utorok, marca 07, 2006

Utorok


Ste úžasní. Takto nejako to cítim. Mám po relácii, ktorá nedopadla práve najlepšie (použila by som vulgarizmus, ale som predsa nejaká dáma, no nie). Celá zničená som si sadla za počítač a len tak zo zvyku som si klikla na stránku. Že či na nej niečo nepribudlo. Pribudlo. Niekoľko vašich komentárov (presne štyri, od Evičky, Boženky, Kaťulky a kamilka) a ja sa ja vďaka nim usmievam. A teším sa, že ste sa rozpísali. Len tak ďalej. Reagujte, komentujte, inšpirujte. A ja sľubujem, že pridám ďalšie fotky a ďalšie rodinné historky. Určite mi dáte za pravdu, že nie všetko je ideálne v tej našej 19 člennej famílii. Že by občas nezaškodilo hovoriť o veciach, ktoré nás trápia. A z času na čas pred niektorými nezatvoriť oči. No napriek tomu stojíme za sebou . A nech to vyznie akokoľvek pateticky, máme sa radi. A to je najdôležitejšie. Možno nie vždy, ale predsa by babička bola šťastná. Vlastne je. Keď nás zhora kontroluje.