piatok, júna 22, 2007

Pohroma


Agentúrna správa

Bratislavou sa včera večer prehnala búrka sprevádzaná silnou víchricou. Hasiči mali počas noci vyše 70 výjazdov k vyvaleným plotom, odtrhnutým strechám a vyvráteným stromom, ktoré popadali na komunikácie. Napriek mimoriadnemu úsiliu ani ráno ešte neboli so všetkými odpratávacími prácami hotoví. Našťastie sa všetky mimoriadne udalosti zaobišli bez zranení ľudí. Na Dolnozemskej ceste v Petržalke v Ovsišti padol strom na autobus. Na Prístavnom moste sa prevrátil kamión, pre ktorý museli odkloniť dopravu smerom na most Apollo. Pred 19. hodinou sa na diaľničnom obchvate vytvárali rozsiahle zápchy, dopravu riadili policajti. Na Vajnorskej ulici sa zrútila časť nadstavby na budove. Na ceste medzi Bratislavou a Devínom boli na viacerých miestach popadané konáre, blokujúce premávku.
Na viacerých miestach v hlavnom meste popadali stromy a pretrhlo sa trolejové vedenie. Nefungovala svetelná signalizácia. V pohotovosti boli zložky polície, Hasičského a záchranného zboru, ako aj Dopravný podnik mesta Bratislavy. Trolejbusy podľa informácií, dispečingu Dopravného podniku Bratislavy stáli vyše hodinu na Palisádach, na Mudroňovej, Búdkovej a Hroboňovej ulici. Na Žilinskej ulici spadol na trolejové vedenie kábel, takže trolejbusy tu zhruba 60 minút nepremávali. V dôsledku silnej víchrice skončilo jedno auto v okolí Námestia hraničiarov v bratislavskej Petržalke v Chorvátskom ramene. Nehoda sa zaobišla bez zranení, škoda sa odhaduje na 300-tisíc korún.

Nuž a jeden z tých výjazdov smeroval aj do Ružinova na Rezedovu ulicu. Vyvrátený strom totiž z niekoľkometrovej výšky dopadol na čerstvý promočný darček nášho Martinka. Stačilo niekoľko sekúnd a Medulienka bola úplne zničená. Keď mi Babul poslala túto fotku, tak som sa normálne rozplakala. Viem, pôsobí to smiešne, ale predsa len, je to viac ako len auto. Iba pár hodín pred pohromou na slávnostnom obede nám Maťo s láskou rozprával, ako skončil na zjazde veteránov siedmy a že keby sa hodnotilo auto spolu s majiteľom, tak by určite poskočil o pár priečok vyššie. Stále na ňom niečo opravoval, majstroval, leštil karosériu, nech je dojem dokonalý. Jurulík zvykol hovoriť, že motor toho auta, to je šepot lístia. Tak dúfam, že ešte sa na ňom ešte niekedy povozíme (ako vtedy, keď sme sa doň natlačili šiesti a išli do kina na Nema).

7 Comments:

Anonymous Anonymný said...

To je ale smola, ale ešte šťastie, že tam Martin nesedel.Ak ho mal poistené, tak to snáď zaplatia. My sme s Kamilom tiež trnuli, lebo len čo sme dorazili na letisko, začalo všetko lietať dokola, ale lietadlá to neboli.Naše lietadlo pristálo trochu neskor a odletelo s dvojhodinovým meškaním. Domov sme dotazili v poriadku, domček prežil búrku aj krupobitie.Promócia a oslava boli super, ešte raz dík Vaša Kaťulka

9:37 AM  
Anonymous Anonymný said...

No, Maťo to zobral naozaj hrdinsky a nedal veru na sebe znať pohnutie alebo hnutie mysle ani ničoho iného. Nebol som, bohužiaľ, nezúčastneným pozorovateľom, náš dva týždne starý maďarský japonec Swift farby veveričkinho grcu zostal pod tým stromom kolegiálne tiež. Bude teraz spinkať v petržalskom servise niekoľko týždňov a my ideme domov vlakom. Ale potešilo ma, že vedúci servisu je rodina. Volá sa Grgáč...
Marko

9:29 PM  
Anonymous Anonymný said...

pokial nejde o zivot ide o hovno. Matkovi odkazujem, ze som podal tiket na euromiliony a ked boh da a vystreli to tak kupime noveho veterana. jurulik

10:46 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tomu sa hovori smola.Mna by asi
trafilo od jedu.Kurva tolko aut
parkuje vonku.Dufam ze sa da nieco
spravit.Prinajhorsom kabrio.Radsej
koncim ,lebo na to strasne sere.
nechcem byt neslusny.
Ddk.

8:23 PM  
Anonymous Anonymný said...

To je fakt smola a tak som sa tešila že na zraz čo má byť v Poprade pôjdem ako hlavný maskot. Medulienka už zrejme dojazdila.
Vaša Miruška

8:31 AM  
Anonymous Anonymný said...

Mili moji,musim sa priznat, ze aj ja patrim medzi tych, ktori si po tejto sprave aj poplakali. Medulienka mi bola totiz spolocnickou pri mojich zaciatkoch, ked som si uz v dost dospelom veku urobila vodicak. Moje kamaratky sa vzdy smiali, ked vyzerali, kedy pre ne pridem a hovorili, ze ide auto bez sofera.(neviem, co tym mysleli). Neda mi nespomenut, ze babicka sa v nej velmi rada viezla a vzdy ked zasadla na sedadlo vedla vodica len prehodila: "Pripadam si jak královna Alzbeta". Mam ale aj prihodku trochu mrazivu, ked som sa ucila spravne parkovat na nasom parkovisku, tak so pri doladovani parkovania stupila na plynovy pedal miesto brzdy a vyletela som ako stupel zo sampusu, no nastastie nebolo predo mnou ziadne auto. Chladnokrvne som zaparkovala a po vystupeni z auta som sa triasla uplne cela. Vasa ZabaBO

6:29 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka
Ako sa mi máte? Mne je totálne na milú Jarmilu čiže zle z tohoto úžasného počasia už tri dni, ide mi hlavu roztrhnúť, mám chuť si ju odrezať a naraziť na kôl.Blaváci POZOR Švagerková sa blíži, príde už dnes v utorok bo zajtra mám v Blave školenie. Tak zatím páčko
vaša Miruška

2:03 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home