nedeľa, marca 29, 2009

Po zasadnutí organizačného výboru

Milí účastníci 2. ročníka unhošťského Majálesu zbystrite pozornosť. Prichádza ďalšie upresnenie pokynov na túto vskutku nezabudnuteľnú akciu. V piatok rokoval organizačný výbor a poveril ma, aby som vám tlmočila nasledovné:
1. Jedálniček
V stredu konzumujeme to, čo si prinesieme (a čo nám s láskavým dovolením poskytnú domáci), vo štvrtok je v pláne guláš, v piatok máme grilovací deň, v sobotu si pochutíme na špagetách a na nedeľu sme naplánovali mäsko s ryžou a mrveničkou. Na skúsenejšej generácii teraz je, aby dohodla podrobnosti, nech každá rodina vie, čo má priniesť. Prípadne, čo sa nakúpi a rozúčtuje priamo na mieste. Posledné Vianoce boli v tomto smere na veľmi dobrej úrovni, tak dúfam, že na ne s úspechom nadviažeme.
2. Olympiáda
Vlaňajší pioniersky tábor priniesol vzrušujúce zápolenia rodín, na ktoré dodnes s láskou spomíname. Preto sme rozhodli aj tento rok zaradiť športovanie do majálesového programu. Počas návštevy Grécka sú v pláne olympijské hry. Jednotlivé disciplíny ostanú do poslednej chvíle v tajnosti, minimálne jedna si však vyžaduje dôslednú prípravu a tak vás s ňou oboznamujeme už teraz. Úlohou manželských párov je nacvičiť tanečnú choreografiu na hudbu z muzikálu Mama Mia, konkrétne na pesničku Dancing Queen. Povolené je všetko, vrátane akrobatických figúr, pričom v rámci rodovej rovnosti môže dvíhať kto chce koho chce. Pre inšpiráciu malá ukážka z filmu. A ešte prosba adresovaná Kaťulke: Na trampolínu sa naozaj vykašli (Meryl Streep na rozdiel od teba nečaká na nový kolenný kĺb).
No a na záver chcem ešte povedať, že organizačný výbor sa už na vás všetkých veľmi teší. Dúfam, že sa tešíte aj vy. Verte mi, okrem iného sa dočkáte aj veľkého polnočného karnevalového prekvapenia...

13 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Milí moji, myslím si, že takú choreografiu, ako bola v ukážke, hravo zvládneme všetci, len Kaťulka musí dať vyrobiť mólo pri rybníku, naši chlapi si tam prinesú stoly a pitivo, Kaťulka rozvešia bielizeň na šnúry a my môžeme poskakovať.
Neviem ale, ako chcete dosiahnuť manželskú choreografiu, hlavne tie z nás, ktoré aj keby išli na tancovačku, určite na manžela spoliehať nemôžu. Zabezpečí nám Kaťulka nejakých miestnych seladonov, aby bolo s kým tú choreografiu predvádzať?

A ešte jedna dôležitá otázka:

AKO SA BUDÚ PREZENTOVIAŤ ČLENOVIA (hlavne členky) ORGANIZAČNÉHO VÝBORU??? Budú sa len s chichotom prizerať???

E.

2:29 PM  
Anonymous Anonymný said...

Vážení nechajte sa prekvapiť. Chcem len podotknúť, že choreografiu si máte nacvičiť s vlastnými manželmi. Takže vážené dámy zabudnite na miestnych seladonov!!!
Vaša Miruška

2:34 PM  
Anonymous Anonymný said...

Čau moja rodinka.
Aké mólo pri rybníku?
Ja už to mám premyslené , ale trochu mi to nevychádza.
Dosky na mólo mám, žumpa je plná, ale neviem, ako do nej naskáčeme cez ten malý otvor. Tade sa pretiahne len náš organizačný výbor, no ale kdo to potom bude ďalej organizovať ?
Jaj, jaj mám to ja ale problémy !
Vaša Kaťulka

2:54 PM  
Anonymous Anonymný said...

Vieš si predstaviť, Kaťulka, ako budú organizovať z tej žumpy, keď si organizujú, budú si aj cvičiť! V tej žumpe. A my ich budeme bodovať, kritériá si ešte vymyslíme.

E.

7:25 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodina
A Vy ostatní ste bez pripomienok, bez komentára alebo nemáte čas písať a už doma usilovne nacvičujete?
Juj už sa na Vás všetkých veľmi teším, aj na to že si oddýchnem máme tu v práci riadny zaberák, dohadzujeme databázy, denne vybavím okolo 50 ľudí, táto kríza je hrozná stále sa prepúšťa.
Mám Vás rada
vaša Miruška

7:24 AM  
Anonymous Anonymný said...

Cau banda.
Kto nevie tak mu pripomeniem ze
64 rokov som prezil bez zlomeniny.
To chcete aby som si na stare kolena ublizil?Ja tancovat.
Nee.Ja budem robit statistu.
Vierka moze tancovat okolo antic-
keho stlpu a hned mame aj body za
Grecko.Zatial servus.Moc sa na vas
tesim.
Ddk.

9:06 PM  
Blogger gabuska said...

Neviem ako vy, ale ja mám stále v živej pamäti Vladuška krepčiaceho odzemky a iné tanečné kreácie pri terchovskej muzičke. Stačí ich oprášiť a namiesto na ľudovku predviesť na Abbu.Skrátka, žiadne výhovorky...

10:16 PM  
Anonymous Anonymný said...

Draha rodina,
stretnutie sa vam blizi,stale na to myslim.Skoro mi to aj vyslo,ale
"skoro" v tomto pripade znamena nejake tie 3000 km trafit vedla.
Tak sa len pekne pobavte,pospomi-
najte atd.Len si prosim vas nevykrutte krky a chrbtice,naozaj to nestoji zato.
Budem na vas mysliet a dufam,ze mi to na jesen vyjde.A hadam aj Davidovi.
P.S.nezabudnite nafotit vela snimkov,nech sa potesime.
Vsetkych bozkava M.t.z Kanady

6:52 AM  
Anonymous Anonymný said...

Halo banda.
Jak fcul rozmyslam tak ma napada ,ze okrem chujovyn by sme
mohli spravit aj nieco uzitocne.
Preto navrhujem dve moznosti.
Prva:upratat Kamilovi dielnu,zaroven ulozit naradie .
Druha:Skusit spolocne mamin recept
na tahanu strudlu.Snad Katka obetuje
jeden,dva obrusy.
Kto je za prvu alternativu nech
si donesie rukavice a prasky na
nervy.Kto za druhu tak pohlada
recept na tahanu strudlu.Ja nebe-
rem prasky a preto skusim strudlu.

Ddk.

8:38 PM  
Anonymous Anonymný said...

Vladuš, dostal si najlepší nápad storočia. Teda ten druhý. Som za štrúdľu.
V Unhošti si ju nacvičíme a na Hujerfeste v Tepličke ju môžeme na amfíku predávať. Ak sa nám vydarí, ešte sa nám o ňu aj pobijú.

Neviem ako je kto s kondvičkou, ako by povedali deti, ale ja som dolámaná už teraz, tak v Unhošti sa môžem akurát tak vyrovnať. Dúfam, že sa mi podarí tam prísť, veď viete prečo, nebudem to tu spomínať. Jeden nevie...

Zatiaľ sa mi majte, tešiť sa budem až potom.

E.

1:42 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte všetci,
Eviku ma predbehla, aj ja som chcela povedať, že s tou štrúdlou je to uzasny napad.Inak, v Madarsku sa tiez pecie strudla, tak sa vobec neodklonime od danej temy. Eviku by mohla priniest ten mamin obrus, snad sa nam to potom zadari.Ta dielna, bez urazky majitela, je nekonecny pribeh, tak do toho sa radsej nepustajme.Nedohodli sme sa este na velmi dolezitej skutocnosti, ktorou je proviant. Pytala som sa vcera Stevulika a on mi povedal, ze nech Vladko rozhodne ako si podelime ulohy.Uz sa na Vas velmi tesim.Vasa ZabaBo

9:00 AM  
Anonymous Anonymný said...

Na poslednu chvilu,
volim za strudlu,e-majlovala som jeden recept(mnou nevyskusany)nasmu bratovi do Frankfurtu.
Tym ktori volili za upratovanie navrhujem navstevu do Kanady,tu si pridu na svoje v mojej garazi!
Bozkava M.t.z Kanady

11:17 PM  
Anonymous Anonymný said...

Gabuška
Makám, makám ja čakám, že dáš pár záberov a nič

Vaša Miruška

10:49 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home