utorok, mája 20, 2008

Súťaž

Pôvodne som chcela napísať niečo o tom, ako sa mávatká dostali do akcie po druhýkrát (áno, mám na mysli vás všetkých, čo ste stáli pred domom na Karlovarskej a horlivo mávali každému autobusu a autu, čo prešiel okolo. Verte, naši spolucestujúci sa bavili rovnako ako my). Ale nakoniec som sa rozhodla chopiť sa Evičkinho nápadu a vyhlásiť súťaž o najkrajšiu pionierku a najkrajšieho pioniera. Hlasovať môžete od tejto chvíle až do konca tohto týždňa. Aby nebol výber široký, zužujem ho na vek 30 rokov a vyššie. Už teraz som zvedavá, ako to dopadne. A aby sa vám ľahšie hlasovalo, malá pomôcka.

8 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Tak jsem si pomoc dukladne prozkoumala (ha- ha-ha-chi chi chi) a dosla jsem k bodovani: Za zenskou skupinu je neprekonatelna pionyrka Evicka Misto 1.
Za pionyry ve skupine muzu je na prvem miste byvaly ministrant Vladko. Bodovala Sl.Verka

11:01 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahoj decka.
Hlasujem. Neprekonatelna jednicka
zabicka pionierka Evicka.
S takymi pionierkami by sme snad
ten socializmus este pred rozpadom
vybudovali.
U mladencov to je tazsie.
Ale v zhladom ku kladnemu postoju
k psim hovienkam davam prednost
kulurnemu.Ktore hovienko neupratal tak do neho aspom slapol.tomu
vravim zodpovednost.


Ddk.

11:09 PM  
Anonymous Anonymný said...

Caute, teda ja som na rozpakoch , po prezreni fotiek neviem koho na prve miesto, faforiti su Eviko, Vkladusko a Katulka. Musite uznat, ze tiez mam ranu, az sa tomu Iljicovi celo zapotilo na fotke. Vasa katulka

3:48 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka
tak uz som konecne pri pocitaci:
u mna su top: za dievcatka EVICKA a za chlapcekov VLADUSKO.
vasa Miruska

4:12 PM  
Anonymous Anonymný said...

Milí moji, dovolím si pripojiť svoje hlasy.
Výborní sme boli všetci, ale najlepší môže byť len jeden v každej kategórii, tak svoj hlas dávam za chlapčekov Vladuškovi a za dievčatká Kaťulke za jej zodpovednú stráž pri veľkom, asi 120 cm vysokom, Leninovi. Este aj keď bola preč, urputne strážila jej fotografia.
Sebe hlas neposielam, mohol by to byť pre ostatných doživotný handycap (dobre som to napísala?).

Vaša žabička Evička.

8:57 AM  
Anonymous Anonymný said...

Milí moji,
tak sa pridávam aj ja Boženka. U mňa z chlapcov jednoznačne vyhráva Vladuško (myslím, že Jurulík mi to prepáči)a u dievčat som tiež na rozpakoch, koho posunúť dopredu. Myslím ale, že by nemal byť problém, keď dám hlas dvojičkám. Veď sú ako jedna. Evička bola oblečením neprekonateľná a Kaťulka svojim zodpovedným prístupom k splneniu si detského sna.Škoda, že nie sú jednovaječné,bol by problém menší. Verím však, že Evička si určite na niečo spomenie z čias ranného detstva, prípadne prenatálneho obdobia a budú jednovaječné. Tak Vám želám krásny deň a poviem Vám, že aj mne bolo s Vami nádherne a veľmi sa už teším na leto v Tepličke. Vaša ŽabaBO

11:28 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ako vždy posledný ale predsa i ja. Tažké to rozhodovanie ale fakty asi nepustia. V prípade chlapcov dominuje spojenie pionierskeho miništranta alebo miništrantského pioniera v neprekonateľných topánkach. U dievčat je to to naozaj obťažnejšie a tak i ja dávam svoj hlas za dve prvé miesta Evike a Kaťulka. Veď i ten Vladimír Ijlič sa musel v mauzóleu potešiť a pookriať na duši svojou obdivovateľkou a úžasná suknička Evike nemá konkurenciu. Števulík.

10:01 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ako sa rozhodnúť je to zložité, človek nechce byť v tak ťažkej chvíli povrchný. mám na mysli napr. to, že Vlada sme mali za jeho kádrovo nezlučiteľný defekt (ministrant) hneď po zistení skutkového stavu vylúčiť z Pionierskej organizácie a vy to naopak všetko zľahčujete. Tŕpnu mi zuby pri pomyslení zneužitia tohoto kolektívneho zlyhania buržoáznou propagandou. Uchylujete sa k povrchnému hodnoteniu zvrškou, topánok a podobne. Niektorí a to ste si museli všimnúť nevedia prijať prehru. Iní zase sliedili po izbách miesto toho, aby bdeli a odhaľovali triedneho nepriateľa. Preto som rozhodol nasledovne:
kategória pionierka:Katka B
kategória pionier: Evička

2:42 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home