piatok, júla 02, 2010

Výzva

Po telefonáte s Pištíkom sa na vás všetkých obraciam s dôležitou výzvou. Vzhľadom na blížiaci sa jubilejný 5. ročník Hujerfestu je potrebné nahlásiť predpokladané príchody, odchody a dĺžky pobytov v malebnej obci pod Kráľovou hoľou. Platí, že chata je voľná týždeň pred a týždeň po našom zraze. Preto je potrebné, aby ste Pištíkovi telefonicky, mailom, skypom alebo po holubovi dali vedieť kedy dorazíte a dokedy sa zdržíte. Čím skôr.
Ďalej treba doladiť jedálniček. Raňajky budú v podobe tradičných tepličských stolov, v sobotu sa griluje, v nedeľu dojedáme zbytky, takže nám ešte chýba štvrtok a piatok. Môžeme opäť variť guláš a taktiež navštíviť reštauračné zariadenie. Predpokladám, že bratislavská vetva urobí základný plán a pomocou internetu doladíme detaily.
Pre zaváraniachtivých jedincov dávam do pozornosti prípadný nákup želírovacieho cukru, gelfixu a viečok v predstihu. No a oslavujúci jedinci nech nezabúdajú, že rodinu je potrebné pohostiť. Vy ostatní trénujte hymnu.
Že si máte vypísať dovolenky, to dúfam netreba pripomínať. Ale pre istotu opakujem, nezabudnite Pištíkovi upresniť vaše pobyty.

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Ahojte moji milí,
tak sa hlásim ako prvá, my prídeme v stredu večer, t.j.28.7.. Mivi má nejaký problém s týmto termínom, ona príde pravdepodobne až v piatok večer, z čoho som veľmi smutná, ale ... . Vrátila som sa v nedeľu večer z dovolenky v Chorvátsku,ktorú som dostala ako darček od Majky a kde som vetrala hlavu, naberala novú energiu a liečila hlavne moju kožičku na rukách a nohách a kľby.To more je fakt zázračné.My nemáme oslávencov, tak budeme len v úlohách gratulantov.Budeme odchádzať v nedeľu večer, prípadne v pondelok ráno, podľa toho, ako to bude mať Gabča v práci.Mivi zostáva celý týždeň, aby sa zrekreovala.Už sa na Vás veeľmi teším. Vaša ŽabaBO

3:05 PM  
Anonymous Anonymný said...

čauky rodinka, tak naša Unhoštská
vetva chce prísť v stredu, ale ešte upresníme príchod, lebo to berieme cez Olomouc.Kdo chce niečo od nás, západnejších susedov, nech mi napíše včas, aby som mohla vyraziť do obchodov. Už sa moc na všetkých tešíme Vaša Kaťulka s rodinou.
Hlavne Všetci opatrne, aby sme dorazili zdraví!

11:24 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home