Bratislave, len Katka sa chysta do Kanady. Tvoj tatino a mamina povedali, ze sa musia dohodnut s Tebou, ale Ty si to excelentne vyriesil. Mas to u mna. Dam si zalezat, aby Ti Jezisko doniesol pekny darcek. Zelam krasny den a uzivaj si to este bez rodicov.
ZabaBO

10:09 AM  
Anonymous Anonymný said...

Nereálne sa stalo skutocnostou a stihol som este zaver hodovania. Nie je mi ale jasne preco po kratkej chvili mojho prichodu sa vsetci Hujerovci postupne zacali vytracat niektori aj potacajuc sa. Zhusi mi nechali ten nejtvrdsi kus a z burcaku spodok, tak som musel pit tvrdoo. Este ze tie lokse boli makulinké. Do najblizsieho srebania
jurulik

12:19 PM  
Anonymous Anonymný said...

Vies ocinko ako sa hovori kto neskoro chodi sam sebe skodi, Uz si si mohol zvyknut ze kto zavaha nezere. A mi nehovor ze na stretavke si sa nenapapal do sytosti. Inak dedko je nasraty ze si sa nezastavil doma ked si bol v BB. A prasok ma cakal na schodoch. Majtee saaaa. Pridem zrejme v novembri packooo. Miruska

3:05 PM  
Anonymous Anonymný said...

Cau Pali, dufam, ze Ti ten let vyjde a ze budes s celou rodinou. Mne bude docela smutno, ze tiez nebudem s Vami, ale na druhej strane mi je zase luto Gabiky a Davida, predsa to maju trochu dalej a kazdy rok nemozu prist.Chcem aby aj Tomas videl zase kulturu vianocnych sviatkov v inej krajine, snad nam to vyjde. Mozno aj my skoncime v Bratislave, ked nam bude fenka harat, tak nepoletime, ale zbalime jednoho psa a prifrcime. Vasa Katulka

8:32 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home