utorok, apríla 23, 2013

Naša tridsiatnička



Do klubu skutočne dospelých Hujerovcov vstúpila ďalšia osoba. Aj keď je to trošku divné, lebo dvojička Evička oslavovala už vlani vo februári. Ale Kaťulka vždy musela byť niečo extra. Aj na svet prišla v nedeľu, odtrhnúc vlastnú matku od sviečkovej, ktorú práve dovarila. Okrúhle jubileum našej mladice sme oslávili v sobotu, v takmer kompletnej zostave. Nebudeme si nič nahovárať, aj našu rodinu pritlačila kríza, peňaženky sa vyprázdnili a hoci sme volili to najluxusnejšie, čo sme doma našli, neboli to žiadne róby. Ešteže oslávenkyňa si dala záležať a privítala nás so šarmom a vkusom sebe vlastným. Dokonca prejavila veľkú dávku skromnosti, keď striktne odmietla akékoľvek dary a uspokojila sa iba so slávnostným obedom. Aspoňže menu bolo honosné. Šunkové rolky v dokonalom aspiku, polievka s domácimi rezancami a na počesť bratov Čechov, ktorí našej žabičke druhý domov poskytli pravé knedlo, vepřo a dokonca aj zelo. Prišlo aj na gratulácie, vo farmárskom duchu, prirodzene. Neprejde totiž deň, kedy by naša Kaťulka nedojila, nesiala, nekosila, či neoberala...plody svojej statočnej internetovej práce. A dokonca sa medzi nás vkradlo aj trošku umenia, vďaka Stanovi Flakovi a jeho obrazom. Najmä ten menší raz istotne vydražia za nemalé peniaze. Čo sa zábavy týka, tá sa mi videla primeraná. Zaspomínali sme si na Kaťulkinu melónovu špecialitu a jej štedrosť, keď na nakŕmenie hladných krkov minula celé svoje vydreté štipendium. Súrodenci sa tiež uzhodli, že za niekoľkými vylúčeniami Kaťulky zo školy a zníženými známkami zo správania boli jednoznačne politické dôvody. No a prišlo aj na tanec. Okrem tradičného ,,houpy houpity“ s Jurulíkom si naša oslávenkyňa vydupala aj vznešený valčík. Vznášala sa po obývačke ako profesionálna baletka. Veď posúďte sami na priloženej fotodokumentácii.
P.S. Už dávnejšie som chcela aj takto verejne Palinovi zagratulovať k jeho bakalárskemu titulu...ale nejak som vždy pozabudla...takže dodatočne virtuálne trasiem pravicou a posielam veľkú pusu. A predpokladám, že ostatní Hujerovci sa pripájajú tiež :-)

5 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Milá moja rodinka, ešte raz Vám chcem všetkým poďakovať za krásnú oslavu, ktorú ste mi nachystali. Bolo to úžasné, moc dobre som sa cítila medzi Vami a som veľmi rada, že Vás všetkých mám.
Vaša Kaťulka

11:10 AM  
Anonymous Anonymný said...

Cau rodinka,
konečne sa objavil nejaky zaujimavy clanocek zo zivota Hujerovcov. Nie ze by sa nic nedialo, ale skutocne 60tka je len raz a stala za to. Neviem ci je to starecka demencia ale bolo to naozaj super a niektore fotky sú dojimave, plne zivota, ziadnej nastrojenosti, proste ozajstne. Stale ma len zaraza skutocnost ze Ta soplanda moja sestra Katulka ma uz tych -siat. Neviem ako je to mozne ved jej stále sibe a to uz nemusi zivit celu rodinu zo svojho stipka.Nesmierne sa tesim, ze sa blizi Taliansko a verim, ze pocet Hujerovcov bude kompletny a dovolenka krasna. Naozaj aby som nezabudol pridavame sa ku gratulaciam Palinovi k uspesnemu ukonceniu bakalarskeho studia. Uz nam zostava iba dufat, ze otvorime rodinnu banku ved deti uz na to vystudovane mame a my stari sa budeme slnit na Maledivach alebo Seyseloch. Ved mame na to pravo ked sme ich na ten zivot celkom uspesne pripravili.Mila rodinka, drzte sa vsetci, ak mate coho, a tesim sa na skore spolocne stretnutie. Stevulik

10:10 PM  
Anonymous Anonymný said...

Jednoducho uzasne!!Tiez sa mi nechce verit,ze Katulienka uz dospela,ved sa to vobec neprejavuje.Ale vek nie su len cisla.Samozrejme mi chybate,hlavne ked ide o taketo milniky v nasich zivotoch.Dakujem Gabike za krasny clanocek a fotky.Palinovi sme uz blahozelali ale pre pripad blahozelame znova.Sme na neho pysni.Vsetkych bozkava ... Mtzk

8:50 PM  
Anonymous Anonymný said...

Aj my dakujeme za krasny den a vecer. Vyborna zabava, o papanicku sa tiez treba zmienit, bolo ako od (pre mna) tety Horanskej, ktora ma naucila varit - a Bobin uzasny chlebík - uz peciem aj ja.
Hlavne Katulke za pozvanie velka vdaka :-)
Na zaver - uz bude kvitnut lipa na Prayovej. Dam vediet, kto bude chciet, nech pride, alebo nazbieram ako vlani.
Magda

10:40 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak ja teda neviem, či ešte môj komentár niekto bude čítať, veď už píšem dosť neskoro, ale medzitým sme sa s Magdou a Stankom stretli ešte raz, verím, že nie nadlho a musím dať Štefanovi zapravdu, Kaťulke, chalabohu, šibe neustále. Tak Vám treba, nemali ste ísť do Prahy, boleli by Vás pánty ako mňa.
A Jurulík spravil aj tataráčik a hoci som ho nemohla jesť, bol vynikajúci. Teda, ako inak!
Dúfam, že sa čoskoro uvidíme, ide deň detí a letná sezóna, tak máme príležitosť.
Palinkovi, nášmu nedobrovoľnému kaskadérkovi, hlavne skoré uzdravenie bez trvalých následkov.
Bozkávajú R+R+E.

5:39 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home