štvrtok, októbra 27, 2011

Katarínske hody

Poznáte to. Keď bude Katarína na ľade, Vianoce budú na blate. A naopak. No a u Hujerov bude Katarína na dobrej nálade. Dovolím si poznamenať, že konečne. Predpokladám, že na Alstrovej (Kaťulka, Alstrovej, nie Astrovej) nás navyše čaká už tradične dobré jedlo, pitie. A to všetko v sobotu, 26. novembra. Okrem Katarín (v počte 3 ks) oslávi meniny aj Maťko a pripravte si vecné dary aj pre narodeninových oslávencov Babulku, Maťka, Štefanovu Katku a Jurulíka. No a ešte si pripravte perá a poznámkové bloky, budú sa prejednávať tohtoročné Vianoce. Konkrétne miesto pobytu, jedálniček, koláčniček, no a mohli by sme napísať aj list ježiškovi.
Vidíme sa v Rači, milí moji...a ja si dovtedy odskočím na pár dní do tepla, ak sa nenahneváte :-)

6 Comments:

Anonymous Anonymný said...

A poznate toto:
studeny jun v stodole kun

Ddk.

7:43 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte rodinka !
Doparoma, už tu budú zase vianoce, čo keby som ich zrušila ?
Na oslavu sa strašne teším.
Gabika, dávaj pozor v teplých krajinách a nezabudni na dobré vychovanie !
Vaša Kaťulka

2:19 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka
velmi ma to mrzi ale katarinskych hodov sa nezucastnim bo som chora mam zvysenu teplotu kaslem smrkam a boli ma cely clovek. Zajtra teda vo stvrtok idem k lekarke.
Vaša choručká Miruška

9:55 PM  
Anonymous Anonymný said...

Samé Jóbové správy.
Chorá Mirka, chorá Unhošťská Katarína a čo je viem čo nás ešte prekvapí. Nuž čo, staroba sa hlási, nemoci nás čo raz častejšie prepadávajú a tlačia do postele. Asi si budem musieť tú kačku, kapustu a lokše jesť sám so sebou a sám vedľa seba. Už len že by prifrčali dôchodcovia z Frankfurtu. Aj by sme zabalili aby nemerali cestu nadarmo. Dúfam, že zvyšok rodiny si dôkladne vyprázdni črevá, narobí chute a hlavne príde. Zatial čau
Števulík

10:08 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojte Hujerovci,
tak ja urcite pridem, lebo to si nenecham ujst. Nastartujem barle a prifrcim. Este je ohrozeny aj Jurulik, od vcera ma dost velky sopel, ale robi, co je v jeho silach. Nema chripku, ale do nedavna sa pohyboval v koseli a v sacku, aspon salik mal a ked som ho upozornila, ze by si mohol dat aj kabat, pripadne vetrovku, nebolo mu to po chuti. Vcera si uz veru natiahol vetrovku,capicu a rukavice, lebo od utorka vecera mu zacalo tiect z nosa.Uziva C vitamin a dala som mu hned proventan activ a ja som sa radsej ulozila do Mirkinej izby. Vasa Bozenka

11:27 PM  
Blogger gabuska said...

pridem aj ja, stevulik, nemysli si, ze budes iba ty hodovat...som si chorobu dobre nacasovala a uz ju mam za sebou :-) samozerejme sa na vas velmi tesim

10:22 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home