sobota, mája 08, 2010

Žena zákona


Veľká rodina so sebou prináša rôzne výhody. Povedzme si to na rovinu, nielen po duchovnej stránke. Osobne som sa o tejto skutočnosti presvedčila pri príležitosti môjho životného jubilea. A to hneď dvakrát. Na druhej strane, rodine sa zase dvakrát dobre najedla, takže to bola vlastne obojstranne výhodná záležitosť. O oslave mojich narodenín píšem aj preto, lebo nedeľa bola predposledným dňom veľkonočnej Hujer tour. Podávala sa šunková rolka s chrenom, šampiňónová polievka a sviečková s brusnicami, pochutili sme si na orechových suchároch a medových rezoch a dodegustovali ďalšie tri vína, na ktoré nám v sobotu sily nestačili. No a potom prišlo na hodnotné dary, za ktoré všetkým ešte raz veľmi pekne ďakujem. Žena zákona osobitne ocenila pracovné pomôcky, ktoré určite zohrajú dôležitú úlohu pri znižovaní kriminality v štvrtom bratislavskom okrese...
A poďme na nedeľnajšie perly ducha (aj keď tentokrát ich zaznelo iba zopár):
,,Niečo je zle, môj muž pije vodu," hovorí so strachom v hlase Kaťulka. ,,Ten tomu musel včera vykúriť," uvádza veci na pravú mieru Riško.
,,Do Tatier prídeme na dubáky prvý júlový a posledný augustový týždeň," ozrejmuje vlastný kalendár Evička.
,,Ja s Evike nemôžem ísť na jednom plti, budeme musieť počkať, kým bude vysoká voda," vyjadrila sa Kaťulka k programu Hujerfestu. ,,No, vy dve pôjdete ako propeler," dodal Riško.
,,Včera vyhral Kamilko a v piatok Juruílk," oznamujem výsledky súťaže radikálneho krídla v konzumácii alkoholu. ,,Ale kdeže, v piatok vyhrala naša mutti," zamieša poradím Martinko. ,,Jurulík nech robí, čo robí, vždy je druhý," smutne konštatujem. A v pondelok opravujem, že jedno prvenstvo predsa len získal :-)
No a samozrejme fotodokumentácia, tá nesmie chýbať.

P.S. Ešte malé vysvetlenie k fotke pri tomto článku. Sú na nej všetky babičkine vnúčatá. Keby sa vám zdalo, že nevidíte Davida, tak sa lepšie pozrite na moje ruky. A tí, čo márne hľadajú Palinka, nech sledujú ruky Babulkine :-)

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Ale-vobec sa nevyhovaram.Ozaj som
si zaspominal ako to bolo pred 40 rokmi.Velky rozdiel ani nebol.Vtedy s nami spal Pista a po tyzdni nas zachranila jeho mama.Jednoducho ho prisla zobrat domov.Teraz s nami spava Myska.Akurat Pista nevrcal a neplzol-vtedy.Teraz ma pre zmenu zachranila prostata.Zobrala si ma do nemocnice.Ale vyzera to ze budem zase v poriadku.Ozaj neviete kto by postrazil Mysku?

Dodatok k degustacie. Ddk.

6:02 PM  
Anonymous Anonymný said...

Cau rodinka,mne sa k degustacii uz clanok nevosiel.Fotky z oboch prispevkov su fantasticke.Uz som Gabiku upodozrievala, ze tych spacov tam dava furt tych istych, ale zmylila som sa, pribudli aj novy. Ovsem, niektory si dlho nepospali, lebo ich vytlacili dalsi cakatelia, ze Evicka?
To Ti teda nezabudnem, pri najblizsej prilezitosti vratim.
Vladus,daj ju na vikend Palinovi!
Zdravi Vas Vasa Katulka

3:22 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home