sobota, októbra 13, 2012

Po návšteve

Tak sa nám Miruškina teta z Kanady vrátila za veľkú mláku. Nepochybne udalosť roka ubehla rýchlejšie, ako by som čakala. Neviem, ako vy, ale ja dúfam, že opätovného návratu vzácnej návštevy na rodnú hrudu sa dočkáme skôr, ako za tri roky. Dovtedy si môžeme aspoň fotečky pozerať a spomínať, ako nám spolu dobre bolo. Aj sme sa postretávali, aj trošku kultúrne vyžili, podaktorí si pocestovali a k tomu všetkému sme krásnu jeseň mali. Návšteva, ako sa patrí. Mimochodom, vyzerá to tak, že David sa na Vianoce dočká pravej kapustnice. Hríby totiž colníci nezhabali. Ani ďalšie vzácnosti z Gabikinho kufra... 

3 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Cauko,
nuž čo na to všetko povedať? Asi len toľko, že to bolo apäť zas a znovu úžasné stretnutie plné noviniek a prekvapení a samozrejme Hujerovských doberiaček, preklepov a nahluchlých. Musím povedať aj kedď si už nepametám kto s tým prišiel, že nutnosť učiť sa posunkovú reč nás už asi neminie a čím skôr začneme tým lepšie. Samozrejme, že ani debilníček nie je zlý nakoľko som chcel tolko toho povedať a zabudol som čo. Ako príklad uvediem úžasnú príhodu , ktorú som zažil spolu s Katkou a Gabikou (Kanadskou) počas krásneho výletu a to na prehliadke Trenčianskeho hradu. Boli sme taká menšia skupinka Slovače, ktorá mala milú dievčinku ako sprievodkyňu po hrade s výkladom. Samozrejme, že sme ako správni Hujerovci boli vždy v popredí pri slečne. To že sme nahluchlí a chceme počuť sme sa samozrejme nepriznali. Nuž a takto v poredí sme slečnu zasypávali rôznymi otázkami a asi aj dosť odbornými. Veď nepoviem nič nové, že Gabika sa v histórii aj vyzná a moja maličkosť sa jej snažila čím tým vypomôcť. Po nejakom čase začala byť slečna mierne nervózna asi aj z toho, že sme jej niektoré veci vyvrátili resp. upresnili čo prijala s ospravedlnením, že si to ešte naštuduje alebo pozrie. Nakoniec predsa len po toľkých otázkach a odbornej debate s nami vyriekla:" prosím Vás Vy ste nejakí profesionálni archeológovia? alebo je to Váš koníček? Nevedeli sme čo na to hneď povedať a Gabika vtedy tuším utrúsila, že to my len tak čítame no a ten kto nepozná históriu predsa nemôže o nej hovoriť a diskutovať kto je a čo je. Veľmi jej odľahlo a s usmevom dávajúc si pozor čo nám povie vykladala už ukážkovo ďalej.
Váš Števulík

8:14 PM  
Anonymous Anonymný said...

čau banda, tak toto musím Pištíkovi dať za pravdu. Gabika je chodiaca enciklopédia, až ma to niekedy sra.., lebo som si pripadala vedla nej ako blb. Ked sme boli na výlete na Morave, Mikulčice,Valtice,Hodonín, všade mala trefné pripomienky a doplnky k výkladu, až mi dievčat bolo občas lúto. No škoda, že som tak vela aj Ja nečítala, včul to už tažko doženiem. Vaša Katulka

8:36 PM  
Anonymous Anonymný said...

Draha moja rodina,
vsetkym vam zo srdca dakujem za krasne chvile stravene medzi vami.Ako vzdy, bolo to uzasne.Venovali ste mi cas,pozornost a lasku,za co vam navzdy budem vdacna.Momentalne tu prezivam smutnu skutocnost,ze mi odchadza moja Masenka.Ale taky je zivot,neda sa nic robit.Vsetkych vas pozdravuje a objima Mtzk

6:35 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home