pondelok, júna 29, 2009

Promócia


Tak som sa nemýlila. Všetci Hujerovci sme srdečne pozvaní. Do auly Univerzity Komenského na Šafárikovom námestí, kde bude Romuško 10.7.2009 o 17.00 hod. slávnostne promovaný a bude mu udelený titul Magister. Konkrétne absolvoval štúdijný odbor telesná výchova a šport, špecializácia regenerácia na Fakulte telesnej výchovy a športu Univerzity Komenského v Bratislave. No a potom sme očakávaní v Modrom dome, aby sme tento významný deň zajedli a zapili ako sa patrí. Kto chce, môže v rámci gratulácii zablahoželať aj mojej maličkosti k titulu o písmenko dlhšiemu...

4 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Frankfurt se tesi a gratuluje.

10:12 PM  
Anonymous Anonymný said...

Cau Roman ,

omluvam sa , je som ti do tetka
nagratulaoval ... ale mam teho
moc :-)

s priatelkou mame novy byt , a je tam robota jak na keby sme stavily barak ...
uz 3 tyzdne jenom spym a robym ... :-)

tak ja ti gratulujem , a tesym sa
ce mame dalseho akademyk v rodine...

duvam ce sa sase uvydime a dame sy nato pivo :-) alebo kofolu ...

8:42 AM  
Anonymous Anonymný said...

Romuškovi sme už zablahoželali a na promócie sa moc tešíme.
Strašne ma mrzí, že Gabika sa zo svojím úspechom nechce pochváliť.
Ja som strašne na to hrdá, lebo už ako maličká mi v električke, keď sme išli okolo univerzity povedala, ža aj ona raz bude tam promovaná.
Dodržala to a dnes sa može hrdiť s titulom JUDr. Blahoželáme !!!
Vaša Kaťulka

11:58 AM  
Anonymous Anonymný said...

Nuž Romčo, tak sme oslávili aj Tvoj veľký úspech, priznám sa, že na promóciách som aj slzu pustila. Neviem prečo, ale stále sa mi, pri tom nástupe, premietali v hlave obrázky z detstva, keď sme Ťa mali so sebou cez prázdniny. Keď si mal zhruba 3 roky, boli sme na Lipne a Ty si nechcel chodiť bez gumákov a zimnej čiapky, potom v Chorvátsku, keď si bol už takmer dospelý, ako si si močil nohu vo vedre, lebo Ťa pálila z morských ježkov.No najviac sa mi premietali obrázky z Tvojho plávania, ale ešte aj z obdobia, keď sa len uvažovalo o tom, aby si začal plávať, lebo si bol taký malý krásny tulenček. No a za úplnú čerešničku na torte považujem Tvoje skákanie na gumenej veľkej lopte s dvoma uškami. To určite nikto nedokázal a ani nedokáže, bolo to jedinečné. Tak Ti želám, aby si aj v živote tak úšasne pracoval a preskackal sa k tým najvyšším métam. ŽabaBo

2:44 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home