utorok, júna 02, 2009

Kolaudácia

Znie to neuveriteľne, ale naši veční kočovníci sa konečne usadili. Po dlhých rokoch sťahovania a presúvania z jednej mestskej časti našej metropoly do inej mestskej časti našej metropoly našli miesto, ktoré sa im tak zapáčilo, že sa rozhodli na ňom zotrvať. Niet sa čo čudovať, nehnuteľnosť je to priestranná, jej súčasťou je bazén i menší vinohrad. Ale aby sme mali všetci istotu, že tentokrát je to tá správna voľba, sme pozvaní na kolaudáciu. Takže 6. júna presne o 12.00 hod. na Alstrovej 112 v Bratislave. Pri príchode pred škaredú drevenú bránu treba zatelefonovať Pištíkovi, Katke, Babulke alebo Martinkovi. Roxi ešte telefón nedostal.

3 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Čau rodinka, tak ja neviem, ale Astrovú 112, som našla vo štvrti Ružinov. Kam vlastne ideme na tú kolaudáciu? Mám na to len dva dni, tak aby som nebehala po Bratislave,
jak blb, lebo už sa to všetko zmenilo, jak som preč.
Vaša Kaťulka

2:33 PM  
Blogger gabuska said...

Kaťulka drahá, vieš ako je to s tým krajčírom. Najprv dvakrát meraj a potom raz rež. Tak ti odporúčam dvakrát čítať a raz hľadať. Lebo ideme na Alstrovu ulicu. Nie Astrovu. Tak skús ešte raz. Dúfam, že trafíte (veď máte navi, ale pozor na turisticke mapy):-)

7:39 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak, milá Gabuš, ja som síce hŕ hŕ,ale otvorila som si tú adresu priamo v Tvojom článku a aj tak mi to ukázalo Ružinov. Včul buď múdra , cha !
Tvoja milujúca tetuška

1:06 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home