pondelok, septembra 19, 2011

Doma máme lazaret. Jurka pustili z nemocnice a Boženka má ružu. Asi aby Jurkovi nebolo doma samému smutno. Tak som im uvarila perkelt. Môj prvý v živote. Nedosolený. Akurát na halušky som si netrúfla. Ešteže naša Hiska Evička prišla skontorlovať oboch maródov. Čo vám budem hovoriť, zachránila ma. Pri ceste do latifundie mi na tvári pristál list. Asi je to znamenie, že prišla jeseň, počas ktorej nezaškodí zopár spomienok na leto. Preto týmto poverujem Evičku spracovaním článku s pracovným názvom Hujerovci pri mori. A kým si Evička spomenie na všetky zaznamenania hodné udalosti, chcem sa vám všetkým poďakovať za vaše telefonáty, návštevy, slová podpory, objatia, modlitby, odkvitnuté púpavy, sladkosti, štrúdle, noviny...za to, že ste. Hujerovci a vy všetci ostatní, ktorých máme okolo seba.
P.S. Všetci poctiví čítači blogu isto vedia, že Lucinka má prvý zábok. Nadšená babička sa už zrejme nevie dočkať, čo žabacie víly svojej malej neterke pri tejto prinesú. (chápete: zábok - žabičky). Babičku však sklamem. Víly chodia až s vypadnutými zúbkami, prvé narastené nosia šaty maminkám. Takže som zvedavá, v akej novej róbe nás Babul pri najbližšej príležitosti privíta...

5 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Čau rodinka, mám radosť, že ste všetci dorazili v poriadku z dovolenky, až na našich dvoch maródov. Som rada, že sa Gabuš o nich stará, teraz len nech oddychujú a naberajú síl. Jurkovi držíme palce na operáciu, aby všetko dobre dopadlo a Boženke nariaďujeme, aby veľa odpočívala a nikam sa nehnala. Našej malej princezničke Lucinke blahoželáme k prvému zúbku a Babulke k novým šatám. Vaša Kaťulka

2:29 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak to neni fer.Jeden zub a nove saty.Ja som dostal u zubara cely chrup ze zvnutra aj zlato a Vierka
nedostala ani sal.Vlastne kto komu to kupuje? Alebo kazdy sebe sam si.
Aj my myslime na marodov.Dufajme ze do vianoc budu fit.Ozaj a kam sa pojde a co sa bude varit.Hujerovci by sa mali dohodnut aby opozicia mala
cas picovat,lebo o vianociach sa nesmie.Aby som nezabudol dakujem
vsetkim dovolenkarom ,bolo s vami krasne.Dakujem.
Ddk.

9:15 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka
dakujem za uzsnu dovolenku bolo mi s vami super.
Aj ja som dva tyzdne sa dostavala z nachladnutia tak som si nemohla ist pozriet nasich. Aloe vera napoj s vysokym obsahom vitaminu C je super liek velmi mi pomohol a vrelo odporucam kazdemu.
Vasa Mivi

11:21 PM  
Anonymous Anonymný said...

chvala bohu vsetko je Ok :-) !!!
Tak mame to. Dedek a Jurulik,
nasy Invalidi :-)

Ale ja mam dobru spravu.
Od 01.12.2011 koncim u Ferrero a zacnem u jednej privatnej banki.
Budem v controlling a v bilance...
tak duvan ze tam budem megaprezident :-) !!!!


Pavol

8:56 AM  
Anonymous Anonymný said...

Huraaa!!! Palino sa nestratil.
Do tej banky by sice mohol ist az od 01.01.2012, aby este na Vianoce napiekol, ale co uz. Megaprezidentske kreslo v banke nepocka.
Vladus ma pravdu, treba zostavit jedalnicek, bez ohladu na to, kde budeme. Myslim, ze miesto pobytu sa asi odvinie od zdravotneho stavu radikalneho kridla, konkretne od Jurulikovej operacie. Keby musel byt praceneschopny, mali by sme sviatky travit na niektorom latifundiu v Bratislave, asi na Trnavke. Si tak myslim.

Dovolenka bola vynikajuca, takze aj ked som nou nezacala, nezabudla som, ze tam bolo fantasticky, a to hlavne vdaka vynikajucej spolocnosti, s ktorou som ju travila.

Dakujem Vam vsetkym, ze ste a ze ste taki uzasni.

Lubim Vas, E.

p.s. to plati aj pre tych, ktori sa letneho zajazdu nemohli zucastnit.

12:24 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home