štvrtok, septembra 01, 2011

Dovolenka roka

Aktuálna správa z rodinného diania. V obývačke č. 1 u Evike na Trnávke prebieha sústredenie venované Hujer dovolenke 2011. Doslova o niekoľko hodín sa posádky štyroch motorových vozidiel vydajú na cestu do talianskeho Lido di Jesola, aby si spoločne užili posledné lúče teplého slnka. Mapky už všetci dostali, míting pointy sú dohodnuté, pevne verím, že úspešne dorazia do cieľa. Evike aktuálne všetkých vyzvala, aby ju nasledovali do obývačky č. 2 a oboznámili sa s tým, čo pripravila na cestu. Aby vedeli, čo nemusia kupovať. Vierka sa opýtala, či idú autobusom a Pištík zisťuje, na čo budú Evičke v Taliansku koberce. ,,Tie neberieme, ty blbec." Po chvíli premýšľania sa však Evička opravuje: ,,Števo, dal si mi chrobáka do hlavy, asi koberce predsa len vezmem, nech máme pekný apartmán." ,,A Riško bude šoférovať zo strechy," dodáva Božka. Osobne si myslím, že Evička tajne dúfa, že bude súťaž v bodovaní izieb a víťaz dostane zmrzlinovú tortu ako sladkú odmenu. Ďalšia mimoriadne zaujímavá diskusia sa strhla na tému ,,Počet kotúčov toaletného papiera. Bude 16 dosť?" Tí, čo ostávame doma si môžeme tipnúť. Bude? A budú sa tiež oslavovať Riškove narodeniny. Vraj bude žúrka...

Jurulík práve poháňa Božku, aby sme už išli do Karlovky, tak len veľmi rýchlo...Všetkým Vám želám krásnu dovolenku, užívajte si, oddychujte, vychutnávajte slniečko a nezabúdajte všetko poctivo zapisovať. Pre maróda Kaťulku, Miruškinu tetu z Kanady a nás ostatných neposlušníkov. Nepochybujem o tom, že vám bude fantasticky.

P.S. Čiapky a tričká. Kto ich nebude mať, pripravuje ostatným raňajky. Na tom sa nič nemení.

6 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Milí moji,
Gabika zabudla napísať, že vidiac Evikine vybavenie, teda uz zbalené potraviny,som si 3/4 položiek z môjho papiera vyškrtala. Myslím ale, že najväčší problém je v tom, že nemáme spravený jedálniček.Za tými, čo nepôjdu s nami nám bude veľmi ľúto, (ale aspoň budeme mať koho ohovárať.) :o)))Takže naberieme smer Benátky a filmový festival. Už tam na nás ako na najväčšie jeho ozdoby, čakajú. Vaša ŽabaBO

10:03 AM  
Anonymous Anonymný said...

čau rodinka, tak sme sa dobre pobavili. Eviko, nás vobec nezaskočila, naje sa určite aj malá talianska dedinka.Opatrne na ceste, lebo okrem Vás vyrazili aj kokoti, čo nevedia šoferovať. Určite sa nám ozvite, ako ste dorazili .
Vaša Kaťulka

3:18 PM  
Anonymous Anonymný said...

Nahodou soferovat viem

Ddk.

7:37 PM  
Anonymous Anonymný said...

Moja milá Gabika, zabudla si na najmladšiu Hujerku, Lucku, ktorá sa tiež statočne pripavovala na Taliansko, Nebalila potreviny ale pracovala na svojej kondícii, dokonca bola na sústredení v Chorvátku ako predprípravu do Talianska, aby bola v kondícii a stačila, a držala krok s ostnými Hujerovcami. babaka

2:57 PM  
Anonymous Anonymný said...

A ešte som zabudla v sobotu na obed /17.9.2011/ nás navštívila zúbková víla a priniesla Lucke prvý zábok, s touto šťastnou a dobrou správou prišla Babulka. Boli sme na Tepličke. Sranda je tá, že aj mne aj Babulke sa v noci snívalo, že Lucke vyšiel zábok, ešte sme sa tomu smiali a pozri ho, na obed už bol tu.babaka

3:07 PM  
Anonymous Anonymný said...

No, tak uz je to za nami, ubehlo to velmi rychlo, ale bolo vynikajuco (zaver neratam).

Lucinka bola uzasna, ako sa nechala ospliechavat morskymi vlnami a tesila sa z toho. Akurat musela castejsie pri chichote zatvarat pusinku, slana voda jej akosi nechutila.

Myslim, ze tato dovolenka nemala chybu, mohli by sme si ju niekedy zopakovat. Najlepsie by bolo zasa v lete. Len tak pre istotu.

No a co sa jedalnicka tyka, mali by sme si uz pomaly pripravovat aj ten vianocny, dni ubiehaju, tak aby sme to stihli.

Tazko sa mi po dvoch tyzdnoch zarezava!!!
No a o Risovi ani nehovorim, on je v robote po troch tyzdnoch.
A tiez sa velmi tesil.

Mna sa pytali, ci som este do roboty trafila, lebo v auguste som bola na dovolenke tyzden, dva som robila a potom zase dva na dovolenke, niektori, co mali dovolenky medzitym ma nevideli cele leto.
No, ved aj ja ich.

Zatial sa majte, Gabusku poprosim o nejake foto, na mojich nikde nie som. Neviem, kde som sa zase motala...

E.

10:49 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home